فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مهتاب کرامتی: انتظار این نقش را نداشتم


کمتر بازیگر زن ایرانی طی دهه اخیر به اندازه مهتاب کرامتی نقش‌های متفاوت و دور از شخصیت و سیمای خودش را پذیرفته است.


ویدیو مرتبط :
مهتاب کرامتی عزیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنرانی مهتاب کرامتی در جشن انتظار و امید+ تصاویر



اخبار فرهنگی - سخنرانی مهتاب کرامتی در جشن انتظار و امید+ تصاویر

مهتاب کرامتی: شما امید کاشتید تا رضایت درو کنید ...

دکتر حسن روحانی در جشن انتظار و امید که به مناسبت میلاد حضرت مهدی (ع) و پیروزی در انتخابات 24 خرداد در تالار وزارت کشور برگزار شد، در ارتباط با بحث های اخیر در ارتباط با مسائل فرهنگی کشور گفت: "قاطعیت، انقلابی بودن، ایستادگی و عزت به معنای استفاده از لحن ناسالم نیست و سخن ما سخن حُسن و حَسَن و راه ما نیز راه حُسن و حَسَن است"، افزود: مگر ما چه گفته‌ایم که برخی آشفته شده‌اند؟ ما گفتیم فرهنگ ازآنِ مردم است و مردم باید برای تعالی فرهنگ خود قدم بردارند. فرهنگ یعنی آنچه ما با او زندگی می‌کنیم و زندگی خواهیم کرد. مگر بناست کسی فرهنگ را در کپسول بریزد و نسخه‌ای بنویسد تا ما آن را از داروخانه‌ای خریداری کنیم؟ گویا عده‌ای هنوز در دوران حجر می‌اندیشند و فکر می‌کنند.

اخبار , اخبار فرهنگی,سخنرانی مهتاب کرامتی,تصاویر مهتاب کرامتی


وی با تاکید بر اینکه "این دولت بر چنین راهی مصمم است، حال ممکن است کسی خوشش بیاید یا بدش بیاید"، اظهار کرد: با این وجود دولت معتقد است که این کشور ازآنِ مردم است و همه کار را مردم باید انجام دهند. در سیاست، اقتصاد، امنیت و سایر زمینه‌ها مردم باید به صحنه بیایند و در این مسیر دولت همواره حامی و مجری اراده شماست و باید دانست که دولت بر خواست ملی سیطره ندارد بلکه خواست ملی بر دولت سیطره دارد و خواهد داشت.

اخبار , اخبار فرهنگی,سخنرانی مهتاب کرامتی,تصاویر مهتاب کرامتی

 

اخبار , اخبار فرهنگی,سخنرانی مهتاب کرامتی,تصاویر مهتاب کرامتی


 در این مراسم برخی از بازیگران سینمایی حضور یافتند که مهتاب کرامتی به عنوان نماینده قشر هنرمندان در سخنانی گفت: " امروز هیچ خانه ای در ایران زمین از سخن شما خالی نیست. شما امید کاشتید تا رضایت درو کنید و ما نیک می دانیم که کارتان بسیار سخت است."

اخبار , اخبار فرهنگی,سخنرانی مهتاب کرامتی,تصاویر مهتاب کرامتی


کرامتی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: باز شدن خانه سینما را حرکتی ستودنی خواند و با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور، اظهار کرد: خانه سینمای ایران مثل همان وقت که قفل جهل و جفا از آن باز کردید منتظر گشایش قفل های دیگر است.

اخبار , اخبار فرهنگی,سخنرانی مهتاب کرامتی,تصاویر مهتاب کرامتی


اخبار فرهنگی - سلام سینما