فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مهتاب کرامتی، تهیه کننده سینما شد



اخبار,اخبار فرهنگی,مهتاب کرامتی

 اخبار فرهنگی - مهتاب کرامتی، تهیه کننده سینما شد

احساان عبدی پور کارگردان جوان سینما صبح امروز از اعلام آمادگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی به عنوان تهیه کننده فیلم جدید خود خبر داد و گفت: این فیلم که فضای جوانانه دارد در بوشهر و ایتالیا جلوی دوربین خواهد رفت.

وی در مورد فعالیتهای جدید خود اظهار داشت: این روزها مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه جدیدی هستم و مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی هم به عنوان تهیه کننده برای ساخت این فیلم اعلام آمادگی کرده اند.

کارگردان «تنهای تنهای تنها» در ادامه افزود: انشاء الله اواخر هفته بعد بازنویسی فیلمنامه جدیدم به اتمام می رسد تا بتوانیم برای کسب پروانه ساخت و پیش تولید این فیلم اقدام کنیم.

عبدی پور یادآور شد: هنوز نامی برای فیلم جدیدم انتخاب نکرده ام اما می توانم بگویم که فیلمنامه جدیدم فضایی کاملاً متفاوت با دو ساخته قبلی دارد و قرار است در بوشهر و ایتالیا فیلمبرداری شود.

وی گفت: در فیلم قرار است به طغیان چند جوان بپردازیم.

کارگردان «پاپ» در ادامه افزود: امیدوارم شرایطی فراهم آید تا بتوانیم در جشنواره سال ۹۴ از این فیلم رونمایی داشته باشیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» اولین فیلم بلند سینمایی احسان عبدی‌پور است که نگاهی انسانی به مسئله انرژی هسته‌ای داشت و مورد توجه منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت.

 

اخبار فرهنگی - جام جم


ویدیو مرتبط :
استقبال پرشور مردم از مهتاب کرامتی عزیز در سینما آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهرام رادان تهیه کننده سینما می شود



 

 

 

بهرام رادان تهیه کننده سینما می شود

 

 

بهرام رادان پس از بازیگری در سینما و انتشار آلبوم موسیقی و خوانندگی، آخرین ساخته کیومرث پوراحمد را تهیه کنندگی می کند .

 

بهرام رادان بازیگر سینما که آلبوم موسیقی او پس از ماه محرم و صفر منتشر می شود، تهیه کنندگی فیلم «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد را بر عهده گرفت.

بر اساس این گزارش، این فیلم که تاکنون پروانه ساخت خود را دریافت نکرده است در حال حاضر دوران پیش تولید خود را سپری می کند و پس از دریافت پروانه ساخت فیلمبرداری آن آغاز می شود.

فیلمنامه «پرونده باز است» توسط کیومرث پوراحمد نوشته شده و این فیلم از داستانی اجتماعی برخوردار است که در یک لوکیشن فیلمبرداری خواهد شد.

براساس این گزارش کیومرث پوراحمد از سال ۸۵ تاکنون فیلمی را کارگردانی نکرده است و آخرین ساخته این کارگردان فیلم سینمایی «اتوبوس شب» بوده است..../24آنلاین