فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«من نفرت انگیز 2»‌ پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر



«من نفرت انگیز 2»‌ پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر

انیمیشن «من نفرت انگیز 2» در دومین هفته اكران با فروش 44 میلیون و 800 هزار دلاری همچنان در رأس جدول پرفروشترین ها قرار دارد.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

انیمیشن كمدی و پر هیجان «من نفرت انگیز 2» نمایش خود را از سوم جولای در سینماهای آمریكای شمالی آغاز كرده است. این انیمیشن در دومین هفته اكران با فروش 44 میلیون و 800 هزار دلاری همچنان در رأس جدول پرفروشترین ها قرار دارد. مجموع فروش این انیمیشن در دو هفته اكران و فقط در سینماهای آمریكای شمالی به 229 میلیون دلار رسیده است. «من نفرت انگیز 2» انیمیشنی به كارگردانی پیر كافین و كریس ریناد است كه بر اساس فیلمنامه «كن داربو» ساخته شده است. «استیو كارل» ، «كریستین ویگ» و «بنجامین برات» از صداپیشگان اصلی این فیلم هستند.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

كمدی «بزرگ شده ها 2» (Grown ups) از 12 جولای اكران خود را در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در اولین هفته اكران 42 میلیون و 500 دلار فروش كرده است. این فیلم با بازی «آدام سندلر» بازگشت «لنی» به محله قدیمی شان را به تصویر می كشد. در حالی كه به نظر می رسد نظم محله نسبت به قبل تغییر كرده است. «دنیس دوگان» كارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه «فرد ولف» و «آدام سندلر» بر عهده دارد.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

اكشن فانتزی و ماجراجویانه «حاشیه آرام» (pacific Rim) نمایش خود را از 12 جولای در بیش از 3200 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و با 38 میلیون و 300 هزار دلار عنوان سومین فیلم پرفروش هفته را از آن خود كرد. این فیلم به كارگردانی «گیلرمو دل تورو» و بازی «چارلی هانام» ، «ادریس البا» و «رینكو كیكوچی» جنگ بین انسانها و هیولاهایی كه از اقیانوس آرام خارج شده اند را به تصویر می كشد.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

كمدی اكشن و جنایی «مخمصه» (The Heat) با بازی «ساندرا بولاك‌» و «ملیسا مك كارتی» در سومین هفته اكران در بیش از 3هزار سینمای آمریكای شمالی ، با فروش 14 میلیون دلاری در جایگاه چهارم جدول پرفروشترینهای این هفته قرار گرفت . فیلم به كارگردانی «پل فیگ» جریان یك مأمور ویژه اف بی آی و یك پلیس بوستون است كه سعی دارند با مافیای قدرتمند مواد مخدر رو به رو شوند. . مجموع فروش این فیلم در سه هفته اكران به 112 میلیون دلار رسیده است.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

«رنجر تنها» در دومین هفته اكران با دو پله سقوط و فروش 11 میلیون و 100 هزار دلاری در جایگاه پنجم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت. این فیلم به كارگردانی «گوروبینسكی» از 3 جولای در سینماهای آمریكای شمالی به نمایش درآمده و علی رغم بودجه 250 میلیونی تولید با استقبال چندانی مواجه نشده است. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اكران فقط به 71 میلیون و یكصد هزار دلار رسیده است .

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

فیلمهای «دانشگاه هیولاها» ، «جنگ جهانی زی»‌ ، «سقوط كاخ سفید‌» ، «كوین هارت» و «مردی از فولاد» به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار دارند.

منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
نبرد بایزون ها(بوفالوهای آمریكای شمالی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«اُز» پرفروشترین فیلم سینماهای آمریكای شمالی (تصاویر)



اخبار,فیلم درام آمریکایی,فیلم آز

«اُز» پرفروشترین فیلم سینماهای آمریكای شمالی (تصاویر)

«اُز» طی 2 روز اكران بیش از 80 میلیون دلار فروش كرده است.

درام فانتزی و خانوادگی «اُز بزرگ و قدرتمند» كه از 8 مارس اكران خود را در سینماهای آمریكای شمالی آغاز كرده است ، طی 2 روز اكران با فروش 80 میلیون و 300 هزار دلاری عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود كرد . «اُز» به كارگردانی «سم ریمی» و فیلمنامه «میشل كاپنر» داستان یك شعبده باز معمولی است كه به سرزمینی محسور می رسد و در آنجا برای اینكه یا قدرتمند باشد یاخوب ، مجبور به انتخاب می شود. «جیمز فرانكو» ، «راشل ویز» ، «میشل ویلیامز» و «میلا كانیس»‌ بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

درام فانتزی و ماجراجویانه «جك قاتل غول» (Jack the Giant slayer) در دومین هفته اكران با 10 میلیون دلار عنوان دومین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی را بدست آورد. فیلم به كارگردانی «برایان سینگر»‌ و بازی «نیكلاس هولت» ، «استنلی توچی» و «ایوان مك گریگور‌»‌ جنگ قدیمی انسانها و گونه ای از غولها را به تصویر می كشد. ماجرا از ‌آنجا آغاز می شود كه جوانی به نام جك برای بدست آوردن شاهزاده رویاهایش دروازه جنگ بین انسانها و غولها را باز می كند. مجموع فروش این فیلم در 2 هفته اكران به 43 میلیون و 800 هزار دلار رسید.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

فیلم کمدی – جنایی «دزد هویت» (Identity thieft) به کارگردانی «ست گوردن» در پنجمین هفته اکران با 6 میلیون و 320 هزار دلار عنوان سومین فیلم پرفروش این هفته سینماهای آمریکای شمالی را بدست آورد.«دزد هویت» فیلمی به قلم «کریگ میزین» و «استیو کونراد» است و داستان یک شهروند معمولی است که به دلایلی مجبور به تغییر هویت خود می شود. «جیسون بیتمن» ، «ملیسا مک کارنی» و «جان چو»‌ بازیگران اصلی این فیلم هستند . مجموع فروش این فیلم در 5 هفته اكران به 117 میلیون دلار رسید.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

«سقوط مرد مرده» (Dead man Down) درامی اكشن و جنایی به كارگردانی «نیلز آردن آپلیف» است كه از 8 مارس در سینماهای آمریكای شمالی به نمایش درآمده است و طی دو روز اكران با 5 میلیون و 350 هزار دلار ، چهارمین فیلم پرفروش هفته بوده است. داستان فیلم در شهر نیویورك رخ می دهد و فرد مورد اعتماد یكی از تبهكاران معروف را نشان می دهد كه توسط یكی از قربانیان رئیسش فریب می خورد.«كالین فارل‌» ، «نومی راپاك» ، «دومینیك كوپر‌»‌ بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

فیلم پرهیجان «خبرچین» (Snitch) در سومین هفته اكران با 5 میلیون و 100 هزار دلار عنوان پنجمین فیلم پرفروش در سینماهای آمریكای شمالی را بدست آورد. این فیلم كه از 22 فوریه در سینماهای آمریكای شمالی به نمایش درآمده ، اكشنی با بازی «دوآین جانسون» ، «سوزان ساراندون‌»‌ و «جان برنتال» است و جریان پدری است كه با آشكار كردن فعالیت های مخفی پلیس ویژه سعی در اثبات بی گناهی فرزندش را دارد. «ریك رومن واگن»‌ كارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. . مجموع فروش این فیلم در 2هفته اكران به 31 میلیون و 900 هزار دلار رسید.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

فیلمهای «21 و بیشتر» ، «پناهگاه امن» ، «كتاب بارقه امید» ، «فرار از سیاره زمین» و «آخرین جن گیری2» در جایگاه های ششم تا دهم جدول قرار دارند. /سینما خبر