فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ممنوع‌الکاری‌ خشایار اعتمادی به دلیل شباهت صدا به خواننده لس‌آنجلسی!



 خشایار اعتمادی,ممنوع‌الکاری‌ خشایار اعتمادی

ممنوع‌الکاری‌ خشایار اعتمادی به دلیل شباهت صدا به خواننده لس‌آنجلسی!

می‌گفتند اگر صدای من شبیه هنرمندانی چون محمدرضا شجریان بود مشکلی برای من وجود نداشت؛ اما چون صدای من شبیه خواننده لس آنجلسی بود اجازه کار ندارم و این موضوع من را به شدت اذیت می‌کرد.

خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ با نقد آکادمی‌ موسیقی که توسط یک خواننده آن‌سوی مرزی اداره می‌شود، گفت: مدت‌ها مرا به دلیل شباهت صدایم به یک خواننده لس‌آنجلسی ممنوع‌الکار کرده بودند.

به گزارش مهر، خشایار اعتمادی خواننده پاپ دیروز در یک نشست خبری به بیان دیدگاه‌های خود درباره موسیقی این سال‌های پاپ ایران و مشکلات پیش‌روی این گونه موسیقی پرداخت.

وی با بیان اینکه چراغ موسیقی پاپ تا سال 72 بر اثر یک سوءتفاهم خاموش بود، ادامه داد: البته تا قبل از سال 72 موسیقی‌هایی به عنوان سرود یا به صورت تلفیقی که شاخه‌های مختلف از موسیقی پاپ را در خود جا می‌داد در موسیقی کشور وجود داشت؛ اما عنوانی که بتوان به آن موسیقی پاپ گفت شکل روشن و موثری نداشت.

این خواننده گفت: اواخر سال 72 بود که به مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما مراجعه کردم که مدیریت آن به عهده آقای کلهر بود؛ اما چون دوستان تشخیص دادند صدای من شبیه یکی از خوانندگان لس آنجلسی است به من مجوز کار ندادند البته در آن سال‌ها خوانندگانی چون محمد اصفهانی که عمده فعالیتشان در عرصه موسیقی سنتی بود در دفاع من اقداماتی را انجام دادند و می‌گفتند اگر صدای من شبیه هنرمندانی چون محمدرضا شجریان بود مشکلی برای من وجود نداشت؛ اما چون صدای من شبیه خواننده لس آنجلسی بود اجازه کار ندارم و این موضوع من را به شدت اذیت می‌کرد.

وی در بخش دیگری از این نشست با انتقاد از خوانندگان لس آنجلسی که مدعی گسترش موسیقی پاپ ایرانی بوده‌اند، تصریح کرد: تمام خوانندگانی که به هر دلیلی در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و داعیه‌دار گسترش موسیقی پاپ ایرانی هستند، بدانند فقط قطره‌ای از موسیقی فارسی‌زبان هستند نه همه آن.

اینکه بیایند و با راه‌اندازی آکادمی‌های سه ماهه که من اصلا متوجه آنها نمی‌شوم، ادعا می‌کنند که در پروسه سه ماهه خواننده تربیت می‌کنند مساله خیلی عجیبی است؛ ولی مساله آموزش موضوعی است که باید به آن توجه ویژه‌ای کنیم و آن را در داخل کشور فراموش نکنیم.

وی با اشاره به انتقاد برخی از خوانندگان موسیقی پاپ از شرایط فعلی تاکید کرد: مگر هنرمندِ عاشق قهر می‌کند؟ هنرمند عاشق هیچ‌گاه نباید از شرایط ناراحت باشد و با اتفاقی میدان را خالی کند. این دوستان کجا بودند که ببینند خشایار اعتمادی یک سال موضوع طنز سریال های تلویزیونی بود؛ اما به هیچ عنوان کوتاه نیامد. من حتم دارم هیچ‌کدام از دوستان به اندازه من سختی نکشیدند و انگ نخوردند. متاسفانه گناه من این بود که صدای من فقط شبیه فلان خواننده لس آنجلسی بود./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ماجرای ممنوع الکاری بعضی خواننده ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شباهت گریم محسن تنابنده به یک خواننده لس‌ آنجلسی



شباهت گریم محسن تنابنده به یک خواننده لس‌ آنجلسی

فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «شاه‌گوش» به کارگردانی داوود میرباقری ادامه دارد.

این سریال کمدی از اواخر شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، احمد مهران‌فر، شهرام حقیقت‌دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری در «شاه‌گوش» بازی می‌کنند.

سریال کمدی شاه گوش,بازیگران سریال شاه گوش,داستان سریال شاه گوش
شباهت گریم تنابنده به یکی از خوانندگان خارج از کشور از حواشی این سریال است.
فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، احمد مهران­فر، شهرام حقیقت‌دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری دیگر بازیگران «شاه گوش» هستند.

در خلاصه داستان مجموعه آمده است: «اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند.

سریال کمدی شاه گوش,بازیگران سریال شاه گوش,داستان سریال شاه گوش
فرهاد اصلانی و احمد مهرانفر

در ادامه یک تصادف منجر به فوت باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود؛ کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می‌میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود؛ افسر تحقیق پرونده هم فرهاد اصلانی است! احمد مهرانفر هم سرباز کلانتری است.

از اینجا به بعد است که هر کدام از قسمت‌های سریال به بازجویی از یکی از مظنونین اختصاص می‌یابد و جالب اینجاست که پسرک خواستگار هم به عنوان یکی از مظنونین تحت بازجویی افسر تحقیق قرار می‌گیرد؛ افسری که گوش‌های تیزی دارد و همین عاملی است بر موفقیت نهایی او.

دیگر عوامل «شاه‌گوش» عبارتند از: داوود میرباقری (نویسنده و کارگردان)، مسعود پاکدل(مجری طرح)، عبدالله اسکندری (طرح چهره پردازی)، عظیم جوانروح (مدیر تصویربرداری)، سهیل نوروزی و مهدی افشار (تصویربرداران)، هومن کبیری (جانشین تهیه و مدیر تولید)، فردین خلعتبری (موسیقی متن)،مجید علی اسلام (طراح صحنه و لباس)، رشید دانشمند (مدیر صدابرداری)، محمدرسول صادقی (مدیر روابط عمومی) و رسول نجفیان (مشاور کارگردان)، مهران برومند و سیذ محمد امامی(تهیه کننده)

کافه سینما