فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ملاقات با «بچه های لواسون»+عکس



ملاقات با «بچه های لواسون»+عکس

ساخت موسیقی فیلم ویدئویی «بچه های لواسون» آغاز شد تا این فیلم به زودی روی آنتن برود.

گروه تولید فیلم ویدئویی «بچه های لواسون» به کارگردانی احمد توکلی و تهیه کنندگی مسعود فرخنده به تازگی با امید حجت برای ساخت موسیقی این فیلم به توافق رسیده اند و این آهنگساز کار خود را آغاز کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در همین زمینه توکلی کارگردان پروژه به خبرنگار ما گفت: تصویربرداری با دو دوربین انجام شده و هم اکنون از کیفیت فیلم کاملاً راضی هستم. امیدوارم مخاطب نیز از فیلم استقبال به عمل آورد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

او افزود: همچنین در حال حاضر مشغول اتانولاژ هستیم و طبق برنامه ریزی های انجام شده فیلم طی یک ماه آینده آماده نمایش خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نیما شاهرخ شاهی، مهدی سلوکی، مهدی ماهانی، سحر قریشی، محسن افشانی، سیاوش مفیدی، لیلا بوشهری، مریم سلطانی، مهرناز افلاکیان و پیام صوفی به همراه هنرمندان خردسال صدف حاجی زاده، ماهان ناعیج زاده و (با معرفی) المیرا نادری و (با هنرمندی) محمد حاتمی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«بچه های لواسون» داستان تقدیر و سرنوشت انسان هاست. تقدیری که ممکن است برای هرکس به شکلی رقم بخورد و هیچ کس از آینده آن خبری ندارد...

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: سرمایه گذاران: امیرحسین بحرینی، جمشید کوشش، تهیه کننده: مسعود فرخنده، مدیر تصویربرداری: احمد توکلی، تصویربردار: شهاب روزبهانی،

 

 

طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، تدوین: احمد توکلی، صداگذاری: آرمان توسلی، طراح لباس: سامره جهانمرد، مشاور رسانه ای: امین داداشی، عکاس: محمد پورزارع، آتیلا قدیمی./شبکه ایران

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
بچه های لواسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزندخواندگی یک بچه گربه توسط میمون (+ عکس)



 

 

فرزندخواندگی یک بچه گربه توسط میمون

 

مهر: در جنگلهای جزیره بالی اندونزی میمونی زندگی می کند که مراقبت از یک بچه گربه را به عهده گرفته است.

 

این میمون که توجه و تعجب گردشگران را به خود جلب کرده در یک پارک جنگلی حفاظت شده در جزیره بالی زندگی می کند.

 

نزدیک شدن گردشگران به این میمون برای گرفتن عکس خشم این میمون را برمی انگیزد و این نگرانی در مورد نزدیک شدن دیگر حیوانات حتی بوزینه ها نیز صادق است.

 

میمون بچه گربه را همانند فرزند خود نگهداری کرده و همراه خود به نقاط مختلف جنگل میبرد تا از گزند دیگر حیوانات در امان باشد.

 

این پارک جنگلی بالی محل زندگی بیش از 340 میمون از 4 خانواده مختلف می باشد و سالانه بیش از 100 هزار گردشگر خارجی و داخلی از ان دیدن می کنند.

 

جزیره بالی با 2 میلیون و 500 هزار سکنه در شرق اندونزی واقع است و صدها هزار گردشگر از سراسر دنیا برای موج سواری و استفاده از طبیعت وارد این جزیره می شوند.

 

فرزندخواندگی یک بچه گربه توسط میمون

 

 

فرزندخواندگی یک بچه گربه توسط میمون