فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

معین به ایران نمی آید



 

 

معین به ایران نمی آید

 

نصرالله معین (معروف به معین) شایعه سفرش به ایران را تکذیب کرد.

ادیو بی بی سی خبر داد:طی هفته های گذشته، خبر ورود چند خواننده مشهور ایرانی مقیم امریکا از جمله حبیب محبیان (معروف به حبیب) و بیژن مرتضوی به ایران در سایت های خبری این کشور منتشر شده بود.



برخی سایت های داخل ایران نیز از سفر معین به تهران در روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داده بودند، اما او از خانه اش در غرب لس آنجلس به بی بی سی فارسی گفت: "دوست دارم بعد از سی سال دوری و مهاجرت به آمریکا به وطنم بازگردم و حتی تصمیم داشتم که برای سالگرد درگذشت مادرم در ایران حضور داشته باشم ولی این آرزو عملی نشد.".../ سایت خبری تحلیلی تابناک

 

 


ویدیو مرتبط :
معین خواننده در تلوزیون ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف در گفتگوی تلفنی اشتون: ایران آماده مذاکرات هدفمند در چارچوب زمانی معین است



کاترین اشتون,محمدجوادظریف

ظریف در گفتگوی تلفنی اشتون:

 ایران آماده مذاکرات هدفمند در چارچوب زمانی معین است

وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به اشتون وجود اراده سیاسی جدی در به رسمیت شناختن حقوق حقه هسته ای جمهوری اسلامی ایران، تامل و فکر نو در مورد مسئله هسته ای ایران را شیوه ای مناسب برای حل و فصل این مسئله توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  کاترین اشتون نماینده عالی اتحادیه اروپایی در سیاست خارجی و امور امنیتی در تماسی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب دکتر ظریف به سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیرامون برنامه هسته ای و تحولات منطقه بویژه اوضاع خطیر مصر و خطر افراط گرایی گفتگو و تبادل نظر کرد.

در این تماس تلفنی که شنبه شب صورت گرفت ، ظریف در خصوص برنامه هسته ای صلح آمیز کشورمان ضرورت وجود اراده سیاسی و عزم جدی برای حل وفصل این مسئله را مورد تاکید قرار داد.

 ظریف خطاب به اشتون وجود اراده سیاسی جدی در به رسمیت شناختن حقوق حقه هسته ای جمهوری اسلامی ایران، تامل و فکر نو در مورد مسئله هسته ای ایران را شیوه ای مناسب برای حل و فصل این مسئله توصیف کرد.

وی آمادگی جمهوری  اسلامی ایران را برای مذاکرات هدفمند در یک چارچوب زمانی معین خاطر نشان ساخت.

خانم اشتون نیز در این گفتگوی تلفنی ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 1+5 مجددا از سر گرفته شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با ظریف ملاقات و پیرامون موضوعات مورد علاقه طرفین گفتگو کرد.

بررسی اوضاع منطقه از جمله اوضاع خطیر مصر و راههای برون رفت از این بحران و جلوگیری از کشتار و خونریزی از دیگر محورهای گفتگوی این دو مقام بود و ظریف ضمن ابراز نگرانی از اوضاع خطیر مصر مخاطرات گسترش افراط گرایی در منطقه و جهان را یاد آور شد./مهر