فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

معروفترین حیوانات بازیگر سینما + تصاویر



معروفترین حیوانات بازیگر سینما + تصاویر

پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر ، تعدادی از موجودات چهار پای سینما را كه تأثیر فوق العاده ای در تماشاگران گذاشته اند را معرفی كرد.

حیوانات بازیگر سینما,معروفترین حیوانات بازیگر

 

از سگی به نام «یوگی» در فیلم «هنرمند» تا «تد نود لیجنت» در فیلم «آستین پاورز» ؛ پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر ، تعدادی از موجودات چهار پای سینما را كه تأثیر فوق العاده ای در تماشاگران گذاشته اند را معرفی كرد.


«یوگی»‌ در فیلم «هنرمند» محصول 2011
بازیگر 4 پای فیلم برگزیده اسكار «هنرمند» پس از بازی در این فیلم بازنشسته شد . «عمر فون مولر»‌ مالك این سگ می گوید ‌‌:‌ او فقط یك سگ پیاده روی بود و شهرت برای او معنایی نداشت.

حیوانات بازیگر سینما,معروفترین حیوانات بازیگر


«كازمو» در فیلم «مبتدی ها» محصول 2010
«كازمو» بهترین بازی خودش را در فیلم «مبتدی ها» ارائه داد . او سه پروژه سینمایی «خوشامدگویی به من» و «بینی خوش شانس» را تا سال 2014 روی پرده سینما می برد. «ماتیلدا دیكانی» مربی كازمو درباره این سگ می گوید :‌ او دوست دارد پرمشغله باشد.

 

حیوانات بازیگر سینما,معروفترین حیوانات بازیگر


«كلاید» در فیلم «ماریلی و من» محصول 2008
كلاید به زودی در فیلم اُكولوس كه یك درام خانوادگی است روی پرده سینما می رود.

 

حیوانات بازیگر سینما,معروفترین حیوانات بازیگر


«پاپ كورن دیلیتس» در فیلم «سی بیسكوئیت» محصول 2003
اسب معروف فیلم «سی بیسكویت» پس از پایان فیلمبرداری این فیلم بازنشسته شد. او یك اسب مسابقه بود ولی در حال حاضر یك بازیگر بازنشسته است.

 

حیوانات بازیگر سینما,معروفترین حیوانات بازیگر


«تد نودیجنت» در نقش «آقای بیگ لس ورث» در فیلم «آستین پاورز» محصول 1997
این گربه علی رغم ظاهر زشت در فیلمهای ترسناك متعددی از جمله «می دانم چه كسی را كشته» بازی كرد . او چند سال قبل تلف شد.

 

حیوانات بازیگر سینما,معروفترین حیوانات بازیگر


«مونی» در نقش «بروزر» در فیلم «رسما طلایی»‌ محصول 2001
«مونی» در واقع یك حیوان تبلیغات بود كه در فیلم «رسما طلایی»‌ بازی كرد و به بازیگر چهارپای فیلمهای كمدی تبدیل شد.

 

حیوانات بازیگر سینما,معروفترین حیوانات بازیگر

 

منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
نظر بازیگر سینما در باره فیلم های موبایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت زوج بازیگر به سینما، پس از 9 سال! + تصاویر



جولی دلپی,اتان هاوک

   آخرین باری که سلین (جولی دلپی) و جسی (اتان هاوک) را در کنار هم روی پرده دیدیم، سال 2004 در فیلم «پیش از غروب» بود که در آن در پاریس بودند. این فیلم دنباله ای بر فیلم قبلی ریچارد لینکلتر یعنی پیش از طلوع بود که...

 آخرین باری که سلین (جولی دلپی) و جسی (اتان هاوک) را در کنار هم روی پرده دیدیم، سال 2004 در فیلم «پیش از غروب» بود که در آن در پاریس بودند. این فیلم دنباله ای بر فیلم قبلی ریچارد لینکلتر یعنی پیش از طلوع بود که در آن سلین و جسی برای اولین بار یکدیگر را در وین ملاقات می کردند. سکانس پایانی «پیش از غروب» که 9 سال پس از «پیش از طلوع» ساخته شد، از عاطفی ترین سکانس های پایانی تاریخ سینماست.

اکنون یعنی 9 سال پس از پیش از غروب کارگردان سرنوشت کاراکترهایش را در فیلم پیش از نیمه شب دنبال می کند. در این فیلم جدید سلین و جسی را می بینیم که پس از 18 سال بودن در کنار هم و داشتن یک زندگی پرثمر مشترک حال در پاریس زندگی می کنند و صاحب دو دختر دوقلو هستند. فیلم از جایی شروع می شود که خانواده در تعطیلات در یونان به سر می برند و جسی تبدیل به یک رمان نویس حرفه ای شده و سلین هم یک فعال محیط زیست است که به تازگی یکی از طرح هایش وتو شده و درحال فکر کردن برای ایجاد تغییراتی در زندگی حرفه ای خود است.

 جولی دلپی,اتان هاوک

 در فضایی آرام
نیمه اول فیلم در فضایی آرام و مدیترانه ای می گذرد و روی میز غذای آنها سالادهای خوش آب و رنگ یونانی به چشم می خورد و کاراکترها مرتب درباره خودشان و داشته و نداشته هایشان حرف می زنند. البته لینکلتر کلاً کارگردان پرحرفی است و هیچ وقت اجازه نمی دهد دهان کاراکترهایش به مدت طولانی بسته بماند.

اما این بار او مخاطب را خیلی عصبی نمی کند و در فیلم خود که به سبک فیلم های مسافرتی و وودی آلن ساخته شده، اجازه می دهد مخاطب کمی فرصت آرامش داشته باشد.درست از  ابتدای فیلم با نکات ریزی درباره این زوج آشنا می شویم. مثلاً متوجه می شویم جسی همسر سابق خود را رها کرده و از او جدا شده تا بتواند با سلین زندگی کند.نتیجه و حاصل ازدواج قبلی او پسری به اسم هانک است که حالا در سنین نوجوانی به سر می برد و در شیکاگو زندگی می کند البته از آنجا متوجه این مسایل می شویم که هانک در بخشی از سفر جسی و سلین یعنی در همان ابتدای فیلم که آنها در فرودگاه کالاماتا هستند، برای خداحافظی به آنها می پیوندند.

جسی هر چند زخم زبان ها وگوشه کنایه های سلین را بابت زندگی گذشته اش دریافت می کند اما واقعیت این است که فداکاری زیادی به خرج داده تا بتواند از آمریکا به اروپا مهاجرت کرده و با سلین تشکیل زندگی بدهد. او با این حال تلاش خود را می کند تا پدر بهتری باشد. اما خب همین باعث رنجش خاطر سلین می شود.

 جولی دلپی,اتان هاوک

  بی نیاز از توضیح
هاوک و دلپی که هر دو در نگارش متن فیلمنامه کمک کرده اند، هیچ یک در هیچ کدام از فیلم های دیگرشان نتوانسته اند در کنار هم بازی هایشان تا این حد که در سه فیلم مشترک خود با یکدیگر راحت کرده اند، راحت و روان بازی کنند.در پیش از نیمه شب، مثل دو فیلم قبلی مشترک آنها بهترین سکانس ها طولانی هستند، اما در این فیلم بر خلاف فیلم های قبلی دیالوگ ها کوتاه تر است علت آن نیز این است که جسی و سلین حالا یکدیگر را خوب می شناسند و نیاز به توضیحات اضافه برای درونیات خود ندارند.آنها به عنوان یک هدیه از طرف دوستان، این فرصت را می یابند تایک شب فقط خودشان، فارغ از دیگران و هیاهوها در کنار یکدیگر باشند و قدم زنان تا یک روستا از نزدیک محل اقامتشان بروند و غروب آفتاب را تماشا کنند. این سکانس تاکیدی بر ادامه داستان پس از داستان پس از غروب است.

 جولی دلپی,اتان هاوک

 تکرار یک سوال
پیش از نیمه شب بازگو می کند که چگونه این زوج پس از سال ها زندگی در کنار هم به نقاط ضعف و ترس های یکدیگر واقف شده اند و همین باعث می شود بتوانند توپخانه ای را علیه یکدیگر راه بیندازند و دست به تخریب هم بزنند. این نوع رفتارها می تواند رویاهای هر کسی را نابود کند. در پایان دو نیم قبلی لینکلتر این سوال مطرح می شود که روابط این نسل تا کی می تواند ادامه داشته باشد. در اینجا این سوالی است که کاراکترها در پایان از خود می پرسند.

منبع: banifilm.ir