فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

معرفی 15 گزینه اکران نوروزی سینماها



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: 15 عنوان فیلم که دارای پروانه نمایش از اداره کل نظارت و ارزشیابی هستند، می‌توانند برای اکران نوروز 91 با سینماداران قرارداد منعقد کنند.

«حبیب کاوش» سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: در جلسه فوق‌العاده امروز مقرر شد 15 عنوان فیلم که دارای پروانه نمایش از اداره کل نظارت و ارزشیابی هستند می‌توانند برای اکران نوروزی 91 با عقد قرارداد با سینماداران، نوروز 91 اکران شوند.

وی در ادامه گفت: فیلم‌های در انتظار معجزه (صدرعاملی)، راه بهشت (صباغ‌زاده)، سرزمین خواب (علی لطفی)، داستان سامرا (سلطانی)، گشت ارشاد (سهیلی)، تهران 1500 (عظیمی)، فیلادلفی (اسدی‌پور و رحیم‌زاده) فیتلیه و ماه پیشونی (معیریان)، محرمانه تهران (فیوضی)، قبیله من (آزادی)، بیتابی بی‌تا (فرید)، قلاده‌های طلا (طالبی)، عطر ولایت (صمدی)، زندگی خصوصی (فرح‌بخش) و انتهای خیابان هشتم (امینی) شرایط مناسبی برای نوروز داشتند و می‌توانند برای اکران نوروزی خود اقدام نمایند.... /farsnews.com


ویدیو مرتبط :
نبض تند سینماها در اکران نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه‌های اکران نوروزی سینماها


اکران سه فیلم سینمایی «کفش هایم کو»، «بادیگارد» و «ابد و یک روز» در نوبت نوروزی قطعی‌تر از گزینه‌های دیگر است.

خبرگزاری مهر: اکران سه فیلم سینمایی «کفش هایم کو»، «بادیگارد» و «ابد و یک روز» در نوبت نوروزی قطعی‌تر از گزینه‌های دیگر است.

 با توجه به اینکه این روزها بحث مشخص شدن فیلم‌های مدنظر برای اکران نوروزی مطرح است به نظر می‌رسد سه فیلم سینمایی «کفش هایم کو» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نزدیک‌ترین گزینه‌ها برای نوروز ۹۵ هستند.

با توجه به اینکه فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود، نمایش این فیلم در نوبت اکران نوروزی قطعی است.

و اما از آنجا که هر سال در نوبت اکران نوروزی ۵ فیلم سینمایی نمایش داده می شود، گزینه های بعدی در این لیست می تواند «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی، «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی و «اژدها وارد می شود» به کارگردانی مانی حقیقی باشد.