فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مصطفی زمانی در نقش یک معتاد


فیلم قصه پریا، فیلم خوبی بود و خاطره خوبی برای من به جاگذاشت. نقشی که در قصه پریا بازی کردم خیلی سخت بود، نقش یک جوان که در سه سال زندگیش اعتیاد دارد.

مصطفی زمانی چهره جوان و مستعد بازیگری این روزهاست که با بازی در سریال پر بیننده «حضرت یوسف ع» به مخاطب تلویزیون شناسانده شد  و به سرعت راهش را به سینما باز کرد. در نقش اول فیلم های «آل»، «کیفر» و بعد در فیلم های «بدرود بغداد»، «قصه پریا» و «ملکه»، «اینجا تاریک نیست» و «یک عاشقانه ساده» (باگت) بازی کرد و تازگی ها بازی در نقش مقابل نیکی کریمی را در اولین فیلم مصطفی شایسته با نام «من همسرش هستم» را به پایان رسانده است.  در پشت صحنه این فیلم با او گفت وگوی کوتاهی انجام دادیم که می خوانید:



ویدیو مرتبط :
مصطفی زمانی: فقط یوسف نقش هیچ پیامبر دیگری را بازی ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم «جیب‌بر خیابان جنوبی» با مهدی هاشمی و مصطفی زمانی کلید خورد



 

فیلم «جیب‌بر خیابان جنوبی» با مهدی هاشمی و مصطفی زمانی کلید خورد

 

فیلم سینمایی «جیب‌بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی توسط «مهدی هاشمی» کلید خورد.

فیلم سینمایی «جیب‌بر خیابان جنوبی» کلید خورد

جیب بر خیابان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس، «مهدی هاشمی» بازیگر متفاوت و تکرار نشدنی سینمای ایران دومین ساخته سیاوش اسعدی را کلید زد تا رضایتش را از حضور چنین فیلمساز جوان و با انگیزه‌ای در سینمای اجتماعی اعلام کند.

مهدی هاشمی با آرزوی موفقیت برای این پروژه گفت: امروز خوشحالم که در جمع شما هستم، اولین روز فیلمبرداری فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» است و خیلی خوشحالم که افتخار افتتاح این فیلم نصیب من شد. امیدوارم که با تولید این فیلم، یک فیلم خوب دیگر به گنجینه سینمای ایران اضافه شود.

مهدی هاشمی صحبت‌هایش را این‌طور پایان داد که: خوشحالم از اینکه سیاوش اسعدی دارد فیلم خودش را می‌سازد و در این اوضاع نه چندان به سامان سینمای ایران راه خودش را در پیش گرفته است.

جیب بر خیابان جنوبی

دومین ساخته سیاوش اسعدی کارگردان برگزیده انجمن منتقدین سینمای ایران «جیب بر خیابان جنوبی» نام دارد که در لوکیشنی نزدیک به میدان فردوسی تهران جلوی دوربین رفت. بعد از حوالی اتوبان که خبر از ورود فیلم‌سازی پر دغدغه و جوان به سینمای ایران داد، این فیلم‌ساز به سراغ چهره‌های متفاوت برای فیلم جدیدش رفته تا اثبات کند که قصد ندارد حال و هوای غریب فیلم‌هایش را تغییر دهد.

مصطفی زمانی نیز با چهره متفاوت و نزدیک با سلیقه و نگاه خاص سیاوش اسعدی و نورا هاشمی به همراه بهناز جعفری، پیام دهکردی، امیر جعفری، محمود جعفری، هومن برق‌نورد، افشین سنگ‌چاپ، لیلا بلوکات، علی رضا جعفری و علی اعلایی نقش آفرینان فیلم جدید سیاوش اسعدی هستند.

جیب بر خیابان جنوبی

گلاب آدینه نیز به عنوان مشاور امور بازیگران در این پروژه حضور دارد. سیاوش اسعدی را حمید کاویانی به عنوان دستیار اول و برنامه‌ریز همراهی می‌کند. جیب بر خیابان جنوبی توسط دوربین علیرضا برازنده تعقیب می ‌ود و در لوکیشن‌های خاص مشکین مهرگان قدم می‌گذارد، با طراحی لباس همرنگ و با فضای غریب زندگی‌اش...

چهره‌پردازی همراهان جیب بر خیابان جنوبی توسط حسین صالحیان و اعظم رحمانی طراحی شده است.

جیب بر خیابان جنوبی

از دیگر عوامل اصلی جیب بر خیابان جنوبی عبارتند از: صدابردار: سعید احمدی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: آیدا مصباحی، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده،مدیر تولید: حسین چرمچی، مجری طرح: سعید خانی، تهیه‌کننده: علی سرتیپی و مدیر تدارکات: مرتضی خسروی مجد.... / farsnews.com