فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مشهورترین هنرپیشه های زن هالیوود که موهای خود را تراشیدند +تصاویر



مشهورترین هنرپیشه های زن هالیوود که موهای خود را تراشیدند +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: این یک باور عمومی است که مو یکی از فاکتورهای زیبایی زنان است.این مسئله به قدری حائز اهمیت است که بسیاری از مدلهای زیبای مو برای جلوه و زیبایی بیشتر زنان خلق شده است. اما این زنان ثابت کرده اند که زیبایی واقعی وابسته به هیچ فاکتوری نیست . این هنرپیشه های زیبای هالیوودی برای اجرای چند سکانس از یک فیلم حاضر شده اند موهای خود را از ته بتراشند اما زیبایی خود را همچنان حفظ کنند.

بریتنی اسپیرز: او یک خواننده و آهنگساز با استعداد است. او زمانی برای مقابله با استرس و افسردگی که به آن مبتلا شده بود موهای خود را تراشید اما همچنان زیبا و جذاب بود.

 

اخبار,هنرپیشه های زن هالیوود ,اخبار جالب

 

هاله بری: این مدل و هنرپیشه بارها برای بازی در فیلمهای متعددی موهای خود را کوتاه کرد. این تراشیده شدن موها باعث شد او خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسد.

ناتالی پورتمن: او برای حضور در فیلم سینمایی "مری" موهای سرش را تراشید و حتی با همان چهره در جشنواره کن حاضر شد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

کامرون دیاز: این هنرپیشه زیبا و بلوند هالیوود برای بازی در فیلم " پرستار خواهرم" موهای سرش را تراشید.

دمی مور: این هنرپیشه زیبا و دوست داشتنی و پر طرفدار برای بازی در فیلم " جی جین" موهایش را کاملا تراشید اما این مسئله هیچ صدمه ای به زیبایی او وارد نکرد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

آنجلینا جولی: زیبایی چهره و چشمان او هر نگاهی را خیره میکند . او یکبار بنابر دلایلی نامعلوم موهای سرش را تراشید که این مسئله زیبایی او را بیشتر کرد.

هیلاری داف: او یک هنرپیشه و خواننده معروف و موفق است . او نیز یک بار موهای خود را کاملا تراشید اما این مسئله هیچ تاثیری روی زیبایی او نداشت.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

رابین تونی: بازیگر فوق العاده زیبا و جذاب فیلمهای " حد عمود" و " فرار از زندان" برای بازی در یک فیلم که هرگز به اکران عمومی نرسید موهای خود را تراشید./پرداد

 


ویدیو مرتبط :
هنرپیشه هالیوود و لیزر خانگی موهای زائد تریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشهورترین ستاره های زن که اضافه وزن دارند +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: خیلی از خانمها فکر میکنند چاق بودن برابر با زشت بودن است اما در این خبر شمارا با تعدادی از ستاره های هالیوودی آشنا میکنیم که علاوه بر اضافه وزن داشتن بسیار مشهور هستند و از موفقیت و شهرت و محبوبیت برخوردارند و اعتماد به نفس خود را مدیون موفقیتشان هستند و نه ظاهرشان

ملکه لطیفه: او یک هنرپیشه ، مدل و موسیقی دان است که در همه این زمینه ها یک ستاره است چیزی که او را از بقیه ستاره ها متمایز میکند اضافه وزن اوست اگرچه او اصلا به این مسئله اهمیت نمیدهد.

 

مشهورترین ستاره های زن,مشهورترین بازیگران زن

  ناتالی لاگلین:او اولین ستاره اضافه وزن داری است تصویرش روی بیلبوردهای نیویورک تایمز به چاپ رسیده است. علیرغم اندام نا متناسبش بارها عکس روی مجله "گلامور"نیز به چاپ رسیده است.

کریستینا اشمیت: او هم دارای اضافه وزن است و یک مدل کانادایی است و کارش را از دوران نوجوانی آغاز کرده است . او واقعا مراقب اندامش نیست و مرتب به وزنش اضافه میشود.

 

مشهورترین ستاره های زن,مشهورترین بازیگران زن

  تیارا بنکس: او هرگز از ظاهرش ناراحت نیست و جوایز بسیار زیادی دریافت کرده است. او یک هنرپیشه است و موفقیتش را بیشتر مدیون استعدادش است تا ظاهرش.

کریستیان جوهانسون:

 

مشهورترین ستاره های زن,مشهورترین بازیگران زن

جانا درای: اضافه وزن داشتن باعث نشد او یک مدل مشهور و موفق نباشد. او بارها و بارها تصاویرش روی مجلات مد به چاپ رسیده است.

وایتنی تامپسون: او توانست جایزه بهترین مدل سایز بالا را بدست آوردو از آن زمان تا کنون هرروز موفق تر از روز قبل است و همواره جز بهترین ها بوده است.

 

مشهورترین ستاره های زن,مشهورترین بازیگران زن

کریستال رن: او هنگام شروع کارش به عنوان یک مدل از بی اشتهایی مفرط رنج میبرد اما کم کم وزن گرفت و خیلی زود عکسش روی مجلات مد به چاپ رسید. او به قدری وزن اضافه کرد که دچار اضافه وزن شد و همین مسئله باعث شهرتش گردید.

امریکا ورا: اضافه وزن باعث شهرتش شده است و از او یک هنرپیشه محبوب و دوست داشتنی ساخته است.

 مشهورترین ستاره های زن,مشهورترین بازیگران زن

   توکارا جونز: او یک مدل است و اضافه وزن داشتن باعث نشده است او شهرت و موقعیتش را از دست بدهد

تهیه و ترجمه: گروه خبری پرداد