فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مسافران برزیل ممنوع‌التصویر شدند



اخبار,ممنوع التصویر شدن بازیگران صدا و سیما اعزامی به برزیل

 

اخبار ورزشی - حاشیه‌های هنرمندان در برزیل به مذاق تلویزیون خوش نیامد
 مسافران برزیل ممنوع‌التصویر شدند 

حرف و حدیث‌ها در مورد هنرمندانی كه با هزینه یك اسپانسر شخصی به برزیل سفر كرده بودند همچنان ادامه دارد. پس از اینكه مخالفان این پروسه بحث‌هایی مثل شلوارك پوشیدن بعضی از هنرمندان، سیگار كشیدن و گرفتن عكس یادگاری ‌زننده‌ را سوژه كردند، این بار ‌زمزمه‌هایی درمورد ممنوع‌التصویر شدن این هنرمندان می‌شنویم.

درحالی كه در روزهای اخیر تعدادی از این هنرمندان به برنامه‌های مختلف تلویزیونی دعوت شدند، خیلی زود با آنها تماس‌هایی برقرار شد و مسوولان آن برنامه‌ها به این افراد اعلام كردند فعلا اجازه حضور در مقابل دوربین‌ها را ندارند. اما درواكنش‌به‌این ضرب‌الاجل ‌شنیده‌شده كه بعضی از مسوولان بلندپایه تلویزیون در مذاكرات‌شان با سیدجواد هاشمی در كمال تعجب اعلام كرده‌اند كه مشكلی در این خصوص وجود ندارد!


نكته قابل توجه دیگر در مورد خبر ممنوع‌التصویر شدن این اكیپ هنری در جایی است كه سریال بعضی از آنها این روزها از تلویزیون پخش می‌شود و مشخص نیست تكلیف سریال ستایش با نقش محوری نرگس محمدی چه می‌شود. سوال دیگر این است كه برای محمدرضا شریفی‌نیا با توجه به مقبول بودنش برای نهادهای‌تصمیم‌گیرنده در كشور چه اتفاقی می‌افتد و آیا می‌شود این را پذیرفت كه شریفی‌نیا دیگر نتواند مقابل دوربین برود؟


مهراب قاسم‌خانی نویسنده خوب كشورمان كه با توجه به خصوصیاتش و بیانیه تندش به چهره برجسته این پرونده تبدیل شده،آنقدری كه از اتفاق‌های خارج از محدوده و پنهان شدن مهره‌های كلیدی این ماجرا ناراحت است، از خبر ممنوع‌التصویری‌اش دلخور نیست: «ممنوع‌التصویر؟ من نویسنده هستم و احتمالا دوستان این را فراموش كرده‌اند! به هرحال چهار تا برنامه ما را دعوت می‌كردند و حالا هم به لطف آقایان به این برنامه‌ها نمی‌رویم. از ممنوع‌التصویر شدن ناراحت نیستم. چیزی كه مرا ناراحت می‌كند این است كه چه كسانی چنین تصمیمی را گرفته‌اند.


اینكه به كدام گناه و به چه دلیل با دوستان من چنین برخوردی را انجام می‌دهند برایم عجیب است كه به سیدجواد (هاشمی) می‌گویند مشكلی وجود ندارد ولی آنهایی كه معلوم نیست چه كسانی هستند می‌گویند ما ممنوع‌التصویر هستیم!»
اخبار فرهنگی -  گل

 


ویدیو مرتبط :
جیگر ممنوع التصویر نشده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرمندان حاضر در برزیل ممنوع‌التصویر شدند؟


جمعی از هنرمندان صدا و سیما رقابت های جام جهانی را از نزدیک تماشا کردند.

خبرآنلاین: روزنامه گل صبح امروز خبری از ممنوع التصویر شدن هنرمندانی که برزیل سفر کرده بودند را منتشر کرد.در این خبر آمده است که آنها پس از بازگشت به ایران برای حضور در چند برنامه تلویزیونی دعوت شده اند که در لحظه آخر حضور آنها در این برنامه ها لغو شده است.

به همین دلیل با پژمان جمشیدی تماس گرفتیم تا در این مورد سوال کنیم که جمشیدی گفت:«مهراب قاسم خانی به یکی دو برنامه دعوت شده بود که در لحظه آخر این برنامه ها لغو شده است.دلیل مشخصی هم ندارد اما فکر نمی کنم بحث ممنوع التصویر شدن در کار باشد.هنوز که خبری نیست و چیزی را به ما اعلام نکرده اند.»

این در حالی است که با علی اوجی مدیر برنامه رضا یزانی تماس گرفتیم تا در این مورد سوال کنیم که اوجی گفت:«راستش من این خبر را نشنیده ام اما فکر نمی کنم بچه ها را ممنوع التصویر کرده باشند.هنوز که خبری نیست و چیزی هم به ما اعلام نشده است.»