فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مرگ مشکوک بازیگر هندی



جیا خان بازیگر جوان هندی,مرگ جیا خان بازیگر جوان هندی

مرگ مشکوک بازیگر هندی

جسد جیا خان بازیگر جوان هندی در حالی در خانه‌اش در بمبئی کشف شد که حلق‌آویز شده بود.

به گزارش بی بی سی، جسد "جیا خان" بازیگر مطرح بالیوود در بمبئی و در آپارتمانش پیدا شد. به گفته پلیس هیچ یادداشتی مبنی بر خودکشی به دست نیامده و آنها در حال به دست آوردن اطلاعاتی از همسایه‌ها هستند.

این بازیگر 25 ساله، اولین بار در سال 2007 با آمیتاب بچان در فیلم "نیشاب" که با اقتباس از رمان "لولیتا" ساخته شد، بازی کرد. او با بازیگران مشهور دیگری مثل عامر خان و آکشای کومار نیز همبازی بود.

جسد "جیا خان" که نام اصلی اش نفیسه خان بود، در حالی که حلق آویز شده بود، توسط مادرش پیدا شد. او متولد نیویورک بوده و مدتی در لندن زندگی کرد، وی سپس برای بازی در بالیوود راهی هندوستان شد.

آخرین فیلم وی یک کمدی به نام "خانه پر جمعیت" بود که سال 2010 ساخته شد.

مرگ این بازیگر شوک بزرگی به جامعه فیلمسازی هند وارد کرد و در شبکه های اجتماعی خبرهای زیادی از این واقعه منتشر شد. برخی معتقدند به دلیل این که وی سه سال اخیر در فیلمی بازی نکرده بود، از آینده خود نگران بوده است.

فرح خان فیلمساز مشهور هندی در این باره نوشت: نمی توانم تصویر کنم وی دیگر نیست...همکاری با او در "خانه پر جمعیت" و روح زیبایی که او داشت، تجربه خوبی بود. او برای رفتن خیلی جوان بود.

در وب سایت "جیا خان" نوشته شده که "جیا خان" از 17 سالگی در نیویورک به آموزش بازیگری "متد" و اجرای آثار شکسپیر پرداخته بود. وی سپس بعد به انجمن های دفاع از حقوق حیوانات پیوست./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
مسخره کردن یک بازیگر خانوم هندی توسط یک مرد هندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرونده مرگ مشکوک بازیگر هالیوود بار دیگر به جریان می‌افتد + عکس



 

 

 

پرونده مرگ مشکوک بازیگر هالیوود بار دیگر به جریان می‌افتد + عکس

 

 

پلیس جنایی پرونده مرگ مرموز ناتالی وود را که حدود 30 سال پیش در کالیفرنیای جنوبی غرق شد، دوباره به جریان می‌اندازد.

 

به گزارش خبرآنلاین، بازیگر فیلم‌های «شکوه علفزار»، «داستان وست ساید» و «شورش بی‌دلیل» 29 نوامبر سال 1981 فوت کرد و طبق صحبت‌های استیو ویتمور، سخنگوی کلانتری لس‌آنجلس کانتی اطلاعات جدیدی موجب شده این پرونده دوباره باز شود.

اطلاعات دیگری درمورد این پرونده منتشر نشده، اما در نشستی مطبوعاتی که جمعه 18 نوامبر برگزار شد، پلیس اعلام کرد رابرت واگنر همسر ناتالی وود که هنگام مرگ او در کنارش بود، متهم نیست و پرونده اصلا پرونده جنایی نیست و تنها برای شفاف سازی پرونده به جریان افتاده است.

وود که سه بار نامزد جایزه اسکار شده بود، در دروان بازیگری خود بسیار محبوب بود در زمان مرگ 43 سال داشت. غرق شدن وود حرف و حدیث‌های بسیاری به دنبال داشت، اما واگنر و خواهر وود تمام شایعات را بی‌اساس خواندند.

سخنگوی رابرت واگنر گفت اعضای این خانواده مطمئن هستند پلیس با دقت پرونده را بررسی می‌کند و اذعان کرد پلیس درمورد گشایش پرونده با واگنر تماسی نگرفته است.

وود پس از یک جشن کوچک در قایق تفریحی «اسپلندور» (شکوه) در نزدیکی جزیره سانتا کاتالینا به همراه همسرش واگنر و کریستوفر واکن که در فیلم «Brainstorm» همبازی او بود، در آب افتاد و غرق شد. در آن زمان پرونده مرگ او با اعلام اینکه او در اثر یک اتفاق فوت کرده بسته شد و اعلام شد او درحالت طبیعی نبوده و به همین دلیل از قایق بیرون افتاده است.

ناتالی وود در «شکوه علفزار»

لس‌آنجلس تایمز نوشت کارآگاهان پس از گفت‌وگوی اخیر دنیس دورن، ناخدای قایق تفریحی وود و واگنر با مجله ونتی‌فر و برنامه تلویزیونی «راز 48 ساعته» که درمورد مرگ وود بوده تصمیم گرفته دوباره پرونده را به جریان بیندازد. دورن که سال گذشته کتابی درمورد مرگ وود نوشته است ادعا کرده واگنر و وود در آن شب با هم دعوا کرده و به همین دلیل وود به اتاق خودش رفت.

آلن نیربو، سخنگوی واگنر در بیانیه‌ای نوشت: «هیچکدام از اعضای خانواده واگنر با پلیس در تماس نبوده‌اند و مطمئن باشید اعضای این خانواده اطلاعات جدید درباره مرگ ناتالی وود واگنر در 30 سال پیش را ارزیابی می‌کند تا مطمئن شود اطلاعات این منابع درست بوده یا فقط بهانه‌ای برای سودجویی از مرگی در 30 سال پیش است.»

وود و واگنر در سریال «Hart to Hart» با هم همبازی بودند و دو بار با یکدیگر ازدواج کردند؛ آنها بار اول سال 1957 ازدواج کردند و شش سال بعد از هم جدا شدند. بار دوم آن‌ها در سال 1972 ازدواج کردند.

لانا وود در کتاب زندگینامه‌ای که درمورد خواهرش نوشت، گفت: «آن شب ناتالی در نوشیدن زیاده‌روی کرد.» واگنر نیز در کتاب زندگینامه خود که سال 2008 منتشر شد نوشت خودش را در قضیه مرگ ناتالی وود مقصر می‌داند.

واگنر ماجرای آن شب را چنین شرح داد که به همراه همسرش و واکن به رستوران رفته‌اند و بعد به قایق آمده‌اند. وقتی واگنر و واکن بحث‌شان می‌شود، وود برای مرتب کردن موهای خود به کابینی می‌رود و در را می‌بندد.

واگنر اشاره کرد نظریه‌های بسیاری درمورد در آب افتادن وود وجود دارد، به‌ویژه که وود از آب وحشت داشته است و هیچکس نخواهد فهمید او چطور غرق شد.

واگنر در کتابش نوشت: «هیچکس نمی‌داند. فقط دو امکان وجود دارد؛ اینکه می‌خواسته از دعوای من و واکن دور بماند یا اینکه می‌خواسته قایق بادی را به آب بیندازد و از قایق تفریحی دور شود، کسی نمی‌داند ماجرا دقیقا از چه قرار بوده است.» واگنر از آن زمان دیگر هیچ وقت به جزیره کاتالینا سفر نکرده است.

دورن و واکن به تماس‌های تلفنی و الکترونیکی پاسخ ندادند.

«جویندگان»، «پنه‌لوپه»، «مسابقه بزرگ» و «کولی» از دیگر فیلم‌های وود هستند..../خبرآنلاین