فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مرد خندان فوتبال در «پایتخت3»/ کفاشیان و آندرانیک تیموریان هم بازیگر شدند



اخبار ,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت3

 

اخبار فرهنگی -  مرد خندان فوتبال در «پایتخت3»/ کفاشیان و آندرانیک تیموریان هم بازیگر شدند

ماجرا این است که در بخشی از مجموعه پایتخت3 شخصیت های فیلم به مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی دعوت و در آن مراسم با رییس فدراسیون و تعدادی از ورزشکاران روبه رو می شوند.

مرد همیشه خندان فوتبال هم بازیگر شد و در نقش خودش همراه پایتختی ها شد. علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال به همراه آندرانیک تیموریان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، فرامرز ظلی، مهدی مناجاتی و چند پیشکسوت دیگر به همراه بانوان فوتبالیست در یکی از قسمت های مجموعه پایتخت با نقی و باباپنجعلی و ارسطو جلو دوربین سیروس مقدم رفتند.

ماجرا این است که در بخشی از مجموعه پایتخت3 شخصیت های فیلم به مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی دعوت و در آن مراسم با رییس فدراسیون و تعدادی از ورزشکاران روبه رو می شوند.

 

سیروس مقدم، کارگردان این فیلم درباره حضور کفاشیان به ایسنا گفت: «در مجموعه ما سکانسی وجود دارد که شخصیت «بهبود» که شوهرخواهر بازیگر نقش اول ماست، در کسوت یک محیط بان از سوی شکارچیان غیرمجاز مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و وی به دلیل تلاشش برای حفظ یوزپلنگ ایرانی به مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال دعوت می شود. به این ترتیب بود که برای تصویربرداری به اینجا آمدیم.»

او بازی کفاشیان را بسیار خوب دانست و گفت: «او بسیار حرفه ای و عالی کار کرد و حتی به او دیالوگ هم نداده بودیم. او تمام حرف هایش را بداهه گفت. کفاشیان بازیگر خوبی بود. به او پیشنهاد کردم که در کارهای بعدی اگر مایل بود، بازی کند.»

 

وی درباره حضور سایر چهره های ورزشی در این برنامه گفت: همه خوب بودند. آندو خیلی خوب بود و معاون رییس سازمان محیط زیست هم خیلی مسلط بازی کرد. این کارگردان تلویزیون درباره حضور ورزشی ها در سریال های تلویزیونی گفت: در کار ما که کسی بازی نکرد و بیشتر نقش خودشان را اجرا کردند. اما اگر این اتفاق در هر جایی بیفتد، به شرط اینکه استعدادش وجود داشته باشد، اتفاق خوبی است. همان طور که پژمان جمشیدی در تلویزیون بازی کرد و مردم هم استقبال کردند.

اخبار فرهنگی - شرق

 


ویدیو مرتبط :
گل زیبای آندرانیک تیموریان به بوریرام تایلند -گل آندرانیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان و تیموریان هم بازیگر شدند!


عوامل مجموعه تلویزیونی "پایتخت" با حضور در هتل آکادمی ملی فوتبال سکانس‌های این مجموعه نوروزی را با حضور علی کفاشیان و چند فوتبالی دیگر ضبط کردند.

ایسنا: عوامل مجموعه تلویزیونی "پایتخت" با حضور در هتل آکادمی ملی فوتبال سکانس‌های این مجموعه نوروزی را با حضور علی کفاشیان و چند فوتبالی دیگر ضبط کردند.

صبح امروز (یکشنبه) عوامل مجموعه تلویزیونی "پایتخت 3" که قرار است در ایام نوروز 93 از تلویزیون پخش شود در هتل آکادمی ملی فوتبال حضور پیدا کردند تا سکانس‌های از این مجموعه را با حضور اهالی فوتبال فیلمبرداری کنند.

از فوتبالی‌هایی که در این سکانس‌ها حضور دارند می‌توان به علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال، آندرانیک تیموریان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ، اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، فرامرز ظلی، مهدی مناجاتی و چند پیشکسوت دیگر به همراه بانوان فوتبالیست اشاره کرد.

سکانس‌هایی که امروز فیلمبرداری می‌شود مربوط به حضور بازیکنان مجموعه "پایتخت" در مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران است که جواد خیابانی اجرایش را برعهده دارد.

علاوه بر سیروس مقدم، کارگردان مجموعه "پایتخت" بازیگرانی نظیر محسن طنابنده، مهران احمدی، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، سپند امیرسلیمانی، لیندا کیانی، همایون ارشادی، سروش صحت، کوروش سلیمانی، ریما رامین‌فر و عوامل پشت صحنه این مجموعه حضور دارند.

به نظر می‌رسد پس از حضور موفق پژمان جمشیدی، فوتبالیست سابق پرسپولیس در یک مجموعه تلویزیونی و بازی علی انصاریان در یک فیلم سینمایی کم‌کم باید شاهد بازی چهره‌های فوتبالی در سینما و تلویزیون باشیم.