فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی برگزار شد



مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی برگزار شد

صبح امروز، مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی بازیگر جوان سینمای ایران از مقابل خانه‌اش برگزار شد. مراسمی که بسیاری از اهالی سینما در آن شرکت کرده بودند.

در این مراسم که چهره‌های بسیاری حضور داشتند، پدر این بازیگر با دیدن جنازه او با حالی منقلب و بد تنها توانست بگوید که علی من جوان بود.

فریدون جیزانی نیز که در فیلم «سالاد فصل» با این بازیگر همکاری کرده بود و همچنین سریال جدیدش «تعبیر وارونه یک رویا» با تهیه‌کنندگی پدر علی طباطبایی ساخته شده، در سخنانی از ناباوری خود بعد از شنیدن خبر فوت این بازیگر جوان گفت: «اصلا باورم نمی‌شود. علی خیلی جوان بود و بسیار با استعداد. من در «سالاد فصل» با او همکاری کردم و چند سکانس خیلی خوب با لیلا حاتمی داشت. دیروز که خبر را شنیدم نمی‌توانستم باور کنم که علی به این جوانی از میان ما رفته باشد.»

حسین لطیفی، فرهاد قائمیان، افسانه چهره‌آزاد و ... از جمله کسانی بودند که در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.
اخبارفرهنگی - خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
مراسم تشییع پیکر مرحوم رکن آبادی برگزار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مراسم تشییع پیکر «علی طباطبایی»


مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون صبح امروز سه شنبه (10 شهریور) از مقابل منزل وی برگزار شد.