فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مراحل ساخت مجسمه مومی هاشمی رفسنجانی (عکس)



مراحل ساخت مجسمه مومی هاشمی رفسنجانی (عکس)

این مجسمه که ظرف یک ماه توسط حمید کنگرانی فراهانی ساخته شده است، امروز (ششم شهریور) در جایگاه خود در خانه موزه شهید بهشتی برای نمایش عمومی نصب خواهد شد.

,مجسمه رفسنجانی,هاشمی رفسنجانی,سازنده مجسمه رفسنجانی,

/عصر ایران


ویدیو مرتبط :
ساخت مجسمه های مومی 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مراحل ساخت مجسمه هاشمی


ساخت مجسمه اکبرهاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت به سفارش موزه شهید بهشتی و در ابعاد واقعی چهارم شهریورماه به پایان رسیده و روز ششم شهریور – امروز - این مجسمه در جایگاه خود در موزه شهید بهشتی نصب خواهد شد.

خبرگزاری فارس: ساخت مجسمه اکبرهاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت به سفارش موزه شهید بهشتی و در ابعاد واقعی چهارم شهریورماه به پایان رسیده و روز ششم شهریور – امروز - این مجسمه در جایگاه خود در موزه شهید بهشتی نصب خواهد شد.
 
 
حمید کنگرانی فراهانی هنرمند مجسمه ساز در گفت وگو با «هنرآنلاین» درباره ویژگی های این مجسمه مومی گفت: این مجسمه در ابعاد واقعی ساخته شده است و با پلیمر و سلیکون این مجسمه را ساخته ام. این مجسمه براساس تصاویر و فیلم های اکبر هاشمی در سال 1353 ساخته شده است و برای ساخت این مجسمه چندین بار با وی دیدار داشته ام.

به گفته کنگرانی، مجسمه اکبر هاشمی رفسنجانی در حالت نشسته و در حال صحبت کردن با تلفن و با عبا و عمامه ساخته شده است.