فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مدیرعامل محک: رسانه‌ها جومونگ را...



 

 

مدیرعامل محک: رسانه‌ها جومونگ را مهم‌تر از اکسپو‌های خیریه هنرمندان می‌دانند

 

 

مدیرعامل محک: رسانه‌ها جومونگ را مهم‌تر از اکسپو‌های خیریه هنرمندان می‌دانند. مدیرعامل موسسه خیریه محک با اشاره به اینکه هشت ماه قبل به دلیل ازدحام عکاسان و خبرنگاران برای یکی از ستارگان کره‌ای درهای این موسسه آسیب دید از بی‌توجهی رسانه‌ها نسبت به اکسپوهای خیریه با حضور هنرمندان برجسته کشور انتقاد کرد.



آراسب احمدیان، مدیرعامل موسسه محک در نشست مطبوعاتی نمایشگاه فروش "صد نقاش، یک هدف عاشقانه،" که ظهر دیروز ، ۱۹ اردیبهشت در محل این موسسه برگزار شد با ارائه شرحی از فعالیت‌های محک در زمینه‌های خیریه، درمان و تحقیقات خواهان توجه بیشتر به چنین حرکت‌هایی شد: هشت ماه قبل در همین تالار، پذیرای نقش اول یکی از سریال‌های کره‌ای به نام جومونگ بودیم که به دلیل ازدحام زیاد خبرنگاران و عکاسان حتی درهای موسسه آسیب دید ولی چرا در حرکتی به این ارزشمندی که حاصل آن نجات کودکان سرطانی است، این تعداد خبرنگار و عکاس وجود دارد؟



وی افزود: سوال من از سرویس‌های هنری نشریاتی که به این نشست نیامده‌اند این است که آیا عنوان جومونگ مهم‌تر از عنوان نمایشگاهی است که هنرمندانی با اهدا و در اختیارگذاشتن آثارشان برای نجات انسان‌ها قدم برمی‌دارند؟



احمدیان با بیان اینکه درحال حاضر ۶۵۰۰ کودک در سطح ملی و بین‌المللی و ۲۰۰ کودک افغانی و عراقی تحت پوشش این موسسه قرار دارند، بر مسئولیت اجتماعی نهادهای مختلف تاکید کرد: محک با مشارکت‌های مردمی کار می‌کند و ما علاقه‌مند هستیم نام همه آنها را مسئولیت اجتماعی بگذاریم. یکی از اهداف ما ایجاد نگاه غیررقابتی به مسئله خیریه است.



وی در مورد نگاه غیررقابتی نسبت به موضوع خیریه اظهار داشت: کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، باید اطلاع‌رسانی و مردم خودشان تصمیم بگیرند که به چه سازمانی کمک کنند. مسئولیت اجتماعی ما ایجاد یک نگاه غیررقابتی در امر خیریه است و این نمایشگاه را هم با چنین هدفی برگزار می‌کنیم.



حسین درویش‌ها، معاون بازاریابی بانک اقتصاد نوین نیز در ادامه، حمایت در برگزاری این نمایشگاه را توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها دانست و عبدالمجید پازوکی، یکی از نقاشانی که در برگزاری نمایشگاه کمک کرده بود، از بانیان چنین برنامه‌هایی تشکر کرد.



همچنین یاسمین سینایی، مجسمه‌ساز و نقاشی که با موسسه‌های دهش‌پور و محک فعالیت می‌کند، در بخش دیگری از این نشست عنوان کرد: چیدمان این نمایشگاه برعهده من بود و باید بگویم واقعا مسئولین سنگینی داشتم چون هنرمندان بزرگی در آن شرکت کرده بودند و باید طوری آثار را می چیدیم که باعث رضایت همه شرکت‌کنندگان می‌شد.



در دنباله نشست نفیسه امدادی، دبیر اجرایی نمایشگاه در مورد قیمت‌گذاری آثار موسسه دهش‌پور به عنوان بخشی از کارهایی که قرار است در نمایشگاه عرضه شود، توضیح داد: قیمت‌هایی که از سوی موسسه دهش‌پور ارائه می‌شود همان‌‌هایی است که چهار سال قبل هنرمندان به ما امانت یا هدیه دادند و ما تغییری در قیمت آثار ندادیم چون هدف اصلی ما فروش کارها به منظور حمایت از افراد سرطانی بود و اگر می‌خواستیم قیمت‌های فعلی را ارائه کنیم ممکن بود مردم قدرت خرید نداشته باشند.



احمدیان هم در مورد قیمت آثار نقاشی موسسه محک گفت: تابلوهای ما آثاری است که در دو سال گذشته به موسسه اهدا شده و خود اهداکنندگان قیمت‌ها را تعیین کرده بودند.



معاون بازاریابی بانک اقتصاد نوین نیز در مورد نحوه حمایت از این نمایشگاه گفت: فعلا حمایت ما درحد برگزاری نمایشگاه است و برنامه‌ریزی برای خرید آثار نداریم اما پشتیبانی از چند فیلم مستند و تاسیس چند نگارخانه از جمله اهداف دیگر بانک اقتصاد نوین است.



نمایشگاه "صد نقاش، یک هدف عاشقانه" از ۲۵ اردیبهشت به مدت شش روز در موسسه محک به نشانی ابتدای بزرگراه ارتش، بلوار اوشان، بلوار محک، بیمارستان محک برگزار می‌شود که در میان آثار نمایشگاه می‌توان به کارهایی از حسین خسروجردی، ابراهیم حقیقی، مهدی سحابی، گیزلا وارگا سینایی، پرویز کلانتری، نصرت الله مسلمیان و احمد وکیلی اشاره کرد..../ خبرگزارى مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
صحبتهای مدیرعامل موسسه محک در جشنواره برندهای محبوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد مدیرعامل پرسپولیس از رسانه‌ها


قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه من هر روز در رسانه ها تیترهایی را می خوانم که می گویند فلانی قرار است مدیرعامل شد.

کاپ: محمدحسین نژادفلاح در گفت و گو با رادیو ورزش درباره جایگاهش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من باید نسبت به فصل گذشته از هواداران عذرخواهی کنم چون شان پرسپولیس نبود در رده هشتم جدول قرار بگیرد. الان هم هواداران نگران فصل آینده هستند. تغییرات در مدیریت و کادر فنی باعث شده بود که عدم ثباتی در باشگاه به وجود بیاید و تیم را به حاشیه ببرد. اما آن چیزی که امروز مهم است این است که ما فصل نقل و انتقالات را خوب پشت سر بگذاریم تا یک فصل نگران نباشیم و خیال هواداران بابت تیم راحت باشد. خوشبختانه وقتی برانکو را آوردیم آنطور نبود که انتظارات زیادی از وی وجود داشته باشد. نگاه ما بعد از آوردن برانکو به فصل آینده بود تا این مربی بتواند تیم مورد نظر خود را برای فصل آینده ببندد. برانکو مطالعات خوبی داشته و گزینه های خوبی را برای جذب بازیکن به ما معرفی کرده اما الان مشکل ما تعیین اسپانسر و مشکلات مالی است که نتوانستیم پرداختی مناسبی برای کادر فنی فعلی و همچنین بازیکنان داشته باشیم. من هفته گذشته نشستی با سجادی داشتم تا در این شرایط بحرانی صحبت کنیم.

وی ادامه داد: اینجا جا دارد از خادم که زحمت زیادی برای واگذاری دو باشگاه کشید تشکر کنیم اما سجادی یک چهره فوتبالی محسوب می شود که خودش رییس فدراسیون بوده و حالا گودرزی به وی اعتماد کرده و این مسئولیت را به وی سپرده است. سجادی به ما وعده داد تا به زودی مشکلات مالی حل شود و ما باید کارمان را در فصل نقل و انتقالات آغاز کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه شما قرار است از سمت خود کنار بروید خاطرنشان کرد: مگر شما خبر دیگری دارید؟ متاسفانه من هر روز در رسانه ها تیترهایی را می خوانم که می گویند فلانی قرار است مدیرعامل شد. همین دیروز تیتر زده بودند خادم می خواهد مدیرعامل پرسپولیش شود. این عدم ثبات به پرسپولیس ضربه زده است. من تا روزی که در باشگاه پرسپولیس سمت دارم کارم را به نحو احسن انجام می دهم. الان هم کارم را با قدرت در نقل و انتقالات پیش می برم به شرطی که بتوانیم مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت کنیم.

نژادفلاح در خصوص تغییر کادر فنی در هفته های پایانی لیگ برتر و انتقاداتی که در این باره به مدیریت وی می شود بیان داشت: لازم می دانم از تلاش های علی دایی تشکر کنم. به عقیده من هم باید او از ابتدای فصل در راس پرسپولیس باقی می ماند  چون با شناختی که از وی داشتم به نظرم می توانست پرسپولیس را به روزهای خوبش برگرداند اما درباره درخشان زمانی که من آمده بودم کلید برکناری او زده شده بود. واقعیت این است که دیگر سکوهای پرسپولیس خلوت ترین روزهای خود را پشت سر می گذاشت. شعارهایی هم شنیده می شد و من هم بارها مقابل هواداران قرار گرفتم که صحبت شان این بود کادر فنی تغییر کند. چند هفته ای هم صبر کردیم تا درخشان بتواند نتایج را تغییر دهد. حالا برخی می گویند پرسپولیس در هر صورت در میانه های جدول می ماند اما زمان درخشان نگرانی هایی بابت سقوط تیم هم وجود داشت. من هم بعد از صحبتی که با درخشان داشتم به این باور رسیدم که تغییراتی در کادر فنی انجام دهم. به نظر می رسد ما با آوردن برانکو نفس تازه ای را به پرسپولیس بخشیدیم. دیدید که در سه بازی آخرمان هر کدام 100 هزار نفر به ورزشگاه آمدند و رکورد جدیدی را ثبت کردند. در بازی النصر حتی قرار نبود برانکو روی نیمکت بنشیند اما از وی خواهش کردم به ورزشگاه بیاید که در همان بازی با ورود ایشان 100 هزار نفر روی سکوها حضور داشتند. ضمن احترامی که برای درخشان قائل هستم اگر به گذشته برگردیم باز هم چنین تصمیمی را درباره او می گیرم.

وی درباره اینکه گفته می شود با حضور برانکو تغییری در نتایج پرسپولیس به وجود نیامد عنوان کرد: کاش برای این مقایسه نتایج دوران دایی و درخشان را هم مورد بررسی قرار دهیم. این نتایج در دوران برانکو هم استمرار داشت. فقط در همان مقطع که ما این جابه جایی را انجام دادیم تعداد زیادی پیامک به سایت باشگاه می آمد که خواهان تغییر کادر فنی بودند و با حضور برانکو شور و حال خاصی به بازی های پرسپولیس تزریق شد که این نشان از تصمیم درست ما است. وقتی برانکو را آوردیم بیشتر به فکر فصل آینده بودیم. فکر کردیم که به جای اینکه مثل الان استقلالی ها به چه کنم، چه کنم بیفتیم، برنامه هایمان مشخص باشد و الان با ثبات و قدرت بتوانیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنیم. شاید اگر بداخلاقی های صعودی ها نبود در بازی برگشت هم ما می توانستیم نتیجه بگیریم. اگر مشکلات مالی مان را حل کنیم در فصل نقل و انتقالات می توانیم خیلی موفق تر از تیم های دیگر عمل کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تمام دغدغه مان حضور پرقدرت در نقل و انتقالات است که البته سعی می کنیم بدون اینکه مذاکره ما با بازیکنان رسانه ای شود آن را پیش ببریم. تنها مشکل ما مالی است که امیدوارم با کمک سجادی و گرفتن اسپانسر مشکل حل شود. الان باید وزارت ورزش تعیین کند که اگر قرار است خودشان اسپانسر تعیین کنند ما باید با آن اسپانسر کار کنیم و منابع مالی از این طریق تامین شود. اما اگر قرار نیست این اتفاق بیفتد ما خودمان برای جذب اسپانسر اقدام می کنیم که احتمالا زمان زیادی صرف خواهد شد. امیدوارم حداقل وزارت ورزش اگر شده حتی به صورت قرض و امانت مبلغی را به این دو باشگاه بدهد تا فصل نقل و انتقالات با موفقیت سپری شود و پس از آن درباره اسپانسر تصمیم گیری شود.