فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«محمدرضا گلزار» هم خواننده شد! +آهنگ


"کارو به اینجا رسوندی" نام ترانه‌ای است که چند ساعت پیش و با صدای محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شده و او را نیز به جمع بازیگران خواننده‌ای چون مهران مدیری، بهرام رادان، محمدرضا هدایتی، امین حیایی و ... اضافه کرده است.

مجله مهر: "کارو به اینجا رسوندی" نام ترانه‌ای است که چند ساعت پیش و با صدای محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شده و او را نیز به جمع بازیگران خواننده‌ای چون مهران مدیری، بهرام رادان، محمدرضا هدایتی، امین حیایی و ... اضافه کرده است.





ویدیو مرتبط :
آهنگ لعنت به من با محمدرضا گلزار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آهنگ جدید "محمدرضا گلزار" برای "مرتضی پاشایی" (+تصاویر)



اخبار فرهنگی - آهنگ جدید "محمدرضا گلزار" برای "مرتضی پاشایی" (+تصاویر)

 

 " محمدرضا گلزار " با انتشار متن زیر, آهنگ جدیدش را با نام من دلم تنگ میشه را به مرتضی پاشایی تقدیم کرد. مدتى بود تصمیم داشتم ترانه و آهنگى رو به همه ى كسانى كه عزیزى رو از دست دادند تقدیم كنم هیچوقت فكر نمى كردم این عزیز مرتضاى نازنین باشه ... ترانه ى "من دلم تنگ میشه" تقدیم به دوستِ همیشه عزیز من مرتضى پاشایى" . " محمد رضا گلزار "همچنین در مراسم افتتاحیه یکی از نمایندگی های بی ام و حضور پیدا کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی,محمد رضا گلزار

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محمد رضا گلزار

 

اخبار فرهنگی - پرداد