فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

محمدرضا گلزار: نمی دانم چرا وقتی یک فیلم خوب می فروشد، بعضی اهالی سینما حسودی می کنند؟



 

 

 

محمدرضا گلزار: نمی دانم چرا وقتی یک فیلم خوب می فروشد، بعضی اهالی سینما حسودی می کنند؟

 

محمدرضا گلزار: نمی دانم چرا وقتی یک فیلم خوب می فروشد، بعضی اهالی سینما حسودی می کنند؟         

بسیار آدم ساده ای هستم و دوست ندارم از موقعیتم سوءاستفاده کنم.

محمدرضا گلزار در مصاحبه ای با مجله ایده آل با بیان مطلب بالا می گوید:

در مورد اهالی سینما باید بگویم، نمی دانم چرا با این که همه، از یک خانواده هستیم، تا می بینیم شخصی یا اشخاصی در این وادی به موفقیت می رسند، به صورت علنی با او دشمنی می کنیم؟از این دوستان می خواهم، زمانی که فیلمی فروش رفت از حسادت حرص نخورند و بدانند همه عوامل، از فروش آن به سهم خود بهره خواهند برد، من نه در خارج و نه داخل سینما با کسی مشکل ندارم، مخالفانم را هم نمی شناسم، نه نام شان را می دانم، نه هدف شان را. البته جنس شان را می شناسم! هر آدمی یک اشتباهاتی در زندگی اش می کند ولی من وقتی اشتباه می کنم سعی در جبرانش دارم و تلاش می کنم بتوانم آن اشتباه را جبران کنم.

متاسفانه در جامعه ما لطمه خوردن یک بازیگر یا یک استار یا سوپراستار از اطرافیان و آدم هایی است که به جای تلاش برای پیشرفت خود، سعی می کنند در آن حیطه حاشیه سازی کنند. این مسئله ابتدا خیلی من را ناراحت می کرد و البته الان هم کمابیش گریبانگیرم هست.

یک عده هم که اسم خودشان را گذاشته اند منتقد، حالا به هر ترتیبی یا از روی حسادت قلم به دست می گیرند یا پول می گیرند و مطلبی را به ناحق می نویسند.... / ۲۴آنلاین


ویدیو مرتبط :
محمدرضا گلزار: می گن رضا گلزار تو سینما نباشه!/قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور محمدرضا گلزار روی پرده سینما ادامه دارد



 

 

 

حضور محمدرضا گلزار روی پرده سینما ادامه دارد + عکس

 

فیلم سینمایی «در امتداد شهر» با بازی محمدرضا گلزار و به کارگردانی علی عطشانی 17 آذر در گروه سینمایی قدس اکران عمومی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، گلزار که در حال حاضر فیلم«شش و بش» را روی پرده سینما‌ها دارد، در فصل بعدی اکران نیز همچنان حضورش روی پرده ادامه خواهد یافت.

این فیلم که پیش از این با نام « شش نفر زیر باران» در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمده بود، با پایان فیلم «پرتقال خونی» سیروس الوند به روی پرده می‌رود.

نسخه ای که قرار است از فیلم جدید عطشانی، اکران عمومی شود نسبت به نسخه ای که در جشنواره به نمایش در آمد، تغییرات عمده ای به لحاظ روایت کرده و هم چنین زمان فیلم به 80 دقیقه رسیده است.

از بازیگران فیلم در امتداد شهر می توان به محمدرضا گلزار، آنا نعمتی، نیکی کریمی، امیرحسین آرمان، فرزاد حسنی، آتیلا پسیانی، رضا رشیدپور، سارا خوئینی ها، مهران رجبی، خاطره حاتمی، حسین سلیمانی، محمدرضا داوود نژاد، محمد عمرانی، مائده طهماسبی، حمیدرضا آذرنگ، امیر حسین مدرس، مسعود پاکدل و گوهر خیراندیش با حضور افتخاری فرمان فتحعلیان اشاره کرد.

داستان فیلم درباره سرقت از یک جواهرفروشی است که در پی آن«محمدرضا گلزار» ستاره سینما گروگان گرفته می شود. فیلم روایت هایی موازی از زندگی آدم هایی است که با این اتفاق درگیر ماجراهای خاصی می شوند.

عوامل فیلم «در امتداد شهر»: نویسنده فیلمنامه: امیر علی محسنین، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، مدیر برنامه ریزی: علی کریم، عکاس: مسعود پاکدل، مدیر تولید: عبدالرضا شهباززاده، مدیر کنترل پروژه: مهندس بیتا علائی، مجری طرح: مجید کریمی، مشاور تهیه کننده: علی علائی و تهیه کنندگان: مجید کریمی، محسن طباطبایی هستند.... /  khabaronline.ir