فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

محمدرضا گلزار: انگ ریاکار به من چسباندند!



اخبار,اخبارفرهنگی,محمدرضا گلزار

اخبارفرهنگی - محمدرضا گلزار: انگ ریاکار به من چسباندند!

بعضی وقت ها فکر می کنم شاید تنها آدمی که همه مردم به‌راحتی به خودشان اجازه می‌دهند او را قضاوت کنند من هستم.

محمدرضا گلزار سوپراستار کم صحبت سینما ظاهرا صبرش در مقابل قضاوت هایی که پیرامون او و زندگی و کارش وجود دارد تمام شده است.
 
او گفت: «بعضی وقت ها فکر می کنم شاید تنها آدمی که همه مردم به‌راحتی به خودشان اجازه می‌دهند او را قضاوت کنند و درباره‌اش نظر بدهند و با کوچک‌ترین حرکتی درباره‌اش حرف بزنند، من هستم.» او در پاسخ به اینکه این یکی از ویژگی‌های ستاره بودن است و ستاره هر حرکت و رفتارش با بازتاب بیرونی مواجه می‌شود، گفت: «نه، ببینید گاهی مقداری آزاردهنده است. روزی یکی از دوستان نزدیکم زنگ زد گفت رضا دارم می‌روم به یکی از مؤسسات خیریه کودکان سر بزنم. این بچه‌ها در سن‌وسالی نیستند که تو را بشناسند و بفهمند ولی حضور تو پرسنل بیمارستان و خانواده‌های‌شان را آن قدر خوشحال می‌کند که این‌ها کلی انرژی می‌گیرند و سرحال می‌شوند و با روحیه بهتر به این بچه‌ها می‌رسند. با خودم گفتم چه‌قدر خوب. رفتیم برای این بچه‌ها خرید کردیم و خوراکی و گل و این جور چیزها گرفتیم. سه طبقه بود و یک صبح تا ظهر طول کشید تا من همه را دیدم. بعد هم برگشتیم. خب من نباید با استفاده از شهرتم این جور مراکز را معرفی کنم و یک سری آدم را ترغیب به کمک به این عزیزان کنم؟
 
محمدرضا گلزار: به خاطر چند ثانیه فیلم در اینستاگرام، انگ ریاکار به من چسباندند!
برای همین آمدم چند ثانیه از این بازدید را در اینستاگرام گذاشتم که مردم ببینند. بعد برایم کامنت‌هایی گذاشتند که تو ریاکار هستی و از این حرف‌ها. من سال‌ها مشاور هنری سازمان بهزیستی استان تهران بودم. حکم‌هایش هم هست. شما تا الان می‌دانستید؟»
گلزار که با پاسخ «نه» مصاحبه کننده مواجه شد، افزود:«خب، اما من سال‌ها مشاور هنری بهزیستی استان تهران بودم. بخواهید می‌دهم تمام حکم‌هایش را در همین شماره چاپ کنید. بدون این‌که جایی اعلام کنم همه را رفتم سر زدم. شما اندکی از آن را می‌بینید مثل شب چهارشنبه‌سوری که به آسایشگاهی رفتم و در کنار آن عزیزان بودم و ثانیه‌هایی از آن شب منتشر شد. تازه آن را هم با اجازه همان بچه‌ها می‌گذارم. چون گذاشتن آن فیلم‌ها و تماشای خوشحالی کردن‌شان آن‌ها را خوشحال می‌کند. طی این همه سال نگذاشته بودم هیچ کس بداند. حالا وقتی هم چند ثانیه می‌گذارم که چهار نفر دیگر را ترغیب کنم می‌گویند ریاکار! این‌ها یک ذره آزاردهنده است. اما مردم را عاشقانه دوست دارم وخواهش می‌کنم این را حتماً بنویسید. ممنونم که این چهارده سال من را عاشقانه حمایت کردید.» 
اخبارفرهنگی - سیما جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
چرخاندن توپ محمدرضا گلزار + کلیپ باهال از گلزار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدرضا گلزار: نمی دانم چرا وقتی یک فیلم خوب می فروشد، بعضی اهالی سینما حسودی می کنند؟



 

 

 

محمدرضا گلزار: نمی دانم چرا وقتی یک فیلم خوب می فروشد، بعضی اهالی سینما حسودی می کنند؟

 

محمدرضا گلزار: نمی دانم چرا وقتی یک فیلم خوب می فروشد، بعضی اهالی سینما حسودی می کنند؟         

بسیار آدم ساده ای هستم و دوست ندارم از موقعیتم سوءاستفاده کنم.

محمدرضا گلزار در مصاحبه ای با مجله ایده آل با بیان مطلب بالا می گوید:

در مورد اهالی سینما باید بگویم، نمی دانم چرا با این که همه، از یک خانواده هستیم، تا می بینیم شخصی یا اشخاصی در این وادی به موفقیت می رسند، به صورت علنی با او دشمنی می کنیم؟از این دوستان می خواهم، زمانی که فیلمی فروش رفت از حسادت حرص نخورند و بدانند همه عوامل، از فروش آن به سهم خود بهره خواهند برد، من نه در خارج و نه داخل سینما با کسی مشکل ندارم، مخالفانم را هم نمی شناسم، نه نام شان را می دانم، نه هدف شان را. البته جنس شان را می شناسم! هر آدمی یک اشتباهاتی در زندگی اش می کند ولی من وقتی اشتباه می کنم سعی در جبرانش دارم و تلاش می کنم بتوانم آن اشتباه را جبران کنم.

متاسفانه در جامعه ما لطمه خوردن یک بازیگر یا یک استار یا سوپراستار از اطرافیان و آدم هایی است که به جای تلاش برای پیشرفت خود، سعی می کنند در آن حیطه حاشیه سازی کنند. این مسئله ابتدا خیلی من را ناراحت می کرد و البته الان هم کمابیش گریبانگیرم هست.

یک عده هم که اسم خودشان را گذاشته اند منتقد، حالا به هر ترتیبی یا از روی حسادت قلم به دست می گیرند یا پول می گیرند و مطلبی را به ناحق می نویسند.... / ۲۴آنلاین