فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

محسن چاوشی میزبان اهالی موسیقی شد



محسن چاوشی میزبان اهالی موسیقی شد

حس می کنم این استودیو می تواند بهترین مکان برای دور هم جمع شدن اهالی موسیقی باشد تا آنها بتوانند فعالیت هایشان را اینجا و با بهترین امکانات ضبط و تولید کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تماشا: محسن چاوشی در اقدامی جالب توجه با همراهی سینا حجازی، حسین صفا و ایمان قیاسی استودیوی بزرگ و مدرنی را در حوالی شهرک غرب تاسیس کرده که امکانات فنی آن، به شکل حرفه ای در ایران تجربه می شود و قطعا می تواند کمک بزرگی به اهالی موسیقی برای ضبط آثارشان کند.

با این خواننده درباره اهدافش از راه اندازی این استودیوی مدرن و دغدغه های این روزهایش گپ زدیم.

چاوشی ظاهرا از بازتاب های آلبوم آخرش «پرچم سفید» راضی به نظر می رسد و ابتدای صحبت هایش را با همین موضوع شروع می کند: «به هر حال هر آلبومی که منتشر می شود، یکسری موافق و مخالف دارد. ولی خدا را شکر که در آلبوم آخر من بازتاب ها و واکنش ها جوری بود که من به شدت از مخاطبان آلبوم انرژی گرفتم و حس خوبی به من دست داد. هنوز هم گاهی برخی از قطعات این آلبوم را گوش می کنم و به سناریوی ساخته شدن آنها فکر می کنم و وقتی همه اینها را کنار واکنش های دوستداران موسیقی می گذارم، به یک نتیجه عجیب می رسم. اینکه زندگی بازی های عجیبی دارد...»

 

این روزهای من

چاوشی درباره دغدغه های این روزهایش و اینکه بعد از انتظار آلبوم، وقتش صرف چه کارهایی است می گوید: «یکسری کارهای پروژه ای دارم که از جاهای مختلف و دوستان دور و بری به من سفارش داده شده و در حال تکمیل آنها هستم که پیش دوستان بدقول نشوم ولی اگر راستش را بخواهی بیشتر این روزهایم را صرف فکر کردن به روزهای پیش رو می کنم نه به اتفاقاتی که افتاد و اینکه کدام به پیش بینی من نزدیکتر بودند و کدام دورتر. زندگی من با این چیزها معنی پیدا می کند. اینکه در مورد آثارم همیشه پیش بینی هایی را دارم و بعد از انتشارشان همیشه به این فکر می کنم که چرا بعضی قطعات را مردم بیشتر دوست دارند و با آنها بهتر ارتباط برقرار می کنند. از بازی لذت می برم و از آن درس می گیریم. برای آینده راحت تر می توانم تصمیم بگیرم و این برای من خیلی مهم است.»

 

103 Record

خبر تاسیس یک استودیوی مجهز و مدرن برای اهالی پاپ در تهران، آن هم با مدیریت محسن چاوشی خبر جالب توجهی است که بین اهالی موسیقی پیچیده و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. تاسیسات و لوازم حرفه ای این استودیو هم به قدری به استانداردهای جهانی نزدیک است که ظاهرا می توان به جرات به این مرکز لقب «یکی از مجهزترین استودیوی پاپ ایران» را داد.

 

چاوشی درباره این تصمیم و این استودیو می گوید: «متاسفانه نمی دانم این خبر از کجا به بیرون درز کرده. ما تصمیم داشتیم که خبر افتتاح آن را به صورت رسمی در اختیار رسانه ها قرار دهیم ولی ظاهرا برخی دوستان پیش دستی کردند و خبر در اینترنت منتشر شد و بعضی از برنامه ریزی های ما به هم خورد. در کل اعتقادی دارم و آن هم اینکه هر اتفاقی که قرار است برای یک خواننده رخ دهد، فقط و فقط در چهاردیواری استودیو است که اتفاق می افتد و قطعا هیچ عامل بیرونی نمی تواند در موفقیت یک خواننده به اندازه «حس داخل استودیو» مهم و حیاتی باشد. فکر تاسیس یک استودیوی مدرن مدت ها بود که در ذهن من بود ولی بالاخره با دوستان به این نتیجه رسیدیم که آنرا عملی کنیم و استودیوی «103 Record» نتیجه همفکری من با دوستان خوبی مثل سینا حجازی، حسین صفا و ایمان قیاسی بود که بالاخره به نتیجه رسید.»

 

پاتوقی برای اهالی موسیقی

چاوشی در انتهای صحبت هایش به نکات جالبی اشاره کرد و رسما از بزرگان و دوستداران موسیقی برای حضور و فعالیت در این استودیو دعوت به عمل آورد: «راستش را بخواهید حس می کنم این استودیو می تواند بهترین مکان برای دور هم جمع شدن اهالی موسیقی باشد تا آنها بتوانند فعالیت هایشان را اینجا و با بهترین امکانات ضبط و تولید کنند. خوشحالیم که امکانات این استودیو می تواند به بهتر شدن کیفیت آثار موسیقی در ایران کمک کند.»

روی سردر این استودیو نیز جمله Come to 103 Record نقش بسته که معادل فارسی اش می شود بشتابید به استودیوی 103./تماشا


ویدیو مرتبط :
جشن موسیقی ما محسن چاوشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هجوم طرفداران محسن چاوشی به سیروان خسروی!



 

 

 

فیلم خوب، توهمی بیش نیست!!!


پس از موفقیت قطعه «نه نرو» سیروان خسروی در یکی از شبکه های رادیویی هلند، طرفداران محسن چاوشی تعصب خود را به خواننده محبوبشان نشان داده و برایش سنگ تمام گذاشتند.

پس از انتشار خبر قرار گرفتن «سیروان خسروی» در جایگاه نخست TOP TEN یکی از کانال های رادیویی هلند، واکنش های جالب توجهی از سوی رسانه های مختلف یه این اتفاق شد که جالب توجه بود.

البته در گذشته ای نه چندان دور فرزاد فرزین هم با یکی از قطعات آلبوم «شانس» توانسته بود وارد این رده بندی شود و رتبه خوبی را نیز کسب کند. این شبکه در حوزه موسیقی جهان فعالیت می کند و با رای مخاطبان اش بهترین قطعات را از سراسر دنیا انتخاب می کند.

در جدیدترین رده بندی این برنامه قطعه «نه نرو» با صدای سیروان با اختلافی محسوس توانسته بود رتبه اول را از آن خود کند اما به فاصله کمتر از یک هفته از انتشار این خبر، کمپینی در سایت های طرفدار «محسن چاوشی» تشکیل شد و با این شعار که: «اول بودن فقط مختص سلطان است» (!)، حمایت شان را از محسن چاوشی نشان دادند و در اقدامی عجیب با هجوم به سایت این برنامه و اعطای نمره منفی به سیروان خسروی، باعث شدند او خیلی زود از رتبه اول به پائین سقوط کند.

سیروان خسروی نیز در این باره بروی صفحه شخصی اش نوشته : «واقعا هیچ وقت فکر نمیکردم که حضورم به عنوان یک ایرانی در یک رادیو هلندی ، آنقدر باعث حسادت بعضی ها بشه.

بعد از اعلام اول شدن این آهنگ ، برای اولین بار این آهنگ امتیاز منفی ( ۹۶) پیدا کرده است.!!!

طرفداران محسن چاوشی در ایران همیشه به متحد بودن و تعصب به خواننده مورد علاقه شان معروف بوده اند و در هر شرایطی نشان داده اند که برای این خواننده سنگ تمام می گذارند.... /شبکه ایران