فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

محسن چاوشی:ترانه «شهرزاد» مجوز دارد



اخبار,اخبار فرهنگی, محسن چاوشی

محسن چاوشی با انتشار تصویری از مجوز ترانه شهرزاد از طی ‌شدن مراحل قانونی این ترانه خبر داد.

محسن چاوشی در واکنش به گزارش خبرگزاری مهر درباره مجوزنداشتن ترانه‌های سریال شهرزاد، از وجود چنین مجوزهایی خبر داد. او ضمن انتشار تصویر مجوز، در جوابیه‌ای کوتاه نیز نوشته است: «جهت رفع سوءتفاهم پیش‌آمده... پاسخ به دوستان رودررو و دشمنان پشت‌سر... و البته یادآوری به خردمندان فراموشکار... به پیوست ارسال می‌شود».

همچنین فرزاد طالبی، سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی، در مورد مجوزداشتن ترانه‌های این سریال که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است، به این خبرگزاری گفت: «صدور مجوز آنچه به‌عنوان ترانه، کلیپ و آثار موسیقایی در تولیدات شبکه نمایش خانگی و محصولات سینمایی استفاده می‌شود در حوزه مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیست و این سازمان سینمایی و بخش مدیریتی مربوط به شبکه نمایش خانگی است که مسئولیت صدور مجوز محتوایی آثار را برعهده دارد».

خبرگزاری مهر روز شنبه، سوم بهمن در گزارشی به نقل از محمدعلی بهمنی، رئیس شورای شعر و ترانه وزارت ارشاد، در مورد ترانه سریال شهرزاد عنوان کرده بود: «این ترانه نه مجوزی از این شورا داشته و نه تقاضایی برای دریافت مجوز آن صورت پذیرفته است».

 

همچنین سعید بیابانکی در اظهارنظری در حاشیه برنامه شب شعر حلقه رندان اعلام كرد كه ترانه‌های منتشرشده در قالب موسیقی این سریال از شورای شعر و ترانه وزارت ارشاد اسلامی مجوز نگرفته‌اند.

اخبار فرهنگی - شرق


ویدیو مرتبط :
ترانه علیدوستی ، محسن چاوشی ، شهرزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافطی تلخ محسن چاوشی در سریال «شهرزاد»



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,محسن چاوشی

آخرین قطعه‌ی محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین محسن چاوشی اعلام کرد «خداحافظی تلخ» آخرین همکاری او با پروژه‌ی «شهرزاد» است و به زودی منتشر خواهد شد.

همراه با توزیع سریال «شهرزاد» چندین ترانه با صدای این خواننده‌ی پاپ منتشر شده که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان همراه بوده است.

«شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و بازی شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار و علی نصیریان سریالی است که هر هفته در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع می‌شود.

تا کنون نوزده قسمت از این عاشقانه‌ تاریخی پخش شده و بیستمین قسمت آن نیز دهم اسفند ماه توزیع خواهد شد.

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین