فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

محبوب ترین خواننده زن سرانجام گواهینامه رانندگی گرفت +عکس



محبوب ترین خواننده زن سرانجام گواهینامه رانندگی گرفت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: خواننده معروف 25 ساله انگلیسی از ماه مارس سال جاری کلاسهای رانندگی خود را آغاز کرد، او عنوان کرده بود قصد دارد رانندگی یاد بگیرد تا بتواند به راحتی فرزندش را برای گردش بیرون ببرد. و ازاینکه همواره برای بیرون رفتن به همسرش متکی باشد خسته شده است.

 

گواهینامه گرفتن محبوب ترین خواننده زن, گواهینامه گرفتن ادل

 

گواهینامه گرفتن محبوب ترین خواننده زن, گواهینامه گرفتن ادل

گواهینامه گرفتن محبوب ترین خواننده زن, گواهینامه گرفتن ادل


ادل ، خواننده محبوبو برنده اسکار سرانجام موفق شد گواهینامه رانندگی اش را در زادگاهش انگلستان بدست آورد، او در حال حاضر بین نیویورک محل زندگی همسرش و لندن محل زندگی خودش در حال رفت و آمد است و میگوید از این گواهینامه بریتانیایی میتواند در امریکا هم استفاده کند.
او این خبر را صبح دیروز در صفحه توئیترش اعلام کرد و بسیاری از ستاره ها و هواداران این اتفاق مهم را به او تبریک گفتند.

گواهینامه گرفتن محبوب ترین خواننده زن, گواهینامه گرفتن ادل


او گفته بود سالهاست قصد دارد گواهینامه رانندگی بگیرد اما مشغله های کاری بسیار و موفیت در انتشار آلبوم 21 در سال 2011 این امکان را از او سلب کرده بود.
ادله خواننده 24 ساله انگلیسی هفته گذشته نیز تصویری از یک گردنبند طلا در توئیتر منتشر کرده و عنوان کرد این گردنبند که کلمه " مامان" روی آن نقش بسته ست طرحی از خود او دست خط خودش است و دوست جواهر سازش آن را برایش ساخته است..... /  pardad.ir


ویدیو مرتبط :
سرانجام امتحان رانندگی زن لهستانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همکاری شاهزاده زن سعودی با خواننده اسرائیلی+عکس



 

 

 

همکاری شاهزاده زن سعودی با خواننده اسرائیلی+عکس

 

 

شیعه آنلاین: رسانه های خبری جهان عرب در گزارشی از همکاری خانم شاهزاده «ساره بنت فهد بن مشاری بن جلوی آل سعود» از شاهزادگان خاندان حاکم در عربستان سعودی با یک خواننده اسرائیلی بنام «سیدر زیتون» خبر دادند.

 

این رسانه های عربی همچنین فاش کردند که این شاهزاده سعودی برای این خواننده اسرائیلی که عرب تبار است و آلبوم های خود را به زبان عربی منتشر می کند، شعر گفته و قرار است اشعار وی در آلبوم بعدی این خواننده اسرائیلی خوانده شود.

بر اساس گزارش رسانه های جهان عرب، فاش شدن این همکاری واکنش شدید و جنجال گسترده ای در فضای فرهنگی و هنری جهان عرب به وجود آورده است.

گفتنی است کارگردانی آلبوم بعدی این خواننده اسرائیلی را «أحمد الوافی» بر عهده خواهد گرفت. به گفته رسانه های جهان عرب، پس از فاش شدن خبر ارتباط این شاهزاده سعودی با «سیدر زیتون»، افراد ناشناسی به دفتر شخصی «أحمد الوافی» در ریاض پایتخت عربستان سعودی حمله کرده و وی را به مرگ تهدید کردند.

قابل ذکر است آلبوم «سیدر زیتون» قرار است در کشور اردن ضبط شود و نام این آلبوم "عیون" است. شعری که توسط شاهزاده «ساره بنت فهد بن مشاری بن جلوی آل سعود» در اختیار این خواننده اسرائیلی قرار گرفت "عاشقانه" است..../شیعه آنلاین