فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مجموعه ای جالب از ده نقل قول تند علیه اسکار!


چند روز پیش «جاکوئین فونیکس» بازیگر فیلم تحسین شده استاد (The Master) در مصاحبه با مجله اینترویو جملات تندی را علیه اسکار و روند انتخاب بهترین‌ها توسط آکادمی بیان کرده است: «فقط می‌گویم که به نظرم مزخرف است.


ویدیو مرتبط :
10 نقل قول جالب دنیای فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جالب‌ترین نقل قول‌های حوزه تکنولوژی در سال 2012



جالب‌ترین نقل قول‌های حوزه تکنولوژی در سال 2012

سال 2012 با همه اتفاقات خوب و بدش بالاخره تمام شد و به این ترتیب وارد سال جدید میلادی شدیم. دنیای تکنولوژی هم در این سال شاهد حضور محصولات جدید، سرویس‌های جدید، شکست‌ها، پیروزی‌ها و حتی تغییرات مدیریتی زیادی هم بود. همه اینها حرف‌ها و گفته‌های زیادی را با خودشان داشتند؛ اظهار نظرهایی که گاهی جالب‌تر از خود اتفاق بودند.

درست به همین دلیل هم وب‌سایت Venturebeat.com در میان فهرست‌های مختلفی که معمولا در پایان هر سال میلادی در زمینه‌های متفاوت منتشر می‌شود، به تازگی فهرستی از جالب‌ترین و مهم‌ترین نقل قول‌های افراد فعال در حوزه تکنولوژی در سال 2012 را منتشر کرده است که جالب توجه هستند.

 

اخبار,اخبارجدید

مدیر عامل اپل در سال 2012 سالی پر از هیجان و اتفاقات مهم را پشت سر گذاشت. او در حالی که سعی می‌کرد فرهنگ اپل را که محصول کمال گرایی استیو جابز بود حفظ کند، با اعتراض‌های گروهی از کاربران اپل درباره سرویس نقشه این شرکت مواجه شد. در نهایت او مجبور به گرفتن تصمیماتی مانند اخراج اسکات فورستال یکی از مهم‌ترین مدیران این شرکت شد. او معتقد است که تمرکز مهم‌ترین کلید موفقیت در کارها است.

تورستن هینز مدیر عامل شرکت RIM در حالی که این شرکت روزهای بدی را پشت سر می‌گذاشت، معتقد بود که هیچ مشکلی در شرکتش وجود ندارد و در واقع معتقد بود که مشکل این شرکت مربوط به مدیران آن نیست.لری الیسون مدیر عامل شرکت Oracle که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم افزاری جهان است، زمانی گفته بود که از کلمه کلاد یا رایانش ابری خوشش نمی‌آید. اما مدتی بعد با افزایش نفوذ این تکنولوژی و سرویس‌های مربوط به آن در میان کسب‌وکارها و کاربران سر تا سر دنیا، او موضعش را تغییر داد و اعلام کرد که دیگر مقاومتی در برابر این تکنولوژی نشان نمی‌دهد.

تونی فیدل یکی از مدیران درجه یک شرکت اپل است که به عنوان پدر آیپاد شناخته می‌شود. او اگرچه در سال 2008 بازنشسته شد، اما همچنان به عنوان مشاور مدیر عامل در اپل باقی ماند. او بارها اعلام کرده بود که از رفتارهای خودخواهانه اسکات فورستال دل خوشی ندارد و وقتی فورستال از اپل اخراج شد، در جایی گفت که اسکات به چیزی که حقش بوده رسیده است.

اریک اشمیت که بسیاری از موفقیت‌های گوگل مدیون حضور او و تصمیم‌گیری‌هایش است، معمولا حرف‌های مهمی می‌زند. مدیر عامل شرکت Acer اما اولین کسی بود که بعد از عرضه رسمی تبلت سرفیس مخالفتش را اعلام کرد. او معتقد است که مایکروسافت در این زمینه تخصصی ندارد و باعث می‌شود فضای منفی در حوزه تکنولوژی علیه آن ایجاد شود.

ناتان میر ولد مدیر عامل شرکت Intellectual Ventures است؛ شرکتی که به راحتی حق ثبت اختراعات زیادی را به نام خودش ثبت کرده و سپس شرکت‌های مختلف را به اتهام نقض آنها تحت پیگرد قرار می‌دهد. درست به همین دلیل هم بسیاری او را چهره نه چندان محبوب حوزه تکنولوژی می‌دانند.

مدیر عامل فیس بوک معمولا زیاد اظهار نظر نمی‌کند، اما در سال گذشته میلادی گفت که ساختن بعضی از اپلیکیشن‌ها بر اساس پلت فرم HTML 5 کار اشتباهی بوده است چون باعث شده است فیس بوک کمی کند و پر از باگ شود.

مگ وایتمن مدیر عامل HP هم گویا در فکر ساخت یک موبایل هوشمند است. در حالی که این شرکت ساخت دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل WebOS را متوقف کرده است، حالا شایعات زیادی درباره اینکه موبایل هوشمند HP ساخته می‌شود یا خیر به وجود آمده است./دنیای اقتصاد