فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مجری «من و تو»، تماشاگر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد!+تصویـر



هرچند در گذشته خبرهایی درباره رفت و آمد بدون مشکل مجریان و عوامل برخی شبکه‌های فارسی‌زبان از جمله شبکه «من و تو» به ایران منتشر شده بود؛ اما تاکنون سابقه نداشت که عوامل این برنامه‌ها در رویدادهای رسمی کشور حضور علنی داشته باشند و خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

روز گذشته، جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور مجری یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان، به حاشیه کشیده شد؛ حاشیه‌ای که ظاهراً ارتباطی با برنامه‌ریزی مسئولان جشنواره نداشته و این مجری همان گونه به راحتی در ایران تردد دارد، در این جشنواره نیز همچون سایر تماشاگران حضور یافته و فیلم تماشا کرده است.

به گزارش تابناک؛ هرچند در گذشته خبرهایی درباره رفت و آمد بدون مشکل مجریان و عوامل برخی شبکه‌های فارسی‌زبان از جمله شبکه «من و تو» به ایران منتشر شده بود، تاکنون سابقه نداشت که عوامل این برنامه‌ها در رویدادهای رسمی کشور حضور علنی داشته باشند و خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

با این حال در سومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، مصادف با جمعه چهارم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، «منصوره حسینی» خبرنگار اتاق خبر شبکه من و تو در این رویداد سینمایی حضور یافت که با ثبت تصاویرش توسط برخی رسانه‌ها و همچنین انتشارش توسط یکی از رسانه‌های معاونت سیاسی صداوسیما همراه شد.


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

این رسانه‌ها همزمان با انتشار تصویر این مجری چنین پرسشی را مطرح کردند که این فرد با دعوت چه کسی در جشنواره حاضر شده است و علت این حضور چیست و در شرایطی که حضور یکی از خوانندگان کشور و عکس یادگاری با مجریان این شبکه از سوی وزارت ارشاد نیز نکوهش شد، حضور این خبرنگار در جشنواره‌ای با مدیریت سازمان سینمایی وزارت ارشاد چه پاسخی در پی خواهد داشت؟

یکی از مسئولان جشنواره، در پاسخ به «تابناک» اصل خبر حضور این مجری را در جشنواره تأیید کرد، ولی ظاهراً شیوه این حضور ارتباطی با مسئولان جشنواره نداشته و این مجری از امکان تماشای فیلم‌ها که برای عموم مردم به دو صورت رایگان و بلیت فروشی در نظر گرفته شده، استفاده کرده است. در همین چارچوب هر شخص دیگری به سالن‌های سینما مراجعه می‌کرده نیز می‌توانسته از این امکان بهره برداری کند.

در همین ارتباط، کیوان کثیریان، مدیر روابط عمومی این جشنواره در پاسخ به حضور این مجری عنوان کرد: جشنواره جهانی فیلم فجر تنها مسئول میهمانان رسمی‌اش است و در قبال حضور تماشاگران عادی تعهدی ندارد.

وی ادامه داد: روزانه چند هزار نفر از جشنواره بازدید می‌کنند و کنترل عدم سوء پیشینه این تعداد امکان پذیر نیست. ضمنا هیچ پیش آگاهی از حضور ایشان وجود نداشت و هیچ کارتی به هیچ شکل در اختیارشان قرار نگرفت. طبعا ورود وی به کشور و تردد آزادانه در اماکن عمومی تحت مسئولیت مراجع ذی ربط دیگری است نه جای دیگر.

 

 


ویدیو مرتبط :
سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ مدیران به حضور مجری «من و تو» در جشنواره جهانی فیلم فجر / عکس



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,جشنواره جهانی فیلم فجر

جشنواره جهانی فیلم فجر در حالی روز سوم برگزاری خود را پشت سر گذاشت که حضور سوال برانگیز خبرنگار شبکه معاند «من و تو» در این رویداد را به همراه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر خیلی تلاش کرد که با نظم، برنامه ریزی و بدون هیچ حاشیه‌ای جشنواره را برگزار کند اما در سومین روز از برگزاری با حضور سوال برانگیز «منصوره حسینی» خبرنگار اتاق خبر شبکه من و تو با حاشیه همراه شد. شبکه من و تو شبکه بهایی و انگلیسی شناخته شده ایست که هجمه های بسیاری نسبت به نظام و مسئولان را در دستور کار خود داشته و دارد.

متولیان برگزاری خیلی تلاش کردند که این دوره را از حواشی دور کنند اما حضور این مجری باعث شد تا جشنواره دستخوش حاشیه قرار گیرد و ادامه کار را برای میرکریمی سخت کند.

اما حال سوال اینجاست که این فرد با دعوت چه کسی در جشنواره حاضر گردیده است و علت این حضور چیست؟ در شرایطی که حضور یکی از خوانندگان کشور و عکس یادگاری با مجریان این شبکه از سوی وزارت ارشاد نیز نکوهش شد، حضور این خبرنگار در جشنواره ای با مدیریت سازمان سینمایی وزارت ارشاد چه پاسخی در پی خواهد داشت؟

و در آخر کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی این جشنواره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به حضور این مجری عنوان کرد: جشنواره جهانی فیلم فجر تنها مسئول میهمانان رسمی‌اش است و در قبال حضور تماشاگران عادی تعهدی ندارد.

وی ادامه داد: روزانه چند هزار نفر از جشنواره بازدید می کنند و کنترل عدم سوء پیشینه این تعداد امکان پذیر نیست. ضمنا هیچ پیش آگاهی از حضور ایشان وجود نداشت و هیچ کارتی به هیچ شکل در اختیارشان قرار نگرفت. طبعا ورود وی به کشور و تردد آزادانه در اماکن عمومی تحت مسئولیت مراجع ذی ربط دیگری است نه جای دیگر.

 

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران