فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مجری ممنوع الچهره خواستار بازگشت به ایران شد!



اخبار,اخبار فرهنگی,محمدحسینی

گویا تاریخ مصرف محمدحسینی تمام شده است و برای بازگشت به ایران واسطه‌تراشی می‌کند.او مدتی پیش در گفت‌وگویی رسانه‌ای، از ابتلای خود به افسردگی خبر داد حسینی دچار افسردگی شد.

یک روزنامه درباره پشیمانی مجری سابق تلویزیون نوشت: مجری سابق صدا و سیما که چند سال پیش فریب وعده و وعید برخی رسانه‌های ضدانقلاب را خورد و از کشور رفت، حالا پشیمان شده و برای چندمین‌بار خواستار بازگشت به ایران شده است.

«م.ح» [محمدحسینی]که پس از نمک‌نشناسی نسبت به رسانه‌ ملی و مردم ایران از ایران به دوبی رفت، ابتدا در یک شبکه درجه سوم، مسابقه‌ای مبتذل اجرا کرد که از شدت ضعف تعطیل شد.

سپس به قبرس رفت و مدتی نقش تبلیغات‌چی بنگاه‌های ملکی ایرانی را بازی کرد.

پس از آن از آمریکا پناهندگی گرفت و در شبکه‌های بهایی و سلطنت‌طلب، شروع به انکار ارزش‌های دینی و اهانت به عناصر متدین نمود.

او با عناصر فراری ضدانقلاب عکس یادگاری گرفت و برای حفظ موقعیت خود علیه انقلاب مصاحبه کرد.

حالا گویا تاریخ مصرف وی تمام شده است و برای بازگشت به ایران واسطه‌تراشی می‌کند.او مدتی پیش در گفت‌وگویی رسانه‌ای، از ابتلای خود به افسردگی خبر داد.

اخبار فرهنگی - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
مجری خائن صدا و سیما خواستار بازگشت به ایران شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا واردات فرش دستباف ایران را ممنوع کرد



 

 

فرش

 

 

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف گفت: دولت آمریکا از هفتم مهرماه امسال (29 سپتامبر 2010) واردات هر نوع فرش دستباف ایرانی به این کشور را ممنوع کرده است.

به گزارش شبکه ایران از اتاق ایران، اکبر هریسچیان‌ از امریکا به عنوان اصلی‌ترین واردکننده فرش دستباف و بزرگترین بازار صادراتی ایران نام برد و گفت: ‌زمان پایان این تحریم مشخص نیست.

وی درعین حال تصریح کرد که ‌گروهی از صادرکنندگان با اطلاع از تصمیم اخیر آمریکا در ماه‌های اخیر محموله‌های بسیاری را برای صادرات به آمریکا تدارک دیدند و در زمان حاضر فرش بسیاری برای صادرات در گمرک وجود دارد.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف به ایرنا می‌گوید که پیشتر و در دوران رونالد ریگان رییس جهموری اسبق آمریکا واردات فرش دستباف ایران به این کشور ممنوع اما پس از 14 سال این ممنوعیت رفع شد.

این فعال بخش خصوصی افزود:‌ در زمان تحریم فرش دستباف ایران تاجران، ‌کالای خود را از طریق کانادا به آمریکا ارسال می‌کردند.

هریسچیان با بیان اینکه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش نگران اقدام مشابه اروپا بعنوان دومین بازار صادراتی بودند، افزود: ‌خوشبختانه اروپا تاکنون اقدامی در این خصوص نکرده و فرش ایران برای ورود به این قاره ممانعتی پیش رو ندارد.

یادآور می‌شود در زمان حاضر واردات پسته و خاویار ایرانی به آمریکا ممنوع است.

وی درباره افزایش 41 درصدی فرش دستباف در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نیز گفت: عمده دلیل افزایش مربوط به تلاش تجار برای صادرات بیشتر فرش دستباف به امریکا است.

همچنین در چهارماه نخست امسال مجموع صادرات فرش دستباف 5/151 میلیون دلار با دو هزار و 440 تن وزن اعلام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشی 10/41 و وزنی 5/47 درصد رشد را نشان می‌دهد.

میزان صادرات فرش دستباف در چهارماه سال گذشته 5/107 میلیون دلار با وزن یک هزار و 660 تن اعلام شده است..../تحلیل:عصرایران