فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مجری زن معروف تلویزیون با تیپ جدید و متفاوتش! + عکس



صبا راد با انتشار عکس زیر در صفحه اجتماعی اش نوشت:

برخیز که غیر از تو مرا دادرسی نیست گویی همه خوابند ،کسی را به کسی نیست آزادی و پرواز از آن خاک به این خاک جز رنج سفر از قفسی تا قفسی نیست این قافله از قافله سالار خراب است اینجا خبر از پیش رو و باز پسی نیست تا آئینه رفتم که بگیرم خبر از خویش دیدم که در آن آئینه هم جز تو کسی نیست من در پی خویشم ، به تو بر می خورم اما آن سان شده ام گم که به من دسترسی نیست آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است حیثیت این باغ منم ، خار و خسی نیست امروز که محتاج توام ، جای تو خالیست فردا که می آیی به سراغم نفسی نیست در عشق خوشا مرگ که این بودن ناب است وقتی همه ی بودن ما جز هوسی نیست "هوشنگ ابتهاج" (ه.الف.سایه) دل نوشت:قبلا هم گفتم بازم میگم خوبه و خوشحالم كه میشه شعرخوند و زندگى كرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,صبا راد

عکس جدید صبا راد

 


اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
نسبت بازیگر معروف سینما با مجری معروف تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مرموز مدل و مجری زن تلویزیون انگلیس(+عکس)



اخبار,اخبار حوادث , مجری زن تلویزیون انگلیس

 

اخبار حوادث - مرگ مرموز مدل و مجری زن تلویزیون انگلیس(+عکس)

مدل و مجری زن تلویزیون انگلیس در سن 25 سالگی به شکل مرموزی در خانه‌اش جان سپرد.

این زن جوان به نام «پیچز گلدوف» که پدری ایرلندی داشت در «کنت» انگلیس با همسر و دو پسرش زندگی می‌کرد و به عنوان مدل و مجری شبکه‌های تلویزیونی، تلاش موفقی داشت.

این زن جوان به گفته اعضای خانواده‌اش تا پیش از این حادثه با روحیه‌ای شاد و بانشاط زندگی می‌کرد و هرگز از مشکلات شکایتی نداشت، مرگ ناگهانی و ابهام‌آمیز این مجری ایرلندی در خانه مسکونی‌اش پلیس را نیز به ماجرا ظنین کرده و به همین خاطر بلافاصله پس از حضور مأموران در صحنه، بررسی این واقعه آغاز شد.مادر پیچز گلدوف در زمانی که دخترش تنها 14 سال داشت بر اثر مصرف زیاد موادمخدر جان باخته بود و پلیس در این باره نیز تحقیقاتی را انجام می‌دهد.

اخبار حوادث - نواندیش