فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مجری «اسکار 2016» معرفی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

«کریس راک» کمدین آمریکایی برای دومین بار به عنوان مجری مراسم اعطای جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار معرفی شد.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار سرانجام حضور «کریس راک» را به عنوان مجری هشتادوهشتمین دوره از این رویداد سینمایی تائید کرد.

«دیوید هیل» و «رینالد هیل» تهیه‌کنندگان جدید مراسم اسکار در بیانیه‌ای اعلام کردند: "«کریس راک» یک کمدین، بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان و مستندساز است و یک مجری استثنایی برای این مراسم خواهد بود".

به گزارش ددلاین، «کریس راک» که از برجسته‌ترین «استندآپ کمدین‌ها» در جهان است، پیش از این در سال 2007، اجرای هفتادوهفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار را بر نیز بر عهده داشت.

مراسم سالانه اعطای جوایز هشتاد و هشتمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 28 فوریه (نهم اسفندماه) در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫مقدمه و نظرات کلی مسعود فراستی درباره مراسم اسکار 2016‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری اسکار 2016 معرفی شد


کریس راک کمدین آمریکایی به احتمال زیاد مجری مراسم اسکار سال 2016 خواهد بود.

خبرآنلاین: کریس راک کمدین آمریکایی به احتمال زیاد مجری مراسم اسکار سال 2016 خواهد بود.

بر اساس گزارش منابع گوناگون از جمله ورایتی و هالیوودریپورتر کریس راک کمدین آمریکایی کار اجرای هشتاد و هشتمین دوره مراسم اسکار را برعهده خواهد داشت. آکادمی علوم و هنرهای سینمایی هنوز به صورت رسمی نام کسی را به عنوان مجری این مراسم اعلام نکرده است.

مجری اسکار 2016 معرفی شد

اگر این خبر صحت داشته باشد، این دومین باری خواهد بود که او این کار را انجام می‌دهد. این بازیگر پیش از این در سال 2005 مجری مراسم اسکار بوده است.

در طول ده سال گذشته  الن دی‌جنر در سال‌های 2007 و 2014، و جان استوارت در سال‌های 2006 و 2008 هر یک دو بار مجری اسکار بوده‌اند. سال گذشته نیل پاتریک‌هریس کار اجرای هشتاد و هفتمین مراسم اسکار را برعهده داشت.

هشتاد و هشتمین دوره مراسم اسکار 28 فوریه سال 2016 در دالبی‌تئاتر هالیوود برگزار خواهد شد.