فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

متن اینستاگرامی بهنوش بختیاری برای همسرش



اخبار,اخبار فرهنگی ,بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرام خود، در کنار تصویری از قوری چای، متنی احساسی در مورد همسرش به اشتراک گذاشت.

دل‌نوشته این بازیگر سینما و تلویزیون، عینا در ادامه آمده است:
«برای من زیبا ترین حال دنیا زمانییه که از سرکار میام و برای همسرم چای درست میکنم وباهم میخوریم وازروزمان برای هم تعریف میکنیم..وهروقت خیلی از دست بعضی آدما ناراحتم میگه اندازه آزاری که انسانها بهم میرسونن به اندازه عقده هایی هست که از زندگی دارن..ومن میفهمم که واقعاً ایراد ازمن نیست که بعضیا شکل زندگیشون..فکرشون..بامن فرق داره..واینگونه من با حرفای منطقی ودرست همسرم آروم میشم..و تواین دنیا از همه چیز وهمه کس بیشتر دوسش دارم..وهرچی ندارم درعوض زندگیم بوی عشق وسادگی میده..واین منو آروم میکنه که دیگه از حرفای بی حساب کتاب نرنجم..همسرم وقتی تو پشتمی دیگه مهم نیست کیا جلوایستادن..همیشه نسبت به همه دلم زیادی روشن بود...سوخت.اما عشق تو پزشک سوانح سوختگی بود..عشق تو جوری تسخیرم کرد که حس میکنم لانه جاسوسیم عزیزم..عاشقتم تا همیشه..هرچند که میدونم با این جور نوشته ها وپستا اصلا حال نمیکنی و اخماتو میکشی توهم..اما من میخوام همه بدونن که چطوری دوست دارم وبرات همه خوبیای دنیارو ازخدا میخوام محمدرضای عزیزدلمهربانم...دست خدا به همرات رفیق روز وشبام..تنها توبودی که منو بخاطر خودم خواستی وبا هر شکل واخلاقی قبولم داری..مرسییییییییییی یارهمیشه زلال من...یاعلی.»

اخبار,اخبار فرهنگی ,بهنوش بختیاری

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
بهنوش بختیاری از هدیه جالب امیر تتلو به او و همسرش گفت/

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایفای نقش بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+عکس



«زندگی در شهر بزرگ» یکی از تازه ترین محصولات شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و در این میان علی صادقی هم به عنوان نریتور یا راوی داستان حضور دارد. کارگردانی «زندگی در شهر بزرگ» برعهده محمدرضا آرین بوده یعنی همسر بهنوش بختیاری!

  بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+

 به گزارش شبکه ایران «زندگی در شهر بزرگ» یکی از تازه ترین محصولات شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و در این میان علی صادقی هم به عنوان نریتور یا راوی داستان حضور دارد.

   بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+

 کارگردانی «زندگی در شهر بزرگ» برعهده محمدرضا آرین بوده یعنی همسر بهنوش بختیاری که خود فیملنامه کار را هم نوشته است. آرین خود در فیلم هم نقشی ایفا کرده است.

   بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+

 «زندگی به روایت علی صادقی» اصلی ترین توصیفی است که از داستان «زندگی در شهر بزرگ» ارائه شده است.

   بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+

در این فیلم رضا عطاران در نقش کاراکتری با نام «ابی» ایفای نقش کرده و جالب اینکه در بخشی از فیلم هم این نام عاملی می شود برای شوخی با ابراهیم حامدی خواننده لوس آنجلسی!

منبع:inn.ir