فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مبارزه یک خواننده دیگر با سرطان



اخبار,اخبارفرهنگی, غلام‌رضا صنعتگر


 اخبار فرهنگی   - مبارزه یک خواننده دیگر با سرطان

غلام‌رضا صنعتگر اظهار کرد: پس از آن‌که با دعای خیر مردم و لطف خداوند، مرحله‌ نخست شیمی‌درمان من با موفقیت سپری شد، پس از ماه صفر، مرحله دوم آن در شش جلسه با دور بالاتر آغاز می شود.

یک خواننده پاپ از آغاز مرحله‌ دوم شیمی‌درمانی خود، پس از ماه صفر خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلام‌رضا صنعتگر اظهار کرد: پس از آن‌که با دعای خیر مردم و لطف خداوند، مرحله‌ نخست شیمی‌درمان من با موفقیت سپری شد، پس از ماه صفر، مرحله دوم آن در شش جلسه با دور بالاتر آغاز می شود.

وی با بیان این‌که متأسفانه بیماری به معده و کلیه وارد شده است، گفت: امیدوارم با لطف خداوند و یاری مردم روزبه‌روز بهتر شوم و بار دیگر به اجرای برنامه برای هوادارانم بپردازم.
صنعتگر درباره‌حمایت مسوولان نیز بیان کرد: یکسری از دوستان و مسوولان محبت داشتند و هر لحظه به یادم بودند، در اینجا باید از استاندار، نمایندگان مردم در خانه‌ی ملت و شهردار بندرعباس تشکر کنم که در این مدت مدام پیگیر حال من بودند و هستند.

وی با اشاره به این‌که این عیادت‌ها باعث خشنودی و افزایش روحیه و انگیزه در من می‌شود، ادامه داد: در این مدت، کمک مالی به من نشد و فقط وضعیت بیمه‌ام به لطف مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان مشخص شد و امیدوارم شاهد روزی باشیم که هیچ هنرمندی فراموش نشود.

او با بیان این‌که امیدوارم موسیقی ایران دور از شایعه‌پراکنی‌ها باشد، افزود: اگر می‌بینیم جامعه موسیقی به یکپارچگی نمی‌رسد، همین شایعات، بزرگ‌ترین مانع در برابر این رخ‌داد است. امیدوارم روزی شاهد باشیم که این ناجوانمردی‌ها دیگر وجود ندارد.


  اخبار فرهنگی  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫مبارزه خواننده ممنوع‌الکار با بیماری سرطان/ شیدا جاهد با بیماری‌اش تنهاست!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنجبیل با سرطان تخمدان مبارزه مى كند



 

 

 زنجبیل با سرطان تخمدان   مبارزه مى كند

 

اخیراً كارشناسان دریافتند كه زنجبیل مى تواند سلول هاى سرطانى را از بین ببرد. این مطالعات نشان داد ادویه جات خواصى دارند كه مانع از مقاومت سلول ها در برابر درمان ها مى شود و جلوى مقاومت سلول هاى سرطانى را مى گیرد.

 

علاوه بر این، زنجبیل باعث كنترل تورم و التهاب ها و بهتر شدن حالت استفراغ و تهوع مى شود.

 

اما زنجبیل بیش از همه باعث مرگ سلول هاى سرطانى تخمدان مى شود.


سلول ها به دو صورت مى میرند:


1) اپاپتوسیس «apoptosis» كه در حقیقت خودكشى سلول هاست.

۲) «اتوپگى» autophagy كه در حقیقت یك نوع خودهضمى سلول هاست.

 

در اغلب بیماران مبتلا به سرطان تخمدان كه بیمارى مجدداً عود مى كند، بدن در مقابل شیمى درمانى هاى معمول مقاومت نشان مى دهد كه در این نوع شیمى درمانى مرگ سلول ها از نوع «اپاپتوسیس» است، اما زنجبیل مى تواند باعث مرگ سلول ها ازنوع «اتوپگى» شود كه در كنار نوع اول باعث از بین رفتن مقاومت در برابر شیمى درمانى مى شود.

 

بنابراین پزشكان به این افراد خوردن زنجبیل را توصیه مى كنند.


منبع: ایران