فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ماشین تارانتینو پس از ۱۷ سال پیدا شد



اخبار,اخبار فرهنگی

ماشین تارانتینو پس از ۱۷ سال پیدا شد
شورولت مدل 65 کوئنتین تارانتینو که سال 1994 در فیلم «داستان عامه‌پسند» به کار رفت در اوکلند پیدا شد.
این ماشین کلاسیک قرمزرنگ 17 سال پیش مقابل خانه تارانتینو به سرقت رفت.
پلیس اعلام کرد سه‌شنبه یک فرد مظنون به سرقت شورولت مدل 65 تارانتینو را در کالیفرنیای جنوبی بازداشت کرده است. گرچه این فرد به خاطر دزدیدن ماشین نمادین فیلم «داستان عامه‌پسند» (Pulp Fiction) بازداشت نشد، اما در نتیجه تحقیقات ماموران پلیس ماشین مورد نظر در اوکلند در کالیفرنیا پیدا شد. پلیس گفت شماره ماشین عوض شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی

جان تراولتا و اوما تورمن در صحنه‌ای از فیلم «داستان عامه‌پسند»
جان تراولتا، ساموئل ال. جکسن، بروس ویلیس و اوما تورمن در «داستان عامه‌پسند» بازی می‌کنند. در این فیلم زندگی دو آدمکش حرفه‌ای، یک مشت‌زن، همسر یک گانگستر و دو دزد خرده‌پا در چهار داستان درباره خشونت و رهایی گره می‌خورد.
«داستان عامه‌پسند» در هفت بخش شامل بهترین فیلم و کارگردان نامزد اسکار شد و تارانتینو و همکار فیلمنامه‌نویس‌اش راجر ایواری به خاطر آن اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کردند. این فیلم همچنین برنده جایزه نخل طلای کن شد.
تارانتینو پارسال فیلم موفق «جانگو آزادشده»‌ را روی پرده سینما داشت و به خاطر آن برای دومین اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را به خانه برد..../khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
ماشین تمام الکتریکی با تبلت ۱۷ اینچی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه ای به تختی پس از۵۰ سال پیدا شد+عکس



 

 

غلامرضا تختی عکس غلامرضا تختی تختی

 

 

یکی از داوران کشتی کشور که نیم قرن پیش طی نامه ای ارسالی به غلامرضا تختی خواستار عکس و امضای وی شده بود، امروز متن این نامه را مقابل دیدگان خود می بیند.

 

 

 

سرویس ورزشی افکار نیوز - داور ریزنقش کشتی و رئیس سابق هیات کشتی تهران باورش نمی‌شد که بعد از ۴۹سال، نامه‌اش به جهان‌پهلوان تختی پیدا شود!

به گزارش «افکار نیوز» روز دهم تیرماه سال۱۳۴۰، رحیم جدی نامه‌ای برای جهان‌پهلوان تختی نوشت و از آرزوهایش برای داشتن عکس تختی با امضای او گفت. جدی آن زمان کلاس چهارم بود و در اردبیل زندگی می‌کرد.

 

غلامرضا تختی عکس غلامرضا تختی تختی

 

 

او در نامه‌اش به جهان‌پهلوان نوشته است: «آرزو دارم فقط یک‌قطعه عکس جنابعالی را، که پشتش را با دست مبارک خود نوشته مرقوم فرمایید تا موجب افتخار و تشویق بنده گردد.»

 

به نظر می‌رسد، جدی این برنامه را پیش از رقابت‌های جهانی۱۹۶۱ یوکوهاما برای جهان‌پهلوان تختی نوشته است. تختی در مسابقات جهانی یوکوهاما توانست به مقام قهرمانی دست یابد..../افکار نیوز