فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«ماریو كوتیلار» به فیلم جدید وودی آلن پیوست



 

«ماریو كوتیلار» به فیلم جدید وودی آلن پیوست

 

«ماریو كوتیلار» جایگزین همسر رییس‌جمهوری فرانسه در فیلم جدید «وودی آلن» شد.«كارلا برونی»، همسر «نیكولا ساركوزی»، رییس‌جمهوری فرانسه كه سال گذشته به‌عنوان یكی از بازیگران اصلی فیلم جدید «وودی آلن» انتخاب شده بود، از این پروژه كنار گذاشته شد.



«برونی» پیش از این در سال ۱۹۹۴ نقش كوتاهی در فیلم «روبرت آلتمن» به‌عنوان مدل بازی كرده بود.



«وودی آلن» در این‌باره اعلام كرد: «كارلا برونی نمی‌تواند یك بازیگر باشد، او همسر رییس‌جمهور است و هر لحظه ممكن است مسوولیت‌ها یا یك بحران سیاسی او را به دردسر بیاندازد.»


به گزارش روزنامه دیلی‌تلگراف، وی اعلام كرد، «ماریو كوتیلار» كه برای فیلم «زندگی به رنگ صورتی» موفق به كسب جایزه‌ اسكار و گلدن گلوب شد، جایگزین وی خواهد شد.



«كوتیلار» در كنار «اوون ویلسون» و «راچل مك آدامز» از اوایل جولای وارد مرحله‌ فیلم‌برداری می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
دیالوگ فارسی فیلم خاطرات استارداست وودی آلن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین عکس فیلم جدید وودی آلن



سینما - فیلم جدید کارگردان برنده اسکار در نیویورک و سان فرانسیسکو در حال فیلمبرداری است.

به گزارش خبرآنلاین، اخیرا اعلام شد فیلم جدید وودی آلن «یاس آبی» (Blue Jasmine) نام دارد.

 

لوییس سی. کی. و اندرو دایس کلی که هر دو کمدین هستند، در این فیلم بازی می‌کنند. همچنین کیت بلانشت بازیگر برنده اسکار، مایکل امرسن بازیگر نقش بنجامین لینوس در سریال «لاست» و الک بالدوین که در «تقدیم به رم با عشق» تازه‌ترین فیلم آلن بازی کرده، در «یاس آبی» مقابل دوربین می‌روند.

 

بابی کاناویل، سالی هاوکینز، پیتر سارسگارد، ماکس کاسلا و آلدن ارنرایک دیگر بازیگران فیلم جدید آلن هستند که شرکت «گراویر پروداکشنز» آن تهیه می‌کند. لتی آرونسن و استفن تننبام تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

 

طبق سنت فیلم‌های وودی آلن در چند سال اخیر هنوز خلاصه داستان «یاس آبی» منتشر نشده است و سازندگان به انتشار تنها یک جمله درمورد داستان فیلم بسنده کرده‌اند: «فیلم داستان زنی نیویورکی و اهل مد در آخرین مراحل زندگی و بحران شخصی‌اش است.»

اولین عکس فیلم جدید وودی آلن

 

کیت بلانشت 44 ساله در این فیلم نقش زن اصلی را بازی می کند، او برنده اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل برای فیلم «هوانورد» ساخته مارتین اسکورسیزی است. او برای فیلم‌های «الیزابت»، «یادداشت هایی بر یک رسوایی»، «من آنجا نیستم» و «الیزابت: عصر طلایی» هم نامزد اسکار بوده است.

 

آخرین فیلم به نمایش درآمده از این بازیگر «هابیت: یک سفر غیرمنتظره» پس از حدود دو سال دوری از پرده سینما بود. این درحالی است که برنامه این بازیگر در سال‌های 2013 و 2014 با بازی در 9 فیلم شلوغ است. او در دو دنباله «هابیت»، فیلم جدید ترنس مالیک به نام «شوالیه جام‌ها» و فیلم جدید جرج کلونی به نام «مردان اشیاء تاریخی» بازی می کند.

 

«یاس آبی» پس از «پول را بردار و فرار کن» اولین تجربه کارگردانی آلن در 1969، دومین فیلمی است که او در سان فرانسیسکو می‌سازد.

 

آلن 77 ساله در 1978 برای «آنی هال» برنده جوایز اسکار بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و در 1987 با «هانا و خواهرانش» اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کرد. او سال 2012 هم با «نیمه‌شب در پاریس» برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد.

 

آخرین فیلم به نمایش درآمده از وودی آلن «تقدیم به رم با عشق» با بازی پنه‌لوپه کروز بود که اغلب منتقدان آن را متوسط ارزیابی کردند.

 منبع:khabaronline.ir