فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مادر مرتضی پاشایی گلایه می کند!



مادر مرتضی پاشایی گلایه می کند! + اینستاپست

مادر مرتضی پاشایی در آخرین پست اینستاگرامی خود از فردی ناشناس که قصد سوء استفاده از مرگ پسرش را دارد، گلایه کرد.

اخیرا مادر مرتضی پاشایی در صفحه ای که منتسب به وی است از فردی ناشناس گلایه کرد.


معصومه پاشایی در این پست با انتشار تصویری از خود و همسرش بر سر مزار پسرشان نوشت:" حال از این فرد یک سوال دارم آیا این حق یک مادر و پدر و برادر داغدیده که سالیانِ سال با صداقت و پاکی هر کدام به کارهاشون مشغول بودند و هیچگاه کسی را آزار ندادند این است؟

من به فرزندانم اینگونه آموختم، برای من هر دو فرزندم حکم یک روح در دو بدن را دارند. متاسفانه در مدت این یکسال اون اشخاص با هر فریب و دغلی و بخاطر مال دنیا و نفع مالی این اقدامات شیطانی را انجام دادند و دیگران را متهم به سو استفاده کردند ...

روی سخنم بعنوان یک مادر با این شخصِ : تا بحال و هنوز بعد از گذشت یکسال از رفتن مرتضی عزیزم که از هیچ اقدام شری بر علیه خانواده فرو گذار نکردی، خواهش من از این شخص این است که حداقل از این به بعد دست از سر مرتضی و خانواده اش بردار، خواهش میکنم با اعتبار مرتضی بازی نکن و دنبال روزی حلال باش و خانواده ما و روح آسمانی مرتضی عزیزم را بیش از این آزار نده، خودت هم خوب میدانی مرتضی هیچگاه راضی به آزار دیدن خانوادش نبود. پس دل ما را بیش از این نرنجان. من از بازگو کردن ظلم هایی که این فرد و برخی اطرافیانش در زمان حیات به مرتضی روا داشتند در این مقال خودداری میکنم شاید آنها متنبه شوند.

اما بدانند که : خدا میشنوه بغض بی صدا را"

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
گلایه های تلخ مادر مرتضی پاشایی پس از مرگ پسرش!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایتی از گلایه‌ های مادر مرتضی پاشایی


این خبر از دیشب مدام دست به دست می شود که تشییع جنازه مرتضی پاشایی نمادین بوده، این شایعه ای است که خانواده این هنرمند را دلخور کرده است. مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی به عنوان شاهد عینی مراسم تدفین شایعه را رد می کند.

خبرآنلاین: این خبر از دیشب مدام دست به دست می شود که تشییع جنازه مرتضی پاشایی نمادین بوده، این شایعه ای است که خانواده این هنرمند را دلخور کرده است. مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی به عنوان شاهد عینی مراسم تدفین شایعه را رد می کند.
 
مهرداد میناوند ساعت 8 شب یکشنبه در بهشت زهرای تهران بود. او به همراه روزبه نعمت اللهی و چند خواننده  دیگر کشورمان در کنار خانواده پاشایی سرانجام توانستند با خلوت شدن بهشت زهراء مراسم تدفین این هنرمند محبوب را برگزار کنند.

میناوند در گفت و گو با خبرآنلاین، از این مراسم خاکسپاری می‌گوید: «راستش نمی دانم این چه شایعات زشتی است که درست می کنند. من دیشب آنجا بودم. صبح هم برای مراسم تشییع جنازه رفتم اما این قدر جمعیت زیاد بود که امکان جلو رفتن نبود و بعد هم شنیدم که جنازه دفن نشده اما غروب روزبه نعمت اللهی عزیز تماس گرفت و گفت دارند به بهشت زهراء می روند و قرار است به مراسم تدفین می روند. من که بالای سر قبر رسیدم تازه داشتند روی قبر خاک می ریختند. از آنجا به بعدش را دیگر شاهد بودم. اینکه خانواده اش مشغول عزاداری بودند و اشک می ریختند. راستش من که سر در نمی آورم این حرف های زشت و شایعات تلخ برای چه ساخته می شوند. احساسم این است که گروهی این وسط دارند از آب گل آلود ماهی می گیرند.»
 
او ادامه می دهد: «من اشک های برادرش را سر خاک دیدم. همه چیز نشان می داد مراسم خاکسپاری همان لحظه دارد انجام می شود. اصلا چرا باید چنین کاری کنند؟ این عزیزانی که شایعه می سازند چرا خودشان را جای خانواده مرحوم پاشایی نمی گذارند؟ آنها داغ فرزند دیده اند. آن هم فرزندی که برای یک ملت دوست داشتنی بود. آن وقت یک عده برای شادی خودشان می ایند درد این خانواده را تشدید می کنند.

من این را از زبان مادر مرحوم پاشایی شنیدم که گفت آنهایی را که شاعیه می سازند را حلال نمی کند؛ آنهایی که آن تصاویر دردناک لحظه جان سپردنش را در شبکه های اجتماعی گذاشتند. فقط دوست دارم بدانم با چه رویی این کار ها را می کنند؟ چطور دلشان می اید دل یک خانواده داغدیده خونتر کنند. این قدر شایعه ساختند تا پدرش مجبور شود مصاحبه کند دوباره تاکید کند این بچه عاشق امام حسین است. بیاید با آن حال زارش برای پسرش روزه علی اکبر بخواند. بابا آنهایی که این قدر دروغ می سازند یک مقدار هم خودشان را جای خانواده این عزیز بگذارند.»
 
مهرداد در پایان از آرزویش گفت که متاسفانه اتفاق نیفتاد: «ده روز قبل به ملاقات مرتضی رفتم. او ان روزها ملاقات ممنوع بود و فقط می توانستیم از پشت شیشه او را ببینیم. آن روز رفتم پیراهن شماره 100 تیم ملی را گرفتم عکس او را رویش چاپ کرده بودم برای روحیه دادن به او می خواستم این لباس را تنم کنم اما تقدیر خدا این نبود که او تا روز بازی کره زنده باشد.»