فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ماجراهای سریال نوروزی شبکه‌ی سوم / مرضیه برومند کارگردان، سیامک انصاری بازیگر نقش اصلی



ماجراهای سریال نوروزی شبکه‌ی سوم

نگارش سریال نوروزی «ویلا» به نویسندگی و کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مهران مهام و با حضور سیامک انصاری به عنوان شخصیت اصلی، به قسمت دهم رسید.

مهام با اعلام این خبر، درباره‌ی سومین همکاری‌اش با مرضیه برومند توضیح داد: نگارش ویلا به قسمت دهم رسید و این مجموعه تا 10 روز دیگر کلید می‌خورد. پیش از این در دو سریال «کارآگاه شمسی و مادام» و «کتابخانه ی هدهد» با ایشان همکاری داشتم که جزو کارهای خوب تلویزیون بوده است. مجموعه «ویلا» نیز در یک فضای شیرین به عنوان سریال نوروزی شبکه سه در حال پیش تولید است.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که آیا مجموعه نوروزی «ویلا» در قالب طنز خواهد بود؟ توضیح داد: «ویلا» فضای شیرینی دارد و یک قصه اجتماعی است. داستان این سریال درباره‌ی یک کارمند طبقه متوسط است که برای تعطیلات نوروزی بنا به توصیه اطرافیان به شمال کشور سفر می‌کند، اما از همان ابتدای سفر و در طول راه، تا مسیر ویلایی که به آن وارد می‌شود، با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود.

مهام درباره‌ی شخصیت اصلی که قرار است در این مجموعه ایفای نقش کند، گفت: صحبت‌هایی با سیامک انصاری داشته‌ایم و ایشان کاندیدای نقش اصلی کار هستند، اما با توجه به اینکه در مجموعه مهران مدیری بازی می‌کنند، باید منتظر باشیم تا پس از اتمام کار به این مجموعه ملحق شوند.

«ویلا» قرار است سریال نوروزی شبکه سه سیما باشد.

 

اخبارفرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تیزر زیبای شهر موش ها - کارگردان مرضیه برومند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب بازیگران اصلی سریال نوروزی شبکه دو/ مهدی هاشمی و مهران احمدی «زعفرونی» شدند



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال زعفرونی

ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه دو سیما از انتخاب بازیگران سریال «زعفرونی» خبر داد.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال نوروزی «زعفرانی» در گفت‌وگو با فارس گفت:  مهدی هاشمی، مهران احمدی و ستاره اسکندری برای ایفای نقش در سریال نوروزی «زعفرانی» انتخاب شدند.

وی ادامه داد:‌ هر سه این بازیگران، ایفاگر نقش‌های اصلی سریال «زعفرانی» هستند و به مرور قرار است تا بازیگران دیگری نیز به این لیست اضافه شوند.

تهیه کننده سریال «سر به راه» درباره زمان کلید خوردن سریال جدید خود که قرار است از شبکه دو سیما به روی آنتن رود، گفت: به احتمال فراوان این سریال اوایل دی ماه کلید می‌خورد و لوکیشن اصلی‌مان نیز تهران و احیانا مشهد خواهد بود.

در خلاصه داستان سریال «زعفرانی» آمده است که: 99 درصد، کمی بیشتر و کمتر فرقی نمی‌کند. اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می‌رود. خانواده ناصر و نسرین که زندگی‌شان عطر و طعم زعفرانی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند.اگر چه صد تا دوست  دارند و البته یک دشمن...

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: حامد محمدی کارگردان، سعید جلالی و حامد محمدی نویسنده،سهیل نوروزی تصویربردار،مرتضی اصلان زاده صدابردار،مانی اسکندری گریم،محسن غلامی طراح صحنه و لباس،مهدی حسینی وند تدوین،مجتبی خادم زاده برنامه ریز، امیر جزینی دستیار اول کارگردان، اصلان مرتضایی مدیر تولید و ... اشاره کرد.

 

اخبار فرهنگی - فارس