فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

لیندسی لوهان در معرض اتهام سرقت جواهرات الیزابت تیلور +عکس



لیندسی لوهان در معرض اتهام سرقت جواهرات الیزابت تیلور +عکس
به گزارش پرداد به نقل از تودی نیوز: "لیندسی لوهان" هنرپیشه 28 ساله هالیوودی که اخیرا نقش "الیزابت تیلور" هنرپیشه معروف امریکایی را ایفا کرده است به سرقت جواهرات وی در مدت فیلمبرداری متهم شد.

لیندسی لوهان,الیزابت تیلور,سرقت جواهرات الیزابت تیلور

گفته میشود او یک گردنبند متعلق به این اسطوره سینمایی را سرقت کرده است. فیلمی که او در آن نقش "لیز تیلور" را ایفا میکرد به داستان عشق آتشین او و همسر دومش میپردازد و بسیاری از صحنه های آن در خانه این زوج و با جواهرات و لباسهای واقعی خود "الیزابت تیلور" فیلمبرداری شد.
یک منبع میگوید شخص "لیز تیلور" گردنبند مفقود شده که خیلی هم برایش مهم بوده است را به پرستار تمام وقت خود هدیه داده است.
گفته میشود "لیندسی لوهان" از لحظه ای که گردنبند را دیده عاشق آن شده و بارها آن را تحسین کرده است و درست در روزی که وی  آن را به گردن انداخت تا امتحان کند گردنبند مفقود شد.
پرستار میگوید  بعد از حادثه با "لیندسی لوهان" تماس گرفته چرا که فکر میکرد او فراموش کرده گردنبند را بعد از امتحان کردن دوباره سرجایش قرار دهد اما وقتی با او صحبت کرد وی گفت هیچ خبری از گردنبند ندارد.
وی قبل از این جریان نیز از سوی تولید کنندگان فیلم به تخریب اموال موزه ای که برای فیلمبرداری در اختیار گروه قرار داشت شده بود و از او به دادگاه به این اتهام شکایت شد..../pardad.ir


ویدیو مرتبط :
تغییر چهره جالب لیندسی لوهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی الیزابت تیلور و ملکه بریتانیا دوربین عکاسی به دست گرفتند / عکس



وقتی الیزابت تیلور و ملکه بریتانیا دوربین عکاسی به دست گرفتند / عکس

الیزابت تیلور و ملکه الیزابت جدا از بازیگری در سینما و گذران زندگی در کاخ سلطنت به عکاسی هم علاقه‌مند بودند.به گزارش خبرآنلاین، الیزابت تیلور یکی از بازیگران معروف هالیوود و برنده دو جایزه اسکار برای «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» و «باترفیلد 8» است.

«گربه روی شیروانی داغ»، «غول» و «ناگهان تابستان گذشته» از دیگر فیلم‌های او هستند. در عکسی که اینجا می‌بیند او درحال عکاسی با دوربین نیکون مدل رولیفکس است.  

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ملکه الیزابت هم جدا از مقام تشریفاتی‌اش در این عکس نشان می‌دهد، بدش نمی‌آید برای یک بار هم شده به جای سوژه عکاسی خودش عکاس باشد. او در عکس زیر در حال عکاسی با دوربین نیکون است. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این دو عکس بخشی از گنجینه «ستاره و نیکون» کمپانی نیکون است که به منظور تبلیغ محصولاتش چهره‌های معروف دنیای سینما، ورزش و سیاست را در حال عکاسی با دوربین‌های نیکون نشان می‌دهد./خبرآنلاین