فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

لیلا حاتمی از فرش قرمز اسکار می‌گوید!



جدایی نادر از سیمین,فیلم جدایی نادر از سیمین

 

لیلا حاتمی که هفته پیش روی فرش قرمز «کداک تیه‌تر» لس آنجلس برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» حاضر بود، چند روزی است به ایران بازگشته است. او در این گفت‌وگوی کوتاه درباره موفقیت فیلم اصغر فرهادی در بخش اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان صحبت کرده که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید.

- منتظر بودم اسم فیلم را اعلام کنند و بعد دیگر راحت شدم!

- وقتی ساعت برگزاری مراسم نزدیک شد، مضطرب شدیم و بعدش فکر می‌کنم به دلیل رهایی آن‌قدر خسته شدیم که حتی حس شادی کردن را هم نداشتیم.

- فرش قرمزهای دیگر به دلیل جشنواره بود و حالت جشن و شادی را داشت. ولی من روی فرش قرمز کداک تیه‌تر بیشتر حس ورود به یک محیط آکادمیک را داشتم.

-  لباس من در فرش قرمز همه‌اش با سلیقه خودم درست شده بود. از انتخاب پارچه تا رنگ و مدلی که برای دوخت انتخاب شده بود. همه‌اش سرتاسر سلیقه و انتخاب خودم است.

- تمام مهمانان جوایز اسکار عاشق فیلم «جدایی نادر از سیمین» بودند و هیچ‌کس نمی‌توانست بی‌تفاوت از کنار گروه «اصغر فرهادی» رد شود.... / khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
حاتمی کیا (فرش قرمز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیلا حاتمی و اتفاق جالب بر فرش قرمز در جشنواره کن 2014



اخبار فرهنگی - لیلا حاتمی و اتفاق جالب بر فرش قرمز در جشنواره کن 2014

در ادامه عکس های جدید لیلا حاتمی را در جشنواره کن 2014 می بینیم.

داوران بخش مسابقه جشنواره فیلم کن برای نمایش فیلم هنوز آب ساخته نائومی کاواسه از فرش قرمز رد شدند .اما گویا باد شدیدی می وزید و سر وضع مدعوین را بهم می ریخت .در عکسی  می بیند جین کامپیون  و کارول بوکه درحال مرتب کردن روسری خانم لیلا حاتمی هستند.که عکاس سایت گتی ایمج آن را شکار کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره کن

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره کن

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره کن

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره کن

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره کن

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره کن

 اخبار فرهنگی - سیمرغ