فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

لیلا حاتمی از عاشقی اش می گوید


خیلی‌ها معتقدند رابطه عاشقانه شخصیت‌های فیلم "لیلا" با توجه به واقعی بودن آن در بین بازیگرانش برای تماشاگران خاص و عام، بسیار باورپذیر درآمده است.

لیلا حاتمی به تازگی در گفت‌وگویی مشترک با هانیه توسلی که در تازه‌ترین شماره ماهنامه فیلم به مناسبت روز ملی سینما انتشار یافته از همسرش علی مصفا در کنار شکیبایی، حامد بهداد، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، حمید فرخ‌نژاد، شهاب حسینی و بهرام رادان به عنوان بهترین همبازی‌های خود در دوران بازیگری نام برده است. لیلا حاتمی می‌گوید: آقای مهرجویی اول من و علی مصفا را به هم علاقمند کرد و بعد فیلمش را ساخت.



ویدیو مرتبط :
دوران عاشقی لیلا حاتمی در کاخ جشنواره اکران شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«دوران عاشقی» لیلا حاتمی شروع شد!



اخبار,اخبار فرهنگی,لیلا حاتمی

اخبارفرهنگی - «دوران عاشقی» لیلا حاتمی شروع شد!

لیلا حاتمی بازیگر دوران عاشقی جدیدترین فیلم علیرضا رئیسیان شد. این سومین همکاری لیلا حاتمی و رئیسیان پس از ایستگاه متروک و چهل‌سالگی خواهد بود.

لیلا حاتمی بازیگر دوران عاشقی جدیدترین فیلم علیرضا رئیسیان شد. این سومین همکاری لیلا حاتمی و رئیسیان پس از ایستگاه متروک و چهل‌سالگی خواهد بود.

 تاکنون حضور لیلا حاتمی و فرهاد اصلانی به عنوان بازیگران این فیلم قطعی شده است. فیلمبرداری دوران عاشقی قرار است اوایل مردادماه آغاز شود و تماماً در تهران فیلمبرداری خواهد شد. رئیسیان تهیه‌کنندۀ این فیلم هم هست. دوران عاشقی بر اساس فیلمنامه‌ای نوشتۀ رؤیا محقق ساخته می‌شود. علیرضا برازنده (مدیر فیلمبرداری)، عبدالله اسکندری (چهره‌پردازی)، عباس رستگارپور (صدابردار)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، محمدرضا دلپاک (طراح صدا)، علی هاشمی (دستیار کارگردان)، مجید کریمی (مدیر تولید و مجری طرح) از جمله عوامل اصلی پشت دوربین هستند که حضورشان در دوران عاشقی قطعی شده است.
این بازیگر سینمای ایران در سومین همکاری‌اش پس از فیلم‌های چهل‌سالگی و ایستگاه متروک در جدیدترین فیلم علیرضا رئیسیان نیز با او همکاری دارد.

لیلا حاتمی پیش از این، برای بازی در فیلم ایستگاه متروک جایزۀ بازیگری زن جشنوارۀ مونترال ۲۰۰۲ را گرفت که گفته می‌شود اولین جایزۀ بین‌المللی سینمای ایران برای یک بازیگر زن در پس از انقلاب بود.

فیلمبرداری دوران عاشقی قرار است اوایل مردادماه آغاز شود و تماماً در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

تاکنون علاوه بر بازی لیلا حاتمی، بازی فرهاد اصلانی هم در این فیلم قطعی شده است.

در روزهای آینده نیز لیست قطعی دیگر بازیگران این فیلم اعلام خواهد شد.

دوران عاشقی با فیلمنامه‌ای از رؤیا محقق که از مهسا محب‌علی تشکر شده است به نگارش درآمده است و فیلم یک درام خانوادگی است که در یک بستر اجتماعی روز اتفاق می‌افتد.

علیرضا برازنده (مدیر فیلمبرداری)، عبدالله اسکندری (گریم)، عباس رستگارپور (صدابردار)، هایده صفی‌یاری (مونتاژ)، محمدرضا دلپاک (طراح صدا)، علی هاشمی (دستیار کارگردان)، مجید کریمی (مدیر تولید و مجری طرح) از جمله عوامل اصلی پشت دوربین هستند که حضورشان در دوران عاشقی قطعی شده است.

دوران عاشقی به تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا رئیسیان در کارنامۀ کاری‌اش ساخت فیلم‌هایی چون سفر، پروندۀ هاوانا، ایستگاه متروک و چهل‌سالگی را داشته است.

فیلم چهل‌سالگی در جشنوارۀ فجر سال ۸۸ نامزد جوایز بهترین فیلم،کارگردانی، بازیگران زن و مرد و فیلمنامه شد که دو سیمرغ ویژۀ کارگردانی و بهترین فیلمنامۀ اقتباسی را گرفت و فیلم ایستگاه متروک نیز در سال ۸۰ نامزد جوایز کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن و فیلمبرداری شد که محمد آلادپوش سیمرغ بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد. همچنین این دو فیلم علاوه بر حضورهای موفق داخلی، در جشنواره‌های متعدد خارجی هم موفقیت‌هایی را داشته‌اند.
منبع:isna.ir