فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

لباس این خواننده باز هم سوژه خبری شد +تصاویر



اخبار فرهنگی - لباس این خواننده باز هم سوژه خبری شد +تصاویر

لیدی گاگا " خواننده مشهور هالیوودی به دلیل سبک خاص لباس پوشیدنش مشهور است. میتوان گفت او هر چیزی که در دسترسش باشد می پوشد. او این بار بخاطر پوشیدن یک لباس عجیب در برنامه ای زنده سوژه رسانه ها شد.

به گزارش پرداد به نقل از هالیوود نیوز : " لیدی گاگا " خواننده مشهور هالیوودی به دلیل سبک خاص لباس پوشیدنش مشهور است. میتوان گفت او هر چیزی که در دسترسش باشد می پوشد. او این بار بخاطر پوشیدن یک لباس عجیب در برنامه ای زنده سوژه رسانه ها شد.

  اخبار,اخبار فرهنگی,لیدی گاگا,لباس جدید لیدی گاگا,عکس لیدی گاگا

 " لیدی گاگا " برای حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی لباس از جنس فیلتر قهوه ساز به تن داشت که شامل یک کلاه بزرگ و بلند و لباسی کاملا گشاد و ماکسی به رنگ سفید بود. این لباس به قدری بلند و گشاد بود که هیچ قسمتی از بدن وی مشخص نبود. او به شوخی به مجری برنامه گفت : در سفری که به تگزاس داشته ام به قدری چاق شده ام که با انتخاب این لباس خواستم اضافه وزنم را پنهان کنم. " لیدی گاگا " مدتهاست به عنوان یک مدل تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی ورساچه مشغول کار است.
 

اخبار,اخبار فرهنگی,لیدی گاگا,لباس جدید لیدی گاگا,عکس لیدی گاگا

 

اخبار,اخبار فرهنگی,لیدی گاگا,لباس جدید لیدی گاگا,عکس لیدی گاگا


اخبار فرهنگی - پرداد


ویدیو مرتبط :
سوتی جدید ترامپ در نشست خبری سوژه جدید رسانه ها شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس عجیب و مسخره ی خواننده زن هالیوودی سوژه داغ رسانه ها +تصاویر



اخبار فرهنگی - لباس عجیب و مسخره ی خواننده زن هالیوودی سوژه داغ رسانه ها +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از هالیوود ریپورتر : مسابقه استعداد یابی در زمینه خوانندگی با عناوین متفاوتی در سراسر دنیا برگزار میشود. شب گذشته نیز مرحله فینال مسابقه "  اکس فکتور " در بریتانیا برای مخاطبان این برنامه پخش شد و " کتی پری" خواننده مشهور هالیوودی نیز اجرای زنده ای داشت که اصلا مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت. آنچه بیش از همه مورد توجه بود لباس مسخره و طلایی رنگ این خواننده هالیوودی بود که به طرز عجیبی او را به یک مرغ فربه شبیه کرده بود.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کتی پری


این ستاره 29 ساله هالیوودی درحالیکه با قفس بزرگ طلایی رنگی وارد صحنه شد چشم همه را به سمت لباس عجیبش که از پرهای طلایی ساخته شده و تصویر یک پرنده را بازسازی میکرد گرداند.

 

صورت وی نیز آرایش ملایمی به رنگ طلایی داشت ، اما بیشتر از همه انتقاد از ترانه وی و صدای او در شب اجرای مزبور است که روی صفحات دنیای مجازی خود نمایی میکند. بسیاری از بینندگان این برنامه در صفحات اجتماعی دنیای مجازی از صدای او گله کرده اند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کتی پری

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کتی پری

 اخبار فرهنگی - پرداد