فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«كپی برابر اصل» عباس كیارستمی به...



 

«كپی برابر اصل» عباس كیارستمی به جشنواره ی «ملبورن» دعوت شد

 

فیلم «كپی برابر اصل» جدیدترین ساخته «عباس كیارستمی» به جشنواره فیلم «ملبورن» استرالیا دعوت شد.


برگزاركنندگان جشنواره فیلم (پنج شنبه) فهرست فیلم های حاضر در این رویداد سینمایی را درحالی اعلام كردند كه آثار نمایش یافته در جشنواره كن امسال، ازجمله ساخته جدید «عباس كیارستمی» حضور پررنگی در ملبورن خواهند داشت.

فیلم «كپی برابر اصل» كیارستمی كه در جشنواره كن یكی از نامزدهای نخل طلا بود و جایزه بهترین بازیگر زن را برای «ژولیت بینوش» به همراه آورد، یكی از آثار راه یافته به جشنواره ملبورن است. این فیلم اخیرا برای نمایش در جشنواره كارلووی واری جمهوری چك نیز انتخاب شده است.

فیلم های «آفتاب سوخته۲» ساخته «نیكیتا میخالكوف»، «خدمتكار» ساخته «سانگ سو» و «سوسیالیسم» ساخته «ژان لوك گدار» از دیگر آثار مطرح حاضر در جشنواره ملبورن خواهند بود كه در جشنواره كن در بخش رقابتی نمایش یافتند.

به گزارش سایت جشنواره ملبورن، فیلم های «تترو» ساخته «فرانسیس فورد كوپولا»، «روح نگار» ساخته «رومن پولانسكی» و «همه چیز خوب است» ساخته «استیون سودربرگ» از فیلم های جدید كارگردانان مطرح سینما هستند كه در این رویداد سینمایی نمایش می یابند.

جشنواره فیلم ملبورن طی روزهای ۲۲ جولای تا ۸ اوت (۳۱ تیر-۱۷ مرداد) برگزار خواهد شد.... / خبرگزارى ایسنا







ویدیو مرتبط :
سیمین بهبهانی و عباس كیارستمی..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش ویژه «كپی برابر اصل» كیارستمی در جشنواره فیلم قاهره



 

نمایش ویژه «كپی برابر اصل» كیارستمی در جشنواره فیلم قاهره

 

  برگزاركنندگان سی وچهارمین جشنواره فیلم قاهره اعلام كردند، فیلم «كپی برابر اصل» ساخته عباس كیارستمی در این رویداد سینمایی نمایش ویژه خواهد یافت.

 

این فیلم كه در جشنواره كن جایزه بهترین بازیگر زن را برای «ژولیت بینوش» به همراه آورد، روز گذشته برای حضور در بخش رقابتی جشنواره "تالین" استونی نیز دعوت شد.

«كپی برابر اصل» كه تاكنون در جشنواره های متعددی چون ریودوژانیرو، ملبورن، نیویورك، ابوظبی و شیكاگو نمایش یافته و اخیرا به جشنواره انجمن فیلم آمریكا نیز دعوت شد، چندی پیش جایزه «خوشه ی طلایی» جشنواره فیلم «والادولید» اسپانیا را برای بهترین فیلم كسب كرد، برای نمایش در كشورهای نیوزلند، استرالیا، آرژانتین، پاراگوئه، اروگوئه، شیلی، هنگ كنگ، بلژیك، هلند و سوئیس به كمپانی های توزیع و پخش فروخته شده است.

به گزارش سایت جشنواره فیلم قاهره، امسال فیلم های سرشناسی چون «راز چشم هایش» از آرژانتین، برنده جایزه اسكار بهترین فیلم غیرانگلسی به همراه «سالی دیگر» ساخته مایك لی و «پسر بابل» از عراق ساخته «محمد الدراجی» در این رویداد سینمایی نمایش خواهند یافت.

«عزت ابو اف»، رییس جشنواره فیلم قاهره اعلام كرده است، امسال هیچ فیلمی از كارگردانان اسرائیلی در این جشنواره نمایش نخواهد یافت. وی در این باره گفت: «من این اجازه را نخواهم داد و اگر لازم باشد، مقابل در ورودی جشنواره می خوابم تا مانع از ورود فیلم های اسرائیلی شوم.»

سی وچهارمین جشنواره فیلم قاهره طی روزهای ۳۰ نوامبر تا ۹ دسامبر (۹ تا ۱۸ آذر) برگزار خواهد شد.... / خبرگزارى ایسنا