فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

كمال تبریزی كارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عكس «نقش جادو» را كلید زد




كمال تبریزی كارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عكس «نقش جادو» را كلید زد

 

 

كارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عكس های برگزیده جشن سینمای ایران با عنوان «نقش جادو»، شب گذشته با حضور«كمال تبریزی» آغاز به كار كرد.


«امیرحسین علم‌الهدی» با اعلام این مطلب اظهار داشت:نمایشگاه عكس های برگزیده جشن سینمای ایران با عنوان «نقش جادو» در گالری پردیس سینمای ملت به نمایش گذاشته شده است كه از روز گذشته كارگاه‌های آموزشی آن آغاز به كار كرده است.

وی افزود:این نمایشگاه با حضور فرهاد توحیدی دبیر چهاردهمین جشن سینمای ایران و اعضای انجمن عكاسان سینمایی ایران و اعضای جامعه اصناف سینمایی گشایش یاف كه از روز گذشته با حضور كمال تبریزی این كار‌گاهها آغاز شد و تبریزی در خصوص رابطه عكاسی و سینما به بحث و تبادل‌نظر با جمعیت حاضر در سالن شماره 2 كه حدود 60 نفر می‌شدند پرداخت.

مدیر پردیس سینمایی ملت تصریح كرد: همچنین قرار است امروز حمید جبلی با حضور در پردیس به بحث و تبادل نظر در خصوص رابطه عكاسی و سینما بپردازد و روزهای شنبه و یكشنبه هفته آینده نیز امیر اثباتی و شهاب‌الدین عادل در این كارگاه‌ها حضور خواهند یافت.

این نمایشگاه همه روز تا دوم مهر ماه از ساعت 13 تا 22 برای بازدید علاقمندان برپاست. .../ فارس


ویدیو مرتبط :
كمال تبریزی - برندگان بخش بازیگری اعجوبه های ٩٤

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه عكس «طبیعت و معماری» در خانه عكاسان ایران



 

نمایشگاه عكس «طبیعت و معماری» در خانه عكاسان ایران

 

 

خانه عكاسان ایران نمایشگاه عكسی با عنوان «طبیعت و معماری» را از آثار انجمن عكاسان نگاه را برگزار می كند. به نقل از روابط عمومی خانه عكاسان ایران، این نمایشگاه هفته دوم آبان با عكس هایی از نقاط مختلف طبیعت و بناهای معماری ایران را با مجموع ۵۰عكس ۵۰×۷۰ و ۱۰۰×۷۰ به صورت سیاه و سفید و رنگی در گالری شماره یك خانه عكاسان ایران برپا می شود.

در این نمایشگاه آثار علیرضا رنجبر شورابی، جواد سیدی، سعید شجاعی، كاوه فرزانه و علی مهاجران كه از اعضای انجمن عكاسان نگاه هستند روی دیوار می رود.

افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز شنبه هشتم آبان است و علاقه مندان برای شركت در نمایشگاه طبیعت و معماری می توانند تا تاریخ ۱۹ آبان همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۹به گالری شماری یك خانه عكاسان واقع در خیابان حافظ، تقاطع سمیه، حوزه هنری، طبقه همكف گالری خانه عكاسان مراجعه كنند.

عكس های این نمایشگاه همزمان با روز افتتاحیه روی پایگاه خانه عكاسان ایران به نشانی www.iranipc.ir قابل مشاهده است.... / خبرگزارى فارس