فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

كاترین زتا جونز و افسردگی


حتی درهالیوود هم می‌شود عشق‌های عجیب پیدا كرد حتی با وجود اختلاف سنی؛ نمونه‌اش زوج مایكل داگلاس 70 ساله و كاترین زتا جونز 41ساله.




بله، عشق همین است. حتی درهالیوود هم می‌شود عشق‌های عجیب پیدا كرد حتی با وجود اختلاف سنی؛ نمونه‌اش زوج مایكل داگلاس 70 ساله و كاترین زتا جونز 41ساله. بعد از بیماری سرطان نای مایكل داگلاس، همسرش زتا جونز، افسرده و حالا به دلیل اختلال دوقطبی بستری شده است. داگلاس سال پیش توانست بر بیماری غلبه كند اما فشار روانی آن باعث بیماری جونز شد. جونز از این شكایت داشت، چرا بیماری شوهرش را دیر تشخیص داده‌اند. ماه قبل جونز در بیمارستان روانی مورد درمان قرار گرفت. الان حال او بسیار خوب و مشغول كار روی 2 فیلم جدید است. كاترین زتا جونز كه ۴۱ سال دارد، در سال ۲۰۰۲ جایزه اسكار بهترین بازیگر زن را به دلیل بازی در فیلم شیكاگو گرفت.

منبع : مجله سیب سبز


ویدیو مرتبط :
روی جونز - دیدنی ترین ناک اوت های بوکس روی جونز - فوق العاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا «كاترین زتا جونز» چاق نمی‌شود؟


رژیم اتكینز رژیمی است که طراحانش ادعا می‌‌كنند بدون گرسنگی می‌‌تواند اضافه وزن شما را از بین ببرد. سالیان سال است كه این رژیم در سراسر دنیا جای خوبی برای خود پیدا كرده است.


مجله سیب سبز: رژیم گرفتن كار سختی است. كسی هست كه با این واقعیت مخالف باشد؟ از تغییر عادت‌ها و پیروی از یك‌سری اصول خاص و انعطاف‌ناپذیر گرفته تا تحمل گرسنگی و ضعف ناشی از آن، همه می‌‌توانند كار را برای شما سخت كنند و باعث شوند كه عطای خوش‌اندامی را به لقایش ببخشید. با این اوصاف، چرا بعضی‌‌ها هیچ‌وقت اضافه وزن پیدا نمی‌كنند و همیشه در رژیم گرفتن موفق‌ هستند؟

اراده این آدم‌‌ها از شما قوی‌تر است یا اینكه از فرمول‌هایی استفاده می‌‌كنند كه شما از آنها بی‌خبرید. شاید هر دو دلیل درست باشد اما ما تصور می‌‌كنیم اگر رژیمی را انتخاب كنید كه با عادت‌‌ها و سبك‌زندگی‌تان سازگار باشد به احتمال بیشتری می‌‌توانید به پیروی از آن ادامه دهید. امتحانش مجانی است! اگر ناتمام ر‌ها كردن برنامه‌‌های غذایی مختلف شما را كلافه كرده، می‌‌توانید با كمك ما این رژیم را هم امتحان كنید.

چرا  كاترین زتا  جونز چاق نمی‌شود؟

اتكینز چه می‌‌كند؟

رژیم غذایی اتكینز یك رژیم كم كربوهیدرات است و هدف آن استفاده از گلیكوژن ذخیره در بدن است چون به ازای یك گرم گلیكوژن، سه گرم آب از بدن دفع می‌‌شود. بنابراین در طول پیروی از این رژیم غذایی آب زیادی از بدن دفع می‌‌شود. مرحله اول از این رژیم را مرحله القایی می‌‌گویند. در این مرحله  بدن وارد مرحله لیپولیز/كتوزیز می‌‌شود. در این مرحله چون كربوهیدرات كمی وارد بدن می‌‌شود، بدن به جای كربوهیدرات، چربی می‌سوزاند. این مرحله دو هفته زمان نیاز دارد .

 كاهش وزن در فاز دو

در مرحله دوم به‌تدریج كربوهیدرات به برنامه غذایی اضافه می‌‌شود. این كار تا زمانی كه فرد وزن از دست می‌‌دهد، ادامه دارد. در این مرحله به طور معمول روزانه پنج گرم كربوهیدرات به رژیم اضافه می‌‌شود. بسته به اینكه با چه سرعتی وزن كم می‌‌كنید و چطور به طرف وزن دلخواه خود می‌روید، ممكن است به طور طبیعی دو تا سه هفته یا یكی، دو ماه روی رژیم ادامه كاهش وزن باشید.

فاز سوم برای همه عمر

همچنان كربوهیدرات به برنامه غذایی افزوده می‌‌شود، ضمن آنكه سبزی‌‌ها نیز وارد رژیم می‌‌شوند. هدف، آن است كه فرد بیشترین مقدار مصرفی كربوهیدرات روزانه را بدون كاهش یا افزایش وزن پیدا كند. آنچه شما در رژیم پیش نگهدارنده می‌‌آموزید، همانی است كه در رژیم القایی و ادامه كاهش وزن یاد گرفته‌اید ولی در این مرحله روند كاهش وزن كندتر است. در این مرحله شما به برنامه غذایی تمام عمر عادت می‌‌كنید. افزایش كربوهیدرات به صورت تدریجی و خزنده، رژیم نگهدارنده را سالم و قابل اطمینان می‌‌كند.

اتکینز چه ایرادی دارد؟

مانند هر رژیمی، رژیم اتكینز نیز عوارضی دارد كه باید به آنها توجه داشت. اغلب منتقدان معتقدند این رژیم دو عیب بزرگ دارد؛ اول اینكه پروتئین زیادی را وارد بدن می‌‌كند. در این حالت بار فراوانی به كلیه‌‌ها و كبد وارد می‌‌شود و دوم اینكه كربوهیدرات كافی به بدن نمی‌رساند و با ایجاد كتوزیز كلسیم استخوان‌ها خارج شده و می‌‌تواند زمینه بروز پوكی استخوان را فراهم كند. عوارض دیگری كه می‌‌تواند در اثر پیروی از این روش كاهش وزن ایجاد شود عبارتند از: یبوست شدید، هموروئید، بدبویی نفس، ریزش مو، آزردگی كبد و عصبانیت شدید.

رژیم ستاره‌‌ها

 رژیم اتكینز رژیمی است که طراحانش ادعا می‌‌كنند بدون گرسنگی می‌‌تواند اضافه وزن شما را از بین ببرد. سالیان سال است كه این رژیم در سراسر دنیا جای خوبی برای خود پیدا كرده و افراد زیادی صد‌ها و شاید هزاران كیلوگرم از چربی‌های اضافه خود را با آن آب كرده‌اند.  در میان ستاره‌‌های سینما كه همیشه باید مراقب سلامت خود باشند، رژیم اتكینز طرفداران خاص خود را دارد. از جمله این ستاره‌‌ها می‌‌توان به جنیفر آنیستون،‌ گری هالیول و رابین ویلیامز اشاره‌كرد.

جنیفر آنیستون

چرا  كاترین زتا  جونز چاق نمی‌شود؟

او در دور‌ه‌ای از رژیم اتكینز استفاده كرده است. او می‌‌گوید علاقه زیادی به سس مایونز و ساندویچ داشته است اما مدتی از رژیم اتكینز پیروی كرده و توانسته عادات بد غذایی‌اش را كنار بگذارد.

رابین ویلیامز

چرا  كاترین زتا  جونز چاق نمی‌شود؟

یكی دیگر از ستارگان پیرو این رژیم رابین ویلیامز است. او می‌‌گوید بر اثر استفاده از دارو‌های ضدافسردگی دچار چاقی شده بود.  اما با رژیم اتكینز سعی در رسیدن به تناسب اندام داشته است.

كاترین زتا جونز

چرا  كاترین زتا  جونز چاق نمی‌شود؟

كاترین زتا جونز بعد از تولد فرزندش، دوباره با اندامی متناسب در جمع‌های هنری حاضر شد. البته این رژیم برای او همراه با ورزش بود و به همین  دلیل به او كمك كرد  خیلی سریع به وزن مناسب برسد.

بن افلك

چرا  كاترین زتا  جونز چاق نمی‌شود؟

برای شما هم راز خوش‌تیپی بن افلك سوال است. ما به این سوال پاسخ می‌‌دهیم. او یكی دیگر از پیروان رژیم اتكینز است. او با كمك این رژیم در فیلم PEARL HARBOR توانست خوش بدرخشد.

برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر برروی آن کلیک کنید.

چرا  كاترین زتا  جونز چاق نمی‌شود؟