فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

قهرمانان کاغذی روی پرده نقره ای


شاید جالب باشد بدانید که فیلم های اقتباسی براساس داستان های مصور تنها در سال 2011 فروشی معادل یک میلیارد و 782 میلیون دلار را برای استودیوهای سازنده رقم زده اند. اکران انیمیشن تن تن که به عنوان اولین شخصیت مشهور داستان های مصور شناخته می شود.

شاید پل هرژه، خالق شخصیت تن تن هیچ گاه فکر نمی کرد داستان های مصورش به موفقیت امروزی دست پیدا کنند. این داستان ها حالا به عنوان یکی از بزرگ ترین بخش های صنعت سرگرمی شناخته می شوند و مهم تر آنکه هالیوود بخش عمده ای از موفقیت های چندساله اش را مدیون آنهاست.

شاید جالب باشد بدانید که فیلم های اقتباسی براساس داستان های مصور تنها در سال 2011 فروشی معادل یک میلیارد و 782 میلیون دلار را برای استودیوهای سازنده رقم زده اند. اکران انیمیشن تن تن که به عنوان اولین شخصیت مشهور داستان های مصور شناخته می شود. بهانه یا شد تا در این لیست به معرفی شش فیلم پرفروشی که براساس داستان های مصور ساخته شده اند، بپردازیم البته ذکر این نکته ضروری است که از هر داستان یا سری تنها یک فیلم در این لیست قرار دارد.

2008

The Dark Kinight

شوالیه تاریکی می تازد


ویدیو مرتبط :
قهرمانان بهترین موشک های کاغذی دنیا شناخته شدند!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگران این روزهای پرده‌ی نقره‌ای سینما



بازیگران این روزهای پرده‌ی نقره‌ای سینما

حمید فرخ‌نژاد، نیکی کریمی، محمد رضا گلزار، امین حیایی و مصطفی زمانی از بازیگران مطرح این روزهای پرده نقره‌ای هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نیکی کریمی همزمان با دو فیلم «من همسرش هستم» و «هم بازی» در اکران حاضر است که در اولی به مشکلاتش با همسرش می پردازد اما در فیلم دوم نقش مادر بودنش پررنگ‌تر است.

«سوت پایان» آخرین فیلم اکران شده از این بازیگر است که سال 89 اکران شد، این فیلم را خودش کارگردانی کرده است.

حمید فرخ نژاد هم این روزها «هم بازی» را در حال اکران دارد که با توجه به مضمون کودکانه فیلم در طول کار در کنار نیکی کریمی درگیر مشکلات پسر خردسالش است.

از این بازیگر چندی پیش «روزهای زندگی» و پیش از آن «گشت ارشاد» اکران شد.

محمد رضا گلزار پولسازترین بازیگر سال‌های اخیر هم «تو و من» را در حال اکران دارد که بر خلاف بسیاری ازفیلم های قبلی‌اش توفیق چندانی در گیشه نداشته است.

«در امتداد شهر» آخرین فیلم اکران شده گلزار است.

مصطفی زمانی که پس از مجموعه «یوسف پیامبر» به عنوان یکی از چهره‌های جدید بازیگری معرفی شد و حضور فعالی در سینما طی سال‌های اخیر داشته است در «من همسرش هستم» نقش مردی را بازی می‌کند که دور از چشم همسرش درگیر رابطه جدیدی شده و این مشکلاتی را به همراه دارد.

« قصه پریا» آخرین فیلم اکران شده این بازیگر است.

امین حیایی بازیگر پرکار دو دهه اخیر هم «اختاپوس» را روی پرده دارد، او در این فیلم که فضای فانتزی دارد نقش آقا موشه را بازی می کند.

این بازیگر نوروز امسال «قلاده های طلا» را در حال اکران داشت.

از بازیگران مطرحی دیگری هم که فیلمی در حال اکران دارند، می توان به حمید جبلی و ایرج طهماسب (کلاه قرمزی و بچه ننه)،سعید پورصمیمی، مسعود رایگان، صابر ابر(بوسیدن روی ماه)، میترا حجار و لادن طباطبایی (من همسرش هستم)، باران کوثری و بابک حمیدیان (بغض)، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، امین زندگانی (اختاپوس) و الناز شاکر دوست (تو و من) اشاره کرد./ایسنا