فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

قسط آخر «ستایش2» پرداخت نشده‌ است



اخبار,اخبار فرهنگی,ستایش2

اخبار فرهنگی - قسط آخر «ستایش2» پرداخت نشده‌ است

رامسین کبریتی بازیگر ثابت فصلهای اول و دوم سریال «ستایش» گفت: هنوز قسط آخر مربوط به دستمزد فصل دوم کار پرداخت نشده است و من هم جزو طلبکاران هستم. امیدوارم با حضور مدیر جدید رسانه ملی این طلب‌ها که فقط مربوط به من نیست و شماری دیگر از هنرمندان را دربرمی گیرد پرداخت شود.

رامسین کبریتی که در سریال "ستایش" در نقش فرزند ارشد حشمت فردوس ایفای نقش کرده است درباره روند تولید فصل تازه این مجموعه گفت: برای حضور در فصل سوم هیچ صحبتی با من نشده است اما شنیده ام که سعید مطلبی فیلمنامه نویس دو فصل قبل مشغول نگارش فصل جدید است.

وی ادامه داد: تا آنجایی که من میدانم حدودا 8 قسمت از فصل جدید که داستان آن در امتداد دو فصل پیشین است نوشته شده است و سعید سلطانی هم علاقه زیادی دارد که در بهترین فرصت کار را کلید بزند اما هنوز زمان قطعی تولید مشخص نیست.

اینطور القا شده که همه بازیگران مرفهند

کبریتی درباره اینکه عدم پرداخت دستمزدها باعث نشده که او بخواهد از طریق حقوقی اعاده حق کند گفت: در هر صنفی هم آدم بدحساب وجود دارد و هم آدم خوش حساب؛ طبیعی است که تهیه کننده بدحساب هم زیاد داریم اما من معمولا خودم را کنار می کشم و درگیر شکایت بازی نمی شوم چون فکر میکنم عرصه سینما یا تلویزیون آن قدر کوچک است که حتی بدحساب ترین تهیه کننده هم دوباره به پست من می خورد.

بازیگر "آواز قو" و "شبهای تهران" با بیان اینکه سازمان یا ارگانی نداریم که بخواهیم برای زنده کردن طلب‌هایمان به آنجا رجوع کنیم اظهار داشت: اینطور القا شده که همه بازیگران از شرایط خوب و ایده آلی برخوردارند در صورتی که اصلا این طور نیست چراکه بسیاری از آنها شغلی جز بازیگری ندارند و زندگی‌شان از این راه می گذرد.

باید نهاد نظارتی قوی وجود داشته باشد برای پیگیری بدحسابی‌ها

این بازیگر افزود: مگر خودم سالی چند کار بازی میکنم؟ بیشتر از سالی دو کار نمی‌شود که دستمزد آن هم خرج یک زندگی معمولی می‌شود؛ در صورتی که بسیاری فکر میکنند همه بازیگران مرفهند.

رامسین کبریتی با اشاره به رفتار غلط برخی تهیه کننده خاطرنشان ساخت: تهیه کننده ای پول عوامل کار قبلی را نمی‌دهد و کار جدیدش را شروع می‌کند و کسی هم کاری به کارش ندارد. در صورتی که باید نهاد نظارتی قوی وجود داشته باشد که چنین بدحسابی‌هایی را پیگیری کند. شکایت کردن ارزش استرس روحی و جسمی که به انسان وارد می کند را ندارد.

"صفر" شخصیت مثبت ندارد


رامسین کبریتی درباره تازه ترین کار سینمایی خود "صفر" گفت: کارگردانی این کار را مسعود یزدانی‌فر انجام داده است که جوانی کاربلد است و خیلی خوب درام را می شناسد.

کبریتی در توصیف فضای این کار افزود: "صفر" فیلمنامه نویی دارد با شخصیتهایی ویژه که تقریبا همگی آنها منفی هستند. جزو معدود فیلمهای ایرانی است که شخصیت مثبت ندارد و سوژه ای درباره قاچاق مواد مخدر دارد.

 

اخبار فرهنگی - میزان


ویدیو مرتبط :
پرداخت قسط وام پدر به عنوان هدیه کریسمس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرداخت قسط‌های آخر توافق ژنو از طریق هند


ایران با دریافت سه قسط آخر ۴.۲ میلیارد دلار مربوط به توافق هسته‌ای با 1+5، از طریق هند موافقت کرد.

خبرگزاری ایسنا: ایران با دریافت سه قسط آخر ۴.۲ میلیارد دلار مربوط به توافق هسته‌ای با 1+5، از طریق هند موافقت کرد.

پیش از این هند برای پرداخت سه قسط آخر دارایی‌های ایران که قرار بود براساس توافق ژنو آزاد شود اعلام آمادگی کرده بود و مقامات ایران اعلام کرده بودند این موضوع را بررسی خواهند کرد.

یک دیپلمات ایرانی هم خبر داد که با پایان بررسی‌ها، امروز نامه‌ها و قراردادهای مربوط به هماهنگی بین بانک‌ها و مسوولان ایران و هند نهایی و تبادل شد.

هم‌چنین غلامرضا انصاری، سفیر ایران در هند، گفته بود در صورت تمایل ایران برای دریافت دارایی‌های مربوط به سه قسط آخر توافق ژنو از طریق هند، طرف هندی اعلام آمادگی کامل کرده است که در هر شرایطی که دولت ایران بخواهد این پول را در اختیار ایران بگذارد.

وی گفته بود این که ایران چگونه می‌خواهد از سه قسط آخر ۴.۲ میلیارد دلاری استفاده کند مساله تکنیکی دیگری است که باید ایران و هند بتوانند آن را بررسی کنند.

سفیر ایران در هند افزود: در ماه‌های اخیر طرف هندی تسهیلات بسیار ویژه‌ای را به دولت ایران برای استفاده از منابع مالی‌اش در هند پیشنهاد داده است. هند اعلام آمادگی کرده است که به هر شکلی که ایران مایل است این دارایی‌ها را در اختیار دولت ایران بگذارد. به نظر می‌رسد در مذاکراتی که ایران و هند دارند درباره نحوه جابه‌جایی این پول به توافق رسیده‌اند.

او گفت: دولت ایران می‌تواند با استفاده از منابع مالی‌اش در هند برای خرید کالاهایی مانند محصولات کشاورزی و محصولات بهداشتی و پزشکی و تجیزات پزشکی و دارو از هر کشوری که تصمیم بگیرد خرید کند و بتواند از طریق منابع مالی‌اش در هند هزینه آن را پرداخت کند.

پیش از این رویتر اعلام کرده بود قرار است هند در سه ماه آینده مبلغ ۱.۶۵ میلیارد دلار به ایران بپردازد. این پول بخشی از ۴.۲ میلیارد دلاری است که باید بر اساس توافق هسته‌ای ژنو به حساب ایران واریز شود.

در پی توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵، قرار شد ۴.۲ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده حاصل از فروش نفت ایران آزاد و در هشت قسط به صورت ۵۵۰ میلیون دلار در اول فوریه، ۴۵۰ میلیون دلار در تاریخ اول مارس، ۵۵۰ میلیون دلار در ۷ مارس، ۵۵۰ میلیون دلار ۱۰ آوریل، ۴۵۰ میلیون دلار در روز ۱۵ آوریل، ۵۵۰ میلیون دلار در تاریخ ۱۴ می، ۵۵۰ میلیون دلار در ۱۷ ژوئن و ۵۵۰ میلیون دلار در تاریخ ۲۰ ژوییه به حساب ایران واریز شود.

قسط اول دارایی‌های ایران که مبلغ ۵۵۰ میلیون دلار و نزد بانک مرکزی ژاپن بود، سوم فوریه از طریق نشنال بانک سوییس به فرانک سوییس تبدیل و به حساب بانک مرکزی ایران واریز شد.

قسط دوم نیز به مبلغ ۴۵۰ میلیون دلار به ین ژاپن در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۴ برابر با دوازدهم اسفندماه ۱۳۹۲ آزاد و در اختیار بانک مرکزی ایران قرار گرفت.

اوایل سال جاری نیز بانک مرکزی اعلام کرد که از سه قسط دارایی‌های ایران یک قسط به بانک سوییسی و دو قسط به بانک مسقط منتقل شده است.

قسط چهارم و پنجم به ترتیب به میزان ۵۵۰ و ۴۵۰ میلیون دلار، در ۱۸ اردیبهشت برابر با ۹ می، به حساب بانک مرکزی واریز شد. بر این اساس تا کنون دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون دلار از ۴.۲ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران که بنا شد در پی توافق هسته‌ای ۲۴ نوامبر میان ایران و گروه ۱+۵ آزاد شود، به حساب بانک مرکزی واریز شده است.