فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

قرارداد عجیب آنجلینا جولی و برد پیت!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار فرهنگی ,آنجلینا جولی

 

اخبار فرهنگی - قرارداد عجیب آنجلینا جولی و برد پیت!

با وجود ده سال زندگی مشترک در کنار هم ، آنجلینا جولی تصمیم گرفت که پیش از «بله» گفتن و ازدواج رسمی با برد پیت در روز 23 اوت گذشته قراردادی را با او به امضا برساند. کاری که معمولا میان افراد ثروتمند و مشهور رایج است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش مجله «استار» که این مطلب را منتشر کرده، این قرارداد به شدت مورد حمایت وکلای این دو هنرپیشه قرار گرفته است.

ثروت این زوج نزدیک به 425 میلیون دلار (240 میلیون دارایی برد و 185 میلیون سهم آنجلینا) برآورد شده است و در صورت وقوع طلاق میان آن دو، پول‌های آن ها به فرزندانشان تعلق می‌گیرد.

در صورت وقوع طلاق، هریک از آن دو فقط دارایی پیش از ازدواج را حفظ خواهند کرد .این مجله می افزاید : پولی که این زوج پس از ازدواج به دست می آورند در محلی نگهداری و درصورت وقوع طلاق به شش قسمت مساوی میان فرزندان تقسیم خواهد شد پیمانی که یک بار دیگر نشان می دهد برای این دو فرزندانشان بیش از هرچیز اهمیت دارند.
اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
آنجلینا جولی و برد پیت در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از هشت سال رابطه داشتن و به دنیا آوردن سه بچه؛ آنجلینا جولی و برد پیت بالاخره ازدواج می کنند



   آنجلینا جولی,برد پیت,ازدواج برد پیت ,اخبار هنرمندان

 

پس از هشت سال رابطه داشتن و به دنیا آوردن سه بچه؛

آنجلینا جولی و برد پیت بالاخره ازدواج می کنند

تصمیم نهایی برد پیت و آنجلینا جولی برای آغاز یک زندگی رسمی آن هم بعد از هشت سال داشتن رابطه و به دنیا آوردن سه بچه! مانند یک بمب خبری در رسانه ها جنجال ساز شد.

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ خبر آغاز زندگی رسمی از سوی آنجلینا جولی و برد پیت، آن هم پس از هشت سال زندگی مشترک! کافی بود تا به یک بمب خبری در رسانه های غربی مبدل شده و طفلکی ها را به وجد آورد، اما تاسف بار اینکه چنین روشی در زندگی به اصطلاح ستارگان سینمایی به یک عرف متداول تبدیل شده است.

 

بی بی سی فارسی که از شنیدن این خبر حسابی شارژ شده، با اشاره به این تصمیم تاریخی و سرنوشت ساز! و بالاخره خروج این دو از وادی حیرت! نوشت: «آنجلینا جولی، 36 ساله، و برد پیت، 48 ساله، بازیگران سرشناس هالیوودی، پس از حدود هشت سال زندگی مشترک، به نامزدی هم درآمدند!»

 

این سایت خبری با اشاره به مشخص نبودن تاریخ دقیق این اتفاق میمون! ادامه داد: «سخنگوی آنها با تایید این خبر گفت که این نامزدی "قولی است برای آینده" ولی هنوز تاریخ ازدواج آنها مشخص نشده است.این زوج که از مشهورترین ستاره های هالیوودی اند، از سال 2005 با هم بوده اند.»

 

بی بی سی با اشاره به شاهکار هنری آنها پیش از ازدواج رسمی افزود: «آنها شش فرزند دارند که سه تای آنها را به فرزندخواندگی پذیرفته اند.» و البته این همان اشاره غیر مستقیمی است که بی بی سی به مطلب دارد یعنی، سه تای دیگر نیز در همین هشت سالی به دنیا آمده اند که بین آنها هیچ گونه رابطه زناشوئی رسمی نبوده است.

 

این رسانه انگلیسی در ادامه با اشاره به زندگی پر از تلاطم این دو بازیگر اضافه کرد: «جولی در فیلم های پرفروشی چون "آقا و خانم اسمیت" بازی کرده، همان فیلمی که بر سر فیلمبرداری آن با برد پیت آشنا شد، او پیش از این همسر جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون، هر دو از بازیگران سینما، بود، برد پیت نیز پیش از این، با گوینت پالترو و جنیفر انیستون، رابطه های پرماجرایی داشت. او مدتی همسر جنیفر انیستون بود و جدایی آنها تا مدت‌ها سوژه داغ نشریات عامه پسند بود.»

 

این خبر علاوه بر بی بی سی در کانون توجه دیگر رسانه های غربی نظیر دیلی میل، ایندیپندنت و یورو نیوز نیز قرار گرفت./جام نیوز