فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم هایی که باید ببینید


فصل اکران تابستان هالیوود با تمام بلاک باستر‌ها و کمدی‌هایش به پایان رسید و با شروع اکران پاییز، کم کم فیلم‌های مهم‌تر سال اکران می‌شوند. در این مطلب به مرور فیلمهای مهم ماه سپتامبر پرداخته شده است.

فصل اکران تابستان هالیوود با تمام بلاک باستر‌ها و کمدی‌هایش به پایان رسید و با شروع اکران پاییز، کم کم فیلم‌های مهم‌تر سال اکران می‌شوند.

در این مطلب به مرور فیلمهای مهم ماه سپتامبر پرداخته شده است، ماهی که در آن فیلم‌هایی از سودربرگ، ون سنت و شریدان اکران خواهد شد.

شیوع- Contagion



ویدیو مرتبط :
فیلم رسوایی (آخرین لحظه ماندگار فیلم ) حتما ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌های کم‌فروش‌ترین فیلم سال را اینجا ببینید



کم‌فروش‌ترین فیلم سال,عکس‌های کم‌فروش‌ترین فیلم سال

سینما - فیلم کودکانه «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» در تعطیلات روز کارگر در آمریکای شمالی روی پرده رفت و یکی از بدترین فروش‌ افتتاحیه فیلم‌ها در تاریخ سینما را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم از جمعه تا یکشنبه که مبنای فروش هفتگی فیلم‌ها در ایالات متحده و کانادا است، در 2160 سینما تنها 448.131 هزار دلار فروخت که کمترین فروش افتتاحیه یک فیلم اکران‌شده در 2000 تا 2500 سینماست.

متوسط فروش «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» در هر سینما تنها 207 دلار بود.

 

کم‌فروش‌ترین فیلم سال,عکس‌های کم‌فروش‌ترین فیلم سال

  این فیلم مستقل از چهارشنبه پیش روی پرده رفت و در پنج روز اول 673.719 هزار دلار به دست آورد. هرچند هزینه ساخت «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» تنها دو میلیون دلار است، اما هیچکس انتظار این عملکرد ضعیف را در گیشه‌های فروش نداشت.

 کم‌فروش‌ترین فیلم سال,عکس‌های کم‌فروش‌ترین فیلم سال

  نکته عجیب درمورد این فیلم حضور کن ویزلمن است که خالق شخصیت‌های تلویزیونی اوگیلاوها است.

 کم‌فروش‌ترین فیلم سال,عکس‌های کم‌فروش‌ترین فیلم سال

  بسیاری تصور می‌کردند حضور او که درک بالایی از برنامه‌های کودکان دارد به فروش «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» کمک کند. از طرفی فیلم یک ویژگی منحصربه‌فرد دیگر دارد؛ در جریان پخش فیلم از تماشاگران کودک خواسته می‌شود از جای خود بلند شوند و آهنگ‌های فیلم را بلند بخوانند.

   «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» را متیو دایموند کارگردانی کرده و داستان درباره سه اوگیلاو - گوبی، زوزی و توفی - است که پنج بادکنک جادویی پیدا می‌کنند. نقش اوگیلاوها را آدم‌های بزرگ که لباس اسفنجی به تن دارند، بازی می‌کنند. تونی براکستن، کریستوفر لوید، چاز پالمینتری و کری الوز از بازیگران این فیلم هستند.... / خبرآنلاین