فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم «نوح» باز هم سانسور شد



اخبار ,اخبار فرهنگی ,فیلم نوح

 

اخبار فرهنگی - فیلم «نوح» باز هم سانسور شد

86دقیقه باقی مانده حاوی تصاویر مذهبی كه تا حدودی به آنچه در انجیل آمده شباهت دارد و انتهای فیلم به یك آواز راك مسیحی منتهی می شود.

 استودیوی پارامونت به منظور جلب نظر گروه های مذهبی برای اكران فیلم «نوح» بار دیگر بخشهایی از این فیلم را سانسور می كند.

«نوح» علی رغم بودجه تولیدی بالا، یكی از فیلمهای مشكل ساز استودیوی پارامونت بوده و با واكنش تند گروه های مذهبی مواجه شده است.

این فیلم مشكل ساز با بازی «راسل كرو»، «ری وینستون» و «اما واتسون» در 5 نسخه مختلف با سانسورهای متفاوت به نمایش خصوصی درآمده است. آخرین بار این فیلم در دسامبر نمایش اختصاصی خود را برای گروه های مذهبی ارائه داد، ولی به نظر می رسد باید بخشها و دیالوگهایی از این فیلم كات شود. 86 دقیقه باقی مانده حاوی تصاویر مذهبی كه تا حدودی به آنچه در انجیل آمده شباهت دارد و انتهای فیلم به یك آواز راك مسیحی منتهی می شود.

به دنبال كاهش زمان فیلم به 86 دقیقه، دارن آرونوفسكی اظهارات تند خود را درباره این حركت اظهار داشت. «نوح» بلند پروازانه ترین اثر سینمایی «آرونوفسكی» است كه بعد از فیلمهای بزرگی همچون؛ «پی»، «مرثیه ای برای یك رویا»، «چشمه»، «كشتی گیر» و «قوی سیاه» ساخته است.

نوح از 28 مارس در سینماهای آمریكا روی پرده می رود. پیش از این «راسل كرو» با پستی در توییتر از پاپ خواسته بود این فیلم را تماشا كند. همچنین كشورهای مسلمان طی بیانیه ای نمایش این فیلم را ممنوع كرده اند. 

اخبار فرهنگی - سینما خبر

 


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم حضرت نوح راسل کرو در نقش حضرت نوح خیلی زیباست !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: بچه لانچیکو باز!


بچه لانچیکو باز!


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.