فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم شیرین کیارستمی و ژولیت بینوش ایرانی!


درحالی که از مدت ها قبل قرار بود فیلم شیرین ساخته عباس کیارستمی در گروه سینمایی آزاد اکران شود، علی سرتیپی پخش کننده فیلم شیرین کیارستمی از منتفی شدن اکران این فیلم خبر داده است.

درحالی که از مدت ها قبل قرار بود فیلم شیرین ساخته عباس کیارستمی در گروه سینمایی آزاد اکران شود، علی سرتیپی پخش کننده فیلم شیرین کیارستمی از منتفی شدن اکران این فیلم خبر داده است.

پخش کننده فیلم سینمایی «شیرین» در تازه ترین مصاحبه خود گفته: «مشکلاتی برای اکران این فیلم وجود داشت و از آنجا که آقای عباس کیارستمی در ایران حضور ندارند ترجیح دادیم فعلا در اکران های مخاطب خاص نمایش داده نشود».

علی سرتیپی در گفت و گو با سینماپرس عنوان کرده: «مدتی صبر می کنیم تا در طرح اکران مخاطب خاص، اولین فیلم ها اکران شوند تا با این نوع اکران بیشتر آشنا شویم سپس برای نمایش فیلم اقدام می کنیم». به گفته سرتیپی: «تنها دلیل عدم اکران فیلم «شیرین» به عنوان اولین فیلم اکران مخاطب خاص عدم تمایل خود ما و برخی مشکلات فنی فیلم برای ارکان بود».


ویدیو مرتبط :
آنوس فیلم شیرین - عباس کیارستمی ۲۰۰۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر فیلم کیارستمی با تصویر ژولیت بینوش رونمایی شد



پوستر فیلم «کپی برابر اصل» عباس کیارستمی رونمایی شد. پوستر این فیلم که اکرانش در گروه هنر و تجربه آغاز شده توسط بهزاد خورشیدی طراحی شده است.

«کپی برابر اصل» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی عباس کیارستمی و محصول سال ۲۰۱۰ است و ژولیت بینوش و ویلیام شیمل بازیگران اصلی آن هستند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی,  پوستر فیلم  کپی برابر اصل


وقایع فیلم در ایالت توسکانی ایتالیا می گذرد. داستان فیلم پیرامون صاحب یک گالری هنری (ژولیت بینوش) و نویسنده‌ای که او به تازگی با وی آشنا شده (ویلیام شیمل)، می‌گذرد.

فیلم پس از نمایش در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۰ با استقبال خوبی همراه شد و ژولیت بینوش برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره را به خود اختصاص داد.

این فیلم همچنین در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۰ یکی از نامزدهای جایزه نخل طلا بود.


  اخبار  فرهنگی  -  ایسنا