فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم رابطه غیراخلاقی مدیر سینمایی دولت دهم با یک زن در هتل، به قوه قضاییه تحویل شد



اخبار,رابطه غیراخلاقی مدیر سینمایی


اخبار فرهنگی - فیلم رابطه غیراخلاقی مدیر سینمایی دولت دهم با یک زن در هتل، به قوه قضاییه تحویل شد/ او تهیه کننده زن سینما را مجبور به رابطه غیراخلاقی کرد!

روزنامه قانون از محاکمه یکی از مدیران وزارت ارشاد در دوره احمدی‌نژاد خبر داده و نوشته است: «جلسه محاکمه یکی از مدیران وزارت ارشاد در دولت دهم و پسرش روز یک‌شنبه هشتم دی ماه به صورت غیرعلنی در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد».

به نوشته روزنامه قانون، «این مدیر وزارت ارشاد در دولت دهم و پسرش اواخر سال ۹۱ با شکایت زنی به دادگاه احضار و پس از تکمیل تحقیقات با قرار وثیقه آزاد شدند»، و اکنون «متهم نیز علیه این زن، شکایتی را در خصوص سوءاستفاده‌های مالی مطرح کرده است».

این روزنامه اشاره‌ای به اسم این «مدیر پیشین وزارت ارشاد اسلامی» نکرده است، اما روزنامه قانون پیشتر در پنجم اردیبهشت‌ماه ۹۲ از «بازداشت یک مدیر فاسد در وزارت ارشاد اسلامی» خبر داده و نوشته بود: «سرانجام آقای "س"، یکی از مدیران جنجالی و پرسروصدای وزارت ارشاد در بخش سینمایی، به دلیل فساد اخلاقی گسترده خود بازداشت شد.»

روزنامه قانون در همان شماره نوشته بود که «این مدیر ارشد فرهنگی دولت محمود احمدی‌نژاد» که برخی از سینماگران برجسته و بسیاری دیگر از بزرگان سینمای ایران را «خانه‌نشین کرده بود»، پس از بازداشت «به انواع جرائم اخلاقی و مالی» متهم شده است.

به نوشته این روزنامه، از جمله اتهامات «آقای "س" مدیر ارشد وزارت ارشاد» این بود که از «یکی از تهیه‌کنندگان زن سینما مبلغ ۳۰ میلیون تومان باج‌گیری و وی را مجبور به رابطه غیراخلاقی کرده است» و پیشتر در «سال ۹۱ نیز در یک پرونده فساد اخلاقی محکوم شده بود»، چرا که «در آن پرونده، دختر جوانی را در جشنوارهٔ فیلم کودک اصفهان به هتل دعوت و در اتاق خود با دختر جوان رابطه غیراخلاقی برقرار کرده بود که با هشیاری مسئولان هتل، فیلم فساد اخلاقی این مدیر در اختیار نهادهای مسئول قرار گرفت».
اخبار فرهنگی - سایت انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
از نفوذی های دولت یازدهم تا فشار بر قوه قضاییه !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزادی یک مدیر سینمایی دولت دهم با ودیعه 60 میلیون تومانی



اخبار,اخبار اجتماعی,آزادی مدیر سینمایی دولت دهم


اخبار اجتماعی - آزادی یک مدیر سینمایی دولت دهم با ودیعه 60 میلیون تومانی

 یک منبع آگاه از حضور مجدد یکی از مدیران سابق سازمان سینمایی دولت دهم در شعبه سوم دادسرای کارکنان خبر داد.

این منبع آگاه روز دوشنبه به  ایرنا با بیان اینکه پیش تر برای وی پرونده ای به اتهام دریافت رشوه تشکیل شده بود گفت: این مدیر سابق سازمان سینمایی روز گذشته ( یکشنبه) برای پیگیری پرونده خود به دادسرا مراجعه کرده بود.

وی افزود: در مراجعه ای که نامبرده به دادسرای کارکنان دولت داشته، بازپرس پرونده اعلام کرده تا پایان هفته جاری درباره این پرونده تصمیم گیری خواهد کرد.

این منبع آگاه احتمال داد بازپرس برای این مدیر سابق سازمان سینمایی به اتهام دریافت رشوه قرار مجرمیت صادر کند.

این مدیر سابق سازمان سینمایی دهم آذر ماه جاری به همراه وکیل مدافع خود در شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت حضور یافته و بازپرس اتهام دریافت رشوه را به وی تفهیم کرد.

بازپرس پرونده برای نامبرده قرار وثیقه 60 میلیون تومانی صادر کرده که از سوی متهم تودیع شده است.

فرهاد شهبازوار وکیل مدافع متهم پیش تر اعلام کرده بود در جلسه بازپرسی دهم آذر ماه، موکلش توضیحات لازم را ارایه کرد و قرار شد شاکیه تا هفته آینده رونوشتی از مدرکی که بازپرس خواسته به دفتر شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت ارایه کند.
 اخبار اجتماعی - ایرنا