فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم‌ خبرسازی که به شبکه نمایش خانگی می‌آید



اخبار , اخبار فرهنگی,فیلم خبرسازی,فیلم های خبرساز

 

اخبار فرهنگی - فیلم‌ خبرسازی که به شبکه نمایش خانگی می‌آید

«چ» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا راهی شبکه نمایش خانگی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، جلسه 15 تیرماه  شورای پروانه نمایش خانگی  با حضور اكثریت اعضاء برگزار شد.

در این جلسه فیلم‌های «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی كیا و تهیه‌كنندگی بنیاد سینمایی فارابی، «خط وی‍ژه» به کارگردانی مصطفی كیایی  و تهیه‌كنندگی منصور لشكری قوچانی، «زندگی جای دیگریست» به کارگردانی منوچهر هادی  و تهیه‌كنندگی سیدامیر سیدزاده، «چركنویس» به کارگردانی علی جناب  و تهیه‌كنندگی احمد مظفری و مجید تاجیك ، «اكازیون» به کارگردانی و تهیه‌كنندگی  حسینعلی میری رامشه، «سفیر عشق» به کارگردانی و تهیه‌كنندگی حسینعلی میری رامشه، «بی‌واسطه » به کارگردانی رسول كاسه ساز  و تهیه‌كنندگی رسول كاسه ساز  و روح‌الله حجازی، «جنگل پرماجرا» به کارگردانی و تهیه‌كنندگی  امیر پوركیان، سریال «كلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌كنندگی حمید مدرسی و انیمیشن «ماجراهای ملا نصرالدین» به کارگردانی جمال رحمتی  و تهیه‌كنندگی علی معلم موفق به اخذ پروانه نمایش در شبکه خانگی شدند.

همچنین در این جلسه برای چهار عنوان فیلم خارجی نیز پروانه نمایش صادر شد.

اکران عمومی «چ» با حواشی بسیاری همراه شد که البته این حواشی بیش از آنکه به خود فیلم برگردد به صحبت‌های کارگردان در حاشیه نمایش‌های خصوصی فیلم مربوط بود.

 

اخبار فرهنگی - سینما


ویدیو مرتبط :
آنونس سریال شهرزاد شبکه نمایش خانگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شش فیلم به شبکه نمایش خانگی می آید



 

شش عنوان فیلم ایرانی و خارجی در دومین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری از سوی موسسه رسانه‌های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی کشور می‌شود.



در این مرحله چهار عنوان فیلم ایرانی از جمله :"کات" به کارگردانی وحید باقری (محصول سال۱۳۸۸)،"کلاه قرمزی شماره۲" به کارگردانی ایرج طهماسب (محصول سال۱۳۸۸)،"حکم" به کارگردانی مسعود کیمیایی (محصول سال۱۳۸۳) و "تخته سیاه" محصول سال(۱۳۷۸) به شبکه ویدئویی راه می‌یابد .


"زندگی ناتمام" به کارگردانی لاسه هالستروم (محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا) و "جنگجویان صحرا" به کارگردانی انزوجی کاستلاری(محصول سال ۱۹۸۴ایتالیا) از دیگر آثاری هستند که در این مرحله عرضه خواهد شد.



در نخستین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری نیز فیلم سینمایی "مکس" به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی مرتضی شایسته (محصول سال ۱۳۸۳) به شبکه نمایش خانگی راه یافته است..../ خبرگزارى مهر