فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم‌بازی با برترین ها (5)


صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ، جذاب و پرطرفدار است. هر ساله تعداد زیادی فیلم و سریال در کشورهای مختلف دنیا تولید می شود و مخاطبان بسیاری در این سیل عظیم فیلم ها سردرگم می شوند.

برترین ها: صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ، جذاب و پرطرفدار است. هر ساله تعداد زیادی فیلم و سریال در کشورهای مختلف دنیا تولید می شود و مخاطبان بسیاری در این سیل عظیم فیلم ها سردرگم می شوند. «کدام فیلم را ببینم؟»، «آیا این فیلم به دیدنش می ارزد؟»، «داستان این فیلم چیست؟»، «بهترین فیلم های سال دنیا کدامند؟» و... از جمله سوال هایی هستند که ذهن عاشقان سینما را به خود مشغول می کنند. ما در سری مطالب «فیلم‌بازی با صبح بخیر» که به صورت هفتگی منتشر خواهد شد قصد داریم فیلم ها و سریال های عامه پسند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خستگی یک هفته کاری خود را با یک انتخاب سینمایی خوب از تن به در کنید، با ما همراه باشید.

**********

نجات سرباز رایان / Saving Private Ryan

ژانر: اکشن | درام | تاریخی | جنگی

تاریخ انتشار: 1998/07/24

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Tom Hanks, Matt Damon, Tom Sizemore

کارگردان: Steven Spielberg

IMDB: امتیاز 8.6 از 10 - میانگین رای 828,492 نفر

(جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ٣٠)

نمره منتقدین: 90/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

فیلم‌بازی با صبح بخیر (5)

در جنگ جهانی دوم، 3 پسر یک خانواده ظرف مدت یک هفته کشته می‌شوند: دو برادر در هجوم متحدین به نورماندی و یکی از آن‌ها در جنگ با ژاپنی‌ها در گینه ی نو. پس از اینکه "ژنرال استاف” متوجه می‌شود که چهارمین برادر در فرانسه و در پشت خطوط دشمن گم شده، یک گروه نجات را جهت پیدا کردن او و بازگرداندنش به خانه تشکیل می‌دهد. "کاپیتان رنجر” (تام هنکس) که فردی آزموده و باتجربه است رهبری این گروه را که اعضای آن مردانی با احساسات متفاوت هستند و جانشان را برای "نجات سرباز رایان” (مت دمون) به خطر انداخته‌اند، به عهده دارد.



قصه های وحشی / Wild Tales

ژانر: کمدی | درام | هیجان انگیز

تاریخ انتشار: 2014/05/17

محصول کشور: آرژانتین | اسپانیا

ستارگان: Dario Grandinetti, Maria Marull, Monica Villa

کارگردان: Damian Szifron

IMDB: امتیاز 8.2 از 10  - میانگین رای 70,590 نفر

(جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ١٩۵)

نمره منتقدین: 75/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

فیلم‌بازی با صبح بخیر (5)

نابرابری، بی عدالتی و درخواستهای دنیا ما برای خیلیها استرس و افسردگی به همراه دارد. در این میان برخی از آنها دست به کارهای عجیبی می زنند. فیلم داستان این انسانهاست. انسانهایی که در برابر رویایی با حقیقت آسیب پذیر بوده و ناگهان دست به کارهایی غیر قابل پیشبینی می زنند، کارهایی که باعث نابودی زندگی خود و یا دیگران می شوند. این فیلم تبدیل شدن یک خشم ناگهانی به یک جنون را به صورت خیلی خوب به نمایش می گذارد، چیزی که شابد در دنیای امروز به شدت در حال افزایش است. این حوادث ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد!



او / Her

ژانر: کمدی | درام | عاشقانه

تاریخ انتشار: 2013/10/12

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Scarlett Johansson , Amy Adams, Joaquin Phoenix

کارگردان: Spike Jonze

IMDB: امتیاز 8 از 10
- میانگین رای 327,039 نفر

نمره منتقدین: 91/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.


فیلم‌بازی با صبح بخیر (5)

داستان فیلم در زمان آینده در شهر لس آنجلس اتفاق می افتد. تئودور « خواکین فونیکس » مرد میانسالی است که شغلش نوشتن نامه های عاشقانه از طرف افراد متقاضی به نامزدشان است. تئودور نامه های عاشقانه را به خوبی نگارش میکند ، گویی که عاشق ترین فرد روی زمین است. اما وی در زندگی شخصی خودش چندان موفق نیست. بیشتر اوقات بی کاری او با بازی های رایانه ای و بیرون رفتن با دوستان می گذرد. او تصمیم میگیرد که سیستم عامل OS1 که به عنوان اولین سیستم عامل هوشمند جهان که بسیار هوشیار است را بر روی کامپیوتر خود امتحان کند. بعد از گذشت مدتی، او عاشق «سمنتا» هوش مصنوعی این سیستم عامل می شود و ...



قهرمان بزرگ شماره 6 / Big Hero 6

ژانر: انیمیشن | اکشن | کمدی

تاریخ انتشار: 2014/11/05

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: T.J. Miller, Maya Rudolph , Jamie Chung

کارگردان: Chris Williams , Don Hall

IMDB: امتیاز 7.9 از 10 - میانگین رای 242,866 نفر

نمره منتقدین: 74/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


فیلم‌بازی با صبح بخیر (5)

داستان فیلم در شهری در آینده به نام سان فرانسوکیو، ترکیبی فرهنگی، جغرافیایی و معماری از دنیای شرق و غرب، اتفاق می‌افتد. قهرمان داستان نوجوانی به نام هیرو هامادا، اعجوبه دانش رباتیک است که به همراه برادر بزرگترش، تاداشی، روزی به کالج می‌رود و آنجا عاشق چیزی، که در آزمایشگاه می‌بیند، می‌شود. برای این که ثابت کند که لیاقت ورود به دانشگاه را دارد باید چیزی اختراع کند که بر رئیس دانشکده، پروفسور رابرت کالاگان، تأثیر بگذارد. هیرو مورد حمایت دوستان و همکاران برادرش: گو گو توماگوی پرانرژی، هانی لمون عاشق شیمی، واسابی بزرگ اما دوست داشتنی و فِرِد عاشق ابرقهرمان ها قرار می‌گیرد. ربات بادشدنی تاداشی، بایمکس، نیز در این جمع حضور دارد. اما تراژدی داستان زمانی رخ می‌دهد که تاداشی و پروفسور کالاگان در جریان یک آتش سوزی مرموز جان خود را از دست می‌دهند.



حلقه / The Ring

ژانر: ترسناک | معمایی | هیجان انگیز

تاریخ انتشار: 2002/10/02

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Naomi Watts, Brian Cox, Martin Henderson

کارگردان: Gore Verbinski

IMDB: امتیاز 7.1 از 10 - میانگین رای 237,584 نفر

نمره منتقدین: 57/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

فیلم‌بازی با صبح بخیر (5)

«ریچل کلر» یک روزنامه نگار است که در مورد نوار ویدئویی مرموز تحقیق می کند که احتمالا باعث مرگ چهار نوجوان، از جمله خواهرزاده خودش، شده است. شایعاتی در مورد این نوار ویدئو وجود دارد: هر کس که آن را تماشا کند، بعد از هفت روز می میرد. اگر این شایعات درست باشد، اکنون ریچل باید راهی برای نجات جان پسرش و همینطور خودش پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه آینه....یکی از برترین فیلم ها از دید نمای نقطه نظ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: برترین فریبکاری فوتبالیست‌ها در بازی!


دیدارهای فوتبال گاهی اوقات به قدری حساس می‌شود که بازیکنان دست به دامن فریب دادن داور برای پیش بردن اهداف تیم‌شان می‌شوند.

تسنیم: دیدارهای فوتبال گاهی اوقات به قدری حساس می‌شود که بازیکنان دست به دامن فریب دادن داور برای پیش بردن اهداف تیم‌شان می‌شوند.

در  مسابقات فوتبال شرایط بازی گاهی طوری پیش می‌رود که بازیکنان به هر نحوی قصد فریب دادن داور را دارند که گاهی موفق به این کار می‌شوند و گاهی هم تیرشان به سنگ می‌خورد.

در فیلم زیر  می‌توانید گوشه‌ای از فریبکاری فوتبالیست‌ها را ببینید.