فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم‌بازی با برترین ها (3)


صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ، جذاب و پرطرفدار است. هر ساله تعداد زیادی فیلم و سریال در کشورهای مختلف دنیا تولید می شود و مخاطبان بسیاری در این سیل عظیم فیلم ها سردرگم می شوند.

برترین ها: صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ، جذاب و پرطرفدار است. هر ساله تعداد زیادی فیلم و سریال در کشورهای مختلف دنیا تولید می شود و مخاطبان بسیاری در این سیل عظیم فیلم ها سردرگم می شوند. «کدام فیلم را ببینم؟»، «آیا این فیلم به دیدنش می ارزد؟»، «داستان این فیلم چیست؟»، «بهترین فیلم های سال دنیا کدامند؟» و... از جمله سوال هایی هستند که ذهن عاشقان سینما را به خود مشغول می کنند. ما در سری مطالب «فیلم‌بازی با صبح بخیر» که به صورت هفتگی منتشر خواهد شد قصد داریم فیلم ها و سریال های عامه پسند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خستگی یک هفته کاری خود را با یک انتخاب سینمایی خوب از تن به در کنید، با ما همراه باشید.

**********

تلقین / Inception

ژانر: اکشن | ماجراجویی | علمی تخیلی

تاریخ انتشار: 2010/07/16

محصول کشور:     آمریکا

ستارگان: Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt , Ellen Page

کارگردان: Christopher Nolan

IMDB: امتیاز 8.8 از 10 - میانگین رای 1,373,520 نفر

(جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ١۴)

نمره منتقدین: 74/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.


فیلم‌بازی با صبح بخیر (3)

«دام کاب» (لئوناردو دی کاپریو) یک دزد ماهر در استخراج اسرار ارزشمند مورد نیاز سازمان‌های جاسوسی و شرکت‌های تجاری و چندملیتی است. توانایی او در این است که هنگامی که دیگران در خواب هستند و ذهنشان در آسیب پذیرترین وضعیت است، اسرار کلیدی آنان را از درون رویاهایشان ربوده و در دنیای بیرون از خواب، این اسرار را به خریداران متقاضی عرضه میکند. اما همین امر او را به یک مجرم فراری بین المللی تبدیل کرده است و باعث شده عزیزترین چیزهایش را در این راه از دست بدهد. حال به کاب فرصتی برای آزادی پیشنهاد می شود. او با انجام این ماموریت می تواند زندگی‌اش را پس بگیرد، اما تنها در صورتی که بتواند امری غیر ممکن بنام تلقین را انجام دهد. این بار، کاب و گروهش باید کاری عکس سرقت را انجام دهند: این بار وظیفه آن‌ها دزدیدن ایده‌ نیست، بلکه کاشتن یک ایده جدید در ذهن قربانی می باشد.این فیلم را می توان یکی از بهترین فیلم های کارگردان مشهور، کریستوفر نولان نام برد. هنگامی که این فیلم را تماشا می کنید این سوال را از خود خواهید پرسید که «آیا دنیای من واقیست؟». برای پاسخ به این سوالتان پیشنهاد می کنم یک شی‌ای برای چرخاندن دمِ دستتان باشد. این فیلم تقلای شما برای درک مرز بین رویا و واقعیت خواهد بود.



دختر گم شده / Gone Girl

ژانر: درام | معمایی | هیجان انگیز

تاریخ انتشار: 2014/09/26

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Ben Affleck , Rosamund Pike, Neil Patrick Harris

کارگردان: David Fincher

IMDB: امتیاز 8.1 از 10 - میانگین رای 517,043 نفر

(جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ١۶٨)

نمره منتقدین: 79/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.


فیلم‌بازی با صبح بخیر (3)

نیک دان (بن افلک) در پنجمین سالگرد ازدواجش متوجه می شود که همسرش امی (روزاموند پایک) گم شده است. با این اتفاق، با فشار های پلیس و رسانه ها، چهره خوشبختی که نیک از خود برای مردم ساخته بود شروع به ریخت می کند. به زودی مردم به خاطر دروغها، رفتار های عجیب و خیانتکاری های نیک شروع به پرسیدن این سوال کردند: آیا نیک همسرش را کشته است؟ نیک که خود را در بین این اتهامات میبیند برای حل این مساله دست به کار می شود و به دنبال همسرش می گردد. هر قدمی که نیک به معمای همسرش نزدیک تر می شود با یک سورپرایز جدید روبروی می شود. اینکه همسرش کشته شده یا او را ترک کرده است سوالی است که جواب آنرا با دیدن این فیلم خواهید فهمید.



غارنشینان / The Croods

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

تاریخ انتشار: 2013/03/15

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Nicolas Cage , Emma Stone, Ryan Reynolds

کارگردان: Chris Sanders , Kirk De Micco

IMDB: امتیاز 7.3 از 10 - میانگین رای 141,745 نفر

نمره منتقدین: 55/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


فیلم‌بازی با صبح بخیر (3)

انیمیشن غارنشینان داستان یک خانواده در دوره ماقبل تاریخ است که در یک غار با قوانین سخت گیرانه رییس خانواده زندگی می کنند. پدر خانواده برای حفاظت از این خانواه تنها، آنها را از هر شی و کار تازه باز می دارد، به گونه ای که زندگی آنها به یک تکرار دچار شده است. دختر بزرگ خانواده که از این قوانین و زندگی خسته شده است، سعی می کند با زندگی و محییط بیرون بیشتر آشنا شود و آشنایی او با یک پسر تنها و خراب شدن غارشان در اثر زلزله، این خانواده را به یک سفر پر هیجان راهی می کند.



بازی تقلید / The Imitation Game

ژانر: زندگی نامه | درام | هیجان انگیز

تاریخ انتشار: 2014/11/14

محصول کشور: انگلستان | آمریکا

ستارگان: Keira Knightley , Benedict Cumberbatch, Matthew Goode

کارگردان: Morten Tyldum

IMDB: امتیاز 8.1 از 10  - میانگین رای 405,306 نفر

(جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ٢٢٩)

نمره منتقدین:  73/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

فیلم‌بازی با صبح بخیر (3)

این فیلم داستان «آلن تورینگ» ریاضیدان مشهور انگلیسی است که در جریان جنگ جهانی دوم با شکستن کد انیگما باعث شکست آلمان نازی در این جنگ شد. آلمانی ها برای اینکه پیامهای ارسالی به نیروهای خودی توسط دشمن کشف نشود، یک شیوه کد گذاری بسیار پیچیده ای ابداع کردند که انیگما نام گرفت. انگلیسی ها، تیمی از چند دانشمند ریاضی تشکیل دادند که ماموریت آنها یافتن راه حلی برای شکستن این کد بود. شما در این فیلم خواهید دید که چطور یک دانشمند با بارها شکست دست از تلاش خود بر نمی دارد و با اتکا به باورهای شخصی و علم و یک جرقه آنی در ذهن، روشی را ابداع می کند که امروزه در کتب دانشگاهی این روش با نام «قضیه تورینگ» تدریس می شود.


 
احضار / The Conjuring

ژانر: ترسناک | هیجان انگیز

تاریخ انتشار: 2013/06/08

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Vera Farmiga, Patrick Wilson , Ron Livingston

کارگردان: James Wan

IMDB: امتیاز 7.5 از 10 - میانگین رای 271,396 نفر

نمره منتقدین: 68/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

فیلم‌بازی با صبح بخیر (3)

درسال 1971، کرولین و راجر به همراه خانواده به یک خانه روستایی در جزیره رود نقل مکان می کنند. مدت زمان زیادی سپری نشده بود که آنها متوجه اتفاقات عجیبی می شوند که باعث وحشت آنها می شود. در این ناامیدی، کرولین با دو کارگاه مسائل ماوراء طبیعی، اد و لورین تماس می گیرد و از آنها درخواست کمک می کند. لورین متوجه می شود که این خانواده در یک منطقه شیطانی قرار گرفته اند و شیاطین آنها را هدف قرار داده اند و هر کجا که بروند دست از سر آنها بر نخواهند داشت، بنابراین تصمیم می گیرد از همه قدرت و مهارت خود برای نجات آنها استفاده کند. در هنگام تماشای این فیلم توصیه میکنیم که یک شیشه آب نزدیک خود به همراه داشته باشید، وگرنه اگر احساس تشنگی کنید از شدت ترس جرات رفتن به سمت یخچال را نخواهید کرد، چون یخچال در قسمت دیگری از خانه قرار دارد! این فیلم کاری با شما خواهد کرد که حتی از سایه خودتان هم بترسید، باور کنید!


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه آینه....یکی از برترین فیلم ها از دید نمای نقطه نظ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: برترین فریبکاری فوتبالیست‌ها در بازی!


دیدارهای فوتبال گاهی اوقات به قدری حساس می‌شود که بازیکنان دست به دامن فریب دادن داور برای پیش بردن اهداف تیم‌شان می‌شوند.

تسنیم: دیدارهای فوتبال گاهی اوقات به قدری حساس می‌شود که بازیکنان دست به دامن فریب دادن داور برای پیش بردن اهداف تیم‌شان می‌شوند.

در  مسابقات فوتبال شرایط بازی گاهی طوری پیش می‌رود که بازیکنان به هر نحوی قصد فریب دادن داور را دارند که گاهی موفق به این کار می‌شوند و گاهی هم تیرشان به سنگ می‌خورد.

در فیلم زیر  می‌توانید گوشه‌ای از فریبکاری فوتبالیست‌ها را ببینید.